quote:OK, ik ben bij. Seks, seks en seks, piemels, clitorissen en nog meer seks.
En een lekkere cocktail, een opgezegde baan ( spannend!) en de schoonmoeder van Tezz die volgende week de uitslag krijgt of de chemo geholpen heeft (ook spannend! Sterkte ).
Lein en DH hébben seks, Isa en Steer wíllen seks en PF heeft seks gehad.
Heb ik nog iets gemist?
ik heb ook zin in chocolade.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
chocolade..
ik wil ook een blokje... want ik kan echt never nooit seks hebben vanavond
en nee, ik slaap nog niet, want ons geweldige werkstuk kreeg ineens een positieve overleg-wending
Tja ik was even inspiratieloosquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:47 schreef AKnynke het volgende:
die TT had origineler gekund Borisz!
iets met SEX-SC ofzo..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik was even inspiratieloos
BIer en tieten is ook weer zo 2008 voor Christus
Naar dat je dat kunt/wil plannen! vrijdag.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook zin in chocolade.
En ik ga ook geen sex hebben vanavond. En dit weekend denk ik ook niet...En misschien wel helemaal niet meer voor Zweden. Dat moet ik nog even overwegen..
naar dat ik dat kan plannen? K heb 1 mogelijkheid, maar k weet niet zo geod of het handig is om daar 'gebruik van te maken'...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Naar dat je dat kunt/wil plannen! vrijdag.
Ik heb oreo koekjes!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb chocolate chip cookies.![]()
En nu weet ik ook weer waarom ik die nooit koop, ik heb het hele pak al bijna op.
Ja denk 't. Maar op zich het kan altijd wel maar van mij moet het niet altijd. Of zo. Maar dan zal ik wel een uitzondering zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
naar dat ik dat kan plannen? K heb 1 mogelijkheid, maar k weet niet zo geod of het handig is om daar 'gebruik van te maken'...
Jij gaat vrijdag weer sexen?
Donequote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
iets met SEX-SC ofzo..
trouwens, ik ben met je aan t flirten in je fobo! Reageer eens terug!
en waarom geen sex?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:23 schreef KrnKje het volgende:
Ciao... ik ga vast géén sex hebben
Morgen bruiloft... in de middag pas... ben benieuwd
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:38 schreef Den_Haag het volgende:
Succes morgen Nynke!Ik ga weer verder met Xbox' en.
Alleen onafgestempelde die ik nog kan gebruiken.quote:
Heb je een uurtje?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ho eens, waarom maak je geen kans? Ik meen toch hier te begrijpen dat je leuk bent? En slim en verstandig enzo?
had?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ja hoor, ik heb alle tijd. Jemig, ik zie er niet uit, heb zat problemen en had toch verkering.
Hm. Het is nog steeds een zooi. Maar er staan wel leuke planten in m'n kamerquote:
Wat een onzin. Jij maakt bij IEDEREEN een kans. Serieus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak toch geen kans(en met die instelling is elke kans dus bij dezen opgegaan in een roze wolk)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O, op die manier.. Zo lang kan toch niet eens?
Hoiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:35 schreef Pandorah het volgende:
Een LEUKE chirurg? De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Kan je alvast tijd bij hem claimen als ie altijd zo druk is (immers: het is een chirurg)
![]()
Na dat afstuderen van een vriend van vorige week ben ik een paar chirurgen tegengekomen. Die waren eerder wazig en ik snapte het verhaal niet.
Maar goed, ik kwam even hoizeggen, jullie zijn ook zo snel met die topics
.
Behalve bij jouquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een onzin. Jij maakt bij IEDEREEN een kans. Serieus.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent echt aandoenlijk / een schatje soms.
Chirurgen doen ook nog andere dingenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
![]()
Ik bedoel, je kunt toch niet 120 uur opereren zonder dat het helemaal verkeerd gaat?
Nou vooruit. Ik geef je 1% kans dat het wat wordt tussen ons.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Behalve bij jou
Ah, een Weberfractuur, PF?
