quote:OK, ik ben bij. Seks, seks en seks, piemels, clitorissen en nog meer seks.
En een lekkere cocktail, een opgezegde baan ( spannend!) en de schoonmoeder van Tezz die volgende week de uitslag krijgt of de chemo geholpen heeft (ook spannend! Sterkte ).
Lein en DH hébben seks, Isa en Steer wíllen seks en PF heeft seks gehad.
Heb ik nog iets gemist?
ik heb ook zin in chocolade.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
chocolade..
ik wil ook een blokje... want ik kan echt never nooit seks hebben vanavond
en nee, ik slaap nog niet, want ons geweldige werkstuk kreeg ineens een positieve overleg-wending
Tja ik was even inspiratieloosquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:47 schreef AKnynke het volgende:
die TT had origineler gekund Borisz!
iets met SEX-SC ofzo..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik was even inspiratieloos
BIer en tieten is ook weer zo 2008 voor Christus
Naar dat je dat kunt/wil plannen! vrijdag.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook zin in chocolade.
En ik ga ook geen sex hebben vanavond. En dit weekend denk ik ook niet...En misschien wel helemaal niet meer voor Zweden. Dat moet ik nog even overwegen..
naar dat ik dat kan plannen? K heb 1 mogelijkheid, maar k weet niet zo geod of het handig is om daar 'gebruik van te maken'...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Naar dat je dat kunt/wil plannen! vrijdag.
Ik heb oreo koekjes!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb chocolate chip cookies.![]()
En nu weet ik ook weer waarom ik die nooit koop, ik heb het hele pak al bijna op.
Ja denk 't. Maar op zich het kan altijd wel maar van mij moet het niet altijd. Of zo. Maar dan zal ik wel een uitzondering zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
naar dat ik dat kan plannen? K heb 1 mogelijkheid, maar k weet niet zo geod of het handig is om daar 'gebruik van te maken'...
Jij gaat vrijdag weer sexen?
Donequote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
iets met SEX-SC ofzo..
trouwens, ik ben met je aan t flirten in je fobo! Reageer eens terug!
en waarom geen sex?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:23 schreef KrnKje het volgende:
Ciao... ik ga vast géén sex hebben
Morgen bruiloft... in de middag pas... ben benieuwd
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:38 schreef Den_Haag het volgende:
Succes morgen Nynke!Ik ga weer verder met Xbox' en.
Alleen onafgestempelde die ik nog kan gebruiken.quote:
Heb je een uurtje?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ho eens, waarom maak je geen kans? Ik meen toch hier te begrijpen dat je leuk bent? En slim en verstandig enzo?
had?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ja hoor, ik heb alle tijd. Jemig, ik zie er niet uit, heb zat problemen en had toch verkering.
Hm. Het is nog steeds een zooi. Maar er staan wel leuke planten in m'n kamerquote:
Wat een onzin. Jij maakt bij IEDEREEN een kans. Serieus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak toch geen kans(en met die instelling is elke kans dus bij dezen opgegaan in een roze wolk)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O, op die manier.. Zo lang kan toch niet eens?
Hoiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:35 schreef Pandorah het volgende:
Een LEUKE chirurg? De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Kan je alvast tijd bij hem claimen als ie altijd zo druk is (immers: het is een chirurg)
![]()
Na dat afstuderen van een vriend van vorige week ben ik een paar chirurgen tegengekomen. Die waren eerder wazig en ik snapte het verhaal niet.
Maar goed, ik kwam even hoizeggen, jullie zijn ook zo snel met die topics
.
Behalve bij jouquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een onzin. Jij maakt bij IEDEREEN een kans. Serieus.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent echt aandoenlijk / een schatje soms.
Chirurgen doen ook nog andere dingenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
![]()
Ik bedoel, je kunt toch niet 120 uur opereren zonder dat het helemaal verkeerd gaat?
Nou vooruit. Ik geef je 1% kans dat het wat wordt tussen ons.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Behalve bij jou
Ah, een Weberfractuur, PF?
Chirurgen gebruiken graag namen van personen ipv de Latijnse benamingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
Had ik een Weberfractuur Isa? Het kwam doordat ik in een kuil stapte en draaide.
Ik dacht dat je het niet heel veel erger kon maken. Chapeau!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nou vooruit. Ik geef je 1% kans dat het wat wordt tussen ons.
Als je mijn leeftijd was, had ik je allang een keer mee uit gevraagd.
ik dacht alquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Behalve bij jou
Ah, een Weberfractuur, PF krakkemieke?
Stuur die vriend maar hier heen, serieus een leuke vakgroepquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:39 schreef Pandorah het volgende:
Het verhaal kwam van een vaatchirurg. Dat was het ergste soort werd mij verteld
Tjee, een leuke vakgroep!? Ik moet die vriend van mij daar op af sturen. Die zat te zeuren dat er geen leuke chirurgen waren en gaat toch maar wat anders doen.
Hai mieke!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet heel veel erger kon maken. Chapeau!
Ik hou ook nog 1 % kans voor mijn ex en 1 % kans voor stipjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het klonk een beetje bot met die