Chirurgen gebruiken graag namen van personen ipv de Latijnse benamingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
Had ik een Weberfractuur Isa? Het kwam doordat ik in een kuil stapte en draaide.
Ik dacht dat je het niet heel veel erger kon maken. Chapeau!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nou vooruit. Ik geef je 1% kans dat het wat wordt tussen ons.
Als je mijn leeftijd was, had ik je allang een keer mee uit gevraagd.
ik dacht alquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Behalve bij jou
Ah, een Weberfractuur, PF krakkemieke?
Stuur die vriend maar hier heen, serieus een leuke vakgroepquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:39 schreef Pandorah het volgende:
Het verhaal kwam van een vaatchirurg. Dat was het ergste soort werd mij verteld
Tjee, een leuke vakgroep!? Ik moet die vriend van mij daar op af sturen. Die zat te zeuren dat er geen leuke chirurgen waren en gaat toch maar wat anders doen.
Hai mieke!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet heel veel erger kon maken. Chapeau!
Ik hou ook nog 1 % kans voor mijn ex en 1 % kans voor stipjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het klonk een beetje bot met die 1%
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en als ik ooit blind word, dan wil ik wel met je trouwen, dan kan ik altijd je mooie stem aanhoren.![]()
Maar jou kennende zul je het bovenstaande wel weer ombuigen tot iets wat je enorm kwetst.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en als ik ooit blind word, dan wil ik wel met je trouwen, dan kan ik altijd je mooie stem aanhoren.![]()
Maar jou kennende zul je het bovenstaande wel weer ombuigen tot iets wat je enorm kwetst.![]()
Isa heeft inderdaad een hele mooie stem, maar niet alleen haar stem is mooi. Ze is zelf ook mooi en nog beter: ze is ook nog eens lief.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Isa héééééft de mooiste vrouwenstem die ik in het echt ooit heb gehoord. Hoe moet ik dat beter duidelijk maken?
Párdon? Ik was 'toevallig' bij oma vanavond. En omdat mama's PC stuk is, heeft ze net 1,5 uur zitten typen aan een mailtje. Waarom denken jullie dat ik D_H nodig heb om seks te krijgen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
sinds wanneer is de nieuwe nick van lein xbox
hier regent het een beetje
Misschien kan iemand Steer helpen met complimentjes makenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Steer, misschien moet je stoppen met "complimentjes" maken
Of doe ze dan tegen iemand anders
Ik had er destijds (1988) ook wat chirurgisch staal en wat schroeven in. Die zijn er later weer uitgehaald en heb ik als souvenier meegekregen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
Heb jij er staal in gehad Golfer? Ik heb een stoer stuk meccano en er zit nog een schroef in.
Wil je z'n nummer?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Isa heeft inderdaad een hele mooie stem, maar niet alleen haar stem is mooi. Ze is zelf ook mooi en nog beter: ze is ook nog eens lief.![]()
Dus als die chirurg een beetje ogen in z'n kop heeft gaat ie werk van haar maken.
Hey, hoi!quote:
Sorryquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Párdon? Ik was 'toevallig' bij oma vanavond. En omdat mama's PC stuk is, heeft ze net 1,5 uur zitten typen aan een mailtje. Waarom denken jullie dat ik D_H nodig heb om seks te krijgen?
Oh.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sorry
Het was eigenlijk meer andersom bedoeldDat hij jou nodig heeft.
Niet helemaal gelukt geloof ik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hang nu met Isa aan de telefoon en probeer er nog iets van te maken
Dat niet, maar toch.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze heeft je telefonisch afgewimpeld?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar de stem
Pas maar op, je wordt spontaan lesbisch.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zolang de oren van je volgelingen maar volgestopt zitten met was?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, zoals een Sirene natuurlijk. En ik ben Odysseus. En Isa mag mij vastbinden en alles met me doen.
ik vond het ook tof en gezellig en leuk! samen aan de detoxsapjes van de AHquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, hoi!![]()
Had ik al gezegd hoe tof ik het vond zondag en dat ik het echt leuk vond met je in de trein?
achquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pas maar op, je wordt spontaan lesbisch.
Ik heb hem hier van:quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:39 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, wie heeft dat schilderij gemaakt?
Ze heeft gister voor het eerst een slappe piemel gezien. Als er ooit een goed moment is om lesbisch te worden, was dat het welquote:
Er bestaat een geluidsfragment van zaterdagavondquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vrouwen zijn ook best leukquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
You don't believe in the power of The Voice, my child?
dan ligt ie nog op de tafel dus of MK moet m weggelegd hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er bestaat een geluidsfragment van zaterdagavond
En ik heb geen zonnebril weggelegd, MeMo
Och, zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Pfft, op die David kan ik het niet hoor. Ik heb liever een Goliathquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, zo erg is het nou ook weer niet.
[ afbeelding ]
Kan niet altijd paraat staan hè
Z'n hoofd is buitenproportioneel grootquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:56 schreef krakkemieke het volgende:
Zelfs die piemel vind ik suf Isa!
Ik bedoel maar het is David een grote held!
Och, aan de andere kant, beter een takje wat kriebelt dan een boomstronk.........
hij duikt vast wel weer opquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Isa had jij zaterdag de zonnebril van DE van de tafel afgehaald? ik zag m nog wel liggen en vroeg nog van wie is deze maar heb m niet weggelegd.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:04 schreef DarkElf het volgende:
ja en nu ga ik dus weer slapen... nu echt hopelijk
Ik heb altijd al eens willen vermelden dat het beeld van David niet klopt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:53 schreef Isabeau het volgende:
Och, zo erg is het nou ook weer niet.
[ afbeelding ]
Kan niet altijd paraat staan hè
Steer was vanavond al niet zo best met zijn complimentjespogingenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:03 schreef krakkemieke het volgende:
Heel foute vergelijking Steer, want Odysseus wilde naar huis, naar Penelope.........Oei.
Krakje hier een youtube linkje van Mika, een vrij bekend nummer, zn eerste hit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:25 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje zet de laatste gitaarsolo van November Rain heel hard!
Gewassen, tanden gepoetst en schone onderbroek voor morgen klaargelegd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ga slapen
3 punten van de 378van m'n to-do lijstje gedaan
Ik ben ook dol op piemels, ik vind ze alleen niet mooi om te zien. Ik zie liever vrouwenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Hij zong iig Love todaymijn favo nummer en wat zo leuk was, schoondochterliev zong alle teksten gewoon keihard mee
![]()
Het hele theater wat ie eromheen bouwt, echt ongelofelijk, een halve cirque du soleil, erg goeie grote band, cartoonfiguren etc etc.
Spektakel, een aanrader, ook al vind je zijn liedjes alleen maar 'leuk'
Wat een heerlijk topic, dat vorige vlezige topic
Ik ben gék op piemOls hoor
Ik ook. Geef mij maar kutjes in alle vormen en maten..quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben ook dol op piemels, ik vind ze alleen niet mooi om te zien. Ik zie liever vrouwen
Hehe, we zijn er weer,quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de meeste schaamlippen niet om aan te zien(ja, laten we het dáár eens over hebben)
Maar je hebt gelijk. ik ga ook zo naar bed vluchten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is iedereen nu echt naar bed gevlucht
Slaap lekker! Ik waak wel over jullie
wakkerquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is iedereen nu echt naar bed gevlucht
Slaap lekker! Ik waak wel over jullie
Hier is het meestal na 4 uur ook rustigquote:Op woensdag 9 juli 2008 04:27 schreef MissHobje het volgende:
Kanonne
Hoe druk kun je het hebben!
En dan boem niets meer!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Woeiii, het is veuls te vroeg maar ik heb er al eeen wasje inzittenInc het slipje en t-shirt van Isa en
de sperma-klodderhanddoek
quote:Op woensdag 9 juli 2008 05:05 schreef Isabeau het volgende:
...ben je niet een beetje absurd vroeg op?
Eik ben ik behoorlijk wakkerquote:Op woensdag 9 juli 2008 05:24 schreef Isabeau het volgende:
Zou ik ook doen als ik jou wasDie was wast zichzelf voorlopig wel
fuck de onderburenquote:Op woensdag 9 juli 2008 05:48 schreef Isabeau het volgende:
Stofzuigen vinden je onderburen vast fantastisch op dit tijdstip!
En hier geen youtube meer
quote:Op woensdag 9 juli 2008 05:50 schreef mascara-klodder het volgende:
fuck de onderburen![]()
![]()
Alles is hier nu wel stofvrij en het is nieteens 6 uur
quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Volgens het gerenommeerde tijdschrift 'Vrouw' van het dagblad De Telegraaf heeft iedereen gemiddeld 22 afspraakjes, 3 one night stands en 3 langere relaties voor de ware wordt gevonden.
22 afspraakjes - geen flauw idee!
3 one night stands - moet aan gewerkt worden
3 langere relaties - check![]()
Werk aan de winkel dus
Geen idee dus, maar ik begrijp dat je al bijna toe bent aan De Ware?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:14 schreef Den_Haag het volgende:
En hoe lang moet zo'n lange relatie zijn?
Yeah!quote:
Dan vertel je 'm maar over die ontzettend leuke vriendin van je die slechts 200 km verder woont, maar over een tijdje een stuk dichter bij komt wonen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak toch geen kans(en met die instelling is elke kans dus bij dezen opgegaan in een roze wolk)
Tsk! Jij bent hartstikke leuk! Hoe kan iemand nou out of your league zijn!?!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm. Het is nog steeds een zooi. Maar er staan wel leuke planten in m'n kamer![]()
Over Mr Nooit genoeg: Ik zag hem voor het eerst en dacht: Hij is way out of my league...
Niks mee gedaan.. Blijkt hij MIJ leuk te vinden. Watttt![]()
Het is dat hij ondernemend is anders was er nog niets gebeurd..
Dus wat ik wil zeggen! Wie weet heeft die chirurg jou al weken geleden ontdekt en zwijmelt hij elke avond weg bij de gedachte aan jou
Checkquote:Op woensdag 9 juli 2008 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Volgens het gerenommeerde tijdschrift 'Vrouw' van het dagblad De Telegraaf heeft iedereen gemiddeld 22 afspraakjes, 3 one night stands en 3 langere relaties voor de ware wordt gevonden.
Werk aan de winkel dus
Zeg, jij maakt heel veel kans! Ga hem nu eens vragen over de dingen die je nog meot doen voor je afstuderen! Vraag of ie je kan helpen ofzo!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Had je het idee dat het meer dan een poppenkast was dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:08 schreef AKnynke het volgende:
Morgen allemaal!
Toets gehad. Vrijstelling voor bijzondere verichtingen op het examen gekregen. Om dat voor elkaar te krijgen heb ik het volgende moeten doen:
- hellingproef
- stopopdracht (Achter een auto parkeren, en daarna weer wegrijden)
- de auto in een vak (volledig leeg om het vak heen) parkeren voor het CBR.
Slaat werkelijkwaar nergens op!
Heej Nynke goed gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:08 schreef AKnynke het volgende:
Morgen allemaal!
Toets gehad. Vrijstelling voor bijzondere verichtingen op het examen gekregen. Om dat voor elkaar te krijgen heb ik het volgende moeten doen:
- hellingproef
- stopopdracht (Achter een auto parkeren, en daarna weer wegrijden)
- de auto in een vak (volledig leeg om het vak heen) parkeren voor het CBR.
Slaat werkelijkwaar nergens op!
ehh, ja! heb met die examinator heerlijk zitten lullen over zweden, zijn vakantie, de fouten die ik onderweg maakte "Die nieuwe studie van je, zit daar ook iets over milieu in?" " Nee, hoezo?" " Nou, hier had je allang kunnen opschakelen naar de vijf"...quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:14 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Had je het idee dat het meer dan een poppenkast was dan?
quote:
Aah wel relax, het is vooral fijn om te weten hoe het er aan toe gaat... Ik had bij m'n eerste examen ook vrijstelling, de tweede keer geen TTT gehad... Toen reden we een doodlopend straatje in, dus ik minderde al vaart, zegt die kerel opeens dat ik gas moet blijven geven en toen "Nu noodstop!!!"... Ik keihard remmen en natuurlijk de auto af laten slaan... "Ja, dit telt niet mee, maar ik had dat nog niet gedaan in deze auto" en hij keek lachend naar m'n instucteur... Daarna nog n halve draai op een weg van 40 meter breed... tsjaquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ehh, ja! heb met die examinator heerlijk zitten lullen over zweden, zijn vakantie, de fouten die ik onderweg maakte "Die nieuwe studie van je, zit daar ook iets over milieu in?" " Nee, hoezo?" " Nou, hier had je allang kunnen opschakelen naar de vijf"...
Maar ach, nog 2 weken voor het examen!
ach, ik heb nu ook maar 25 minuten gereden. Als dat bij m'n examen ook zo gaat, geen prolbeem!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:25 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Aah wel relax, het is vooral fijn om te weten hoe het er aan toe gaat... Ik had bij m'n eerste examen ook vrijstelling, de tweede keer geen TTT gehad... Toen reden we een doodlopend straatje in, dus ik minderde al vaart, zegt die kerel opeens dat ik gas moet blijven geven en toen "Nu noodstop!!!"... Ik keihard remmen en natuurlijk de auto af laten slaan... "Ja, dit telt niet mee, maar ik had dat nog niet gedaan in deze auto" en hij keek lachend naar m'n instucteur... Daarna nog n halve draai op een weg van 40 meter breed... tsja
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, ik heb nu ook maar 25 minuten gereden. Als dat bij m'n examen ook zo gaat, geen prolbeem!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Werk aan de winkel dus
ik geloof niet dat ik een van deze kan checken...quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Werk aan de winkel dus
Daten?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee dus, maar ik begrijp dat je al bijna toe bent aan De Ware?
Hij heeft een hekel aan pakkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mooi. Bruin pak erbij?
Btw, ben jij homo?
Mooi horloge! Ik vind fossil zowieso een mooi merk. Niet te duur, goeie kwaliteit, en het ziet er top uit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:01 schreef KrnKje het volgende:
[ afbeelding ]kado gedaan voor z'n afstuderen
Maar toch vandaag al gegeven, dan kan ie m aan bij de bruiloftVrijdag diplomauitreiking...
he yeck, ben jij homo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:18 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Hij heeft een hekel aan pakkenIs dus andere combi geworden...
Homo? Ik haat homo's... iets met head first en flats enzoMaar... ja dus... dat was intussen toch wel duidelijk?
Ben geen homo... heb alleen n relatie met n mannelijkequote:
Eigenlijk pas door je post over het horloge voor je lief dat hij nu al kreeg.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:18 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Hij heeft een hekel aan pakkenIs dus andere combi geworden...
Homo? Ik haat homo's... iets met head first en flats enzoMaar... ja dus... dat was intussen toch wel duidelijk?
Karrel Krrnkje had al een hoop hints gegeven. Maargoed, misschien is het een vrouwelijk trekje dat hier de gay-dar afging.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Eigenlijk pas door je post over het horloge voor je lief dat hij nu al kreeg.
Britse Korthaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooie horloges![]()
Anthraxx: ik houd helemaal niet van katten maar die van jou heeft zo'n lekker bekkie.Wat is het voor ras?
En waar dan ook een vertaalcomputertje in zit zodat je hem de tijd in het Chinees kunt laten zeggen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind overigens Diesel Horloges echt cool. Ik heb met andere horloges niet veel. Fossil heeft er wel aardige tussen zitten.
Ik zoek eigenlijk zo'n oldscool nerd horloge met allemaal knopjes die je ook als rekenmachine kon gebruiken ofzo.
Heilige Birmaan of een Ragdoll zou kunnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zag overigens gisteren een heel coole kat lopen. Heel laag, korte, maar brede pootjes en vrij dikke vacht. Iemand enig idee wat voor een ras dat is?
Typisch. Eigenlijk zou ik graag een Nerd horloge willen met een binaire klokquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:34 schreef KrnKje het volgende:
Liefe poez
Die van ons is helemaal gek.... stuitert de toko hier rond...
Zo'n nerd horloge is echt faud
Heel faudquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:34 schreef KrnKje het volgende:
Liefe poez
Die van ons is helemaal gek.... stuitert de toko hier rond...
Zo'n nerd horloge is echt faud
Voordat ik een oordeel vel... zou je die kunnen lezen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Typisch. Eigenlijk zou ik graag een Nerd horloge willen met een binaire klok
Nee, die zijn het niet. Hij had meer een vacht als zo'n teddybeer bontje dat op van die piloten jacks zit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heilige Birmaan of een Ragdoll zou kunnen.
Kun je ook binair tellen op je vingers? Dat is echt zo fout en nerdyquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Een blik in mijn profiel bij het kopje "Studie" zou genoeg kunnen beantwoorden gok ik. Ja, ik kan prima Binair lezen en ik had ooit zo'n klok op de computer. Als je het truucje doorhebt dan kijkt het net zo snel als een gewone klok.
Dat, of ik ben gewoon heel ver heen.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je ook binair tellen op je vingers? Dat is echt zo fout en nerdy
Altijd leuk op feestjes met niet-nerds
Put your bin in the air!quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
Wil je uitleg of geloof je het wel?
Valt mee hoor. Mijn zwager de übernerd heeft een binaire klok en het is even wennen maar na twee tellen uitleg heb je het zo begrepen en na even wennen kijkt het inderdaad net zo makkelijk als een gewone klok.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Een blik in mijn profiel bij het kopje "Studie" zou genoeg kunnen beantwoorden gok ik. Ja, ik kan prima Binair lezen en ik had ooit zo'n klok op de computer. Als je het truucje doorhebt dan kijkt het net zo snel als een gewone klok.
Dat, of ik ben gewoon heel ver heen.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
huiswaarts, fingers crossed, kloteteringtyfuswerkstuk
op naar het teringkankerklotegodverdomdefacking volgende tentamen
ja zoiets dus, als ik er moeite voor zou doen..... maar dat doe ik idd ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:51 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer thuis. Vanmidag werk ik van huis, omdat m´n laptop opgehaald word. Ideale situatie, m´n eigen radio, m´n eigen spulletjes...
Dat binaire tellen, ik snap het niet, maar doe ook niet al teveel moeite ervoor...
Sorry 39 bedoel ik!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Endulge us, post je 378-things-to-do lijst hier? Ik ben benieuwd wat je allemaal moet doen![]()
/ramptoeristmodus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pukkels? Dan heb je toch een SOA?quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hehe, we zijn er weer,
Schaamlippen?
Tja..wat wil je weten, mevrouw dokter?
Dat binnenste verder naar buiten kunnen steken dan buitenste?
Dat je van schaamlippen naar schaamlappen en uiteindelijk naar schaamlompen kunt beëindigen ?
Dat je er pukkels en andere uitstekels op kunt hebben?
Nee hoor,quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Pukkels? Dan heb je toch een SOA?
Ik heb alleen binnenste, lol.
zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Typisch. Eigenlijk zou ik graag een Nerd horloge willen met een binaire klok
Natuurlijk komt jouw leven goed!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een 8 gehaald op mijn mondeling!!!! * Feestje *
En docent heeft misschien afstudeerplek voor me bij Philips Healthcare op de High Tech Campus 5 mins fietsen van mijn kamer
Gaat mijn leven dan toch nog goedkomen?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
En docent heeft misschien afstudeerplek voor me bij Philips Healthcare op de High Tech Campus 5 mins fietsen van mijn kamer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o dat was vast teveel informatie![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]PFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o dat was vast teveel informatie![]()
![]()
WTMI![]()
Hoezo was je blij, dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
sorry
Ik was best blij die dag!
O en ik heb een stevia plantje
Nee ik heb geen fles champagne.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
heb je 'm gedoopt met een fles champagne?
die tv meubelquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
heb je 'm gedoopt met een fles champagne?
Biosensoren. Commercieel apparaat dat in 2009 op de markt moet komen waarmee de politie langs de weg naast alcohol ook kan testen op drugs.quote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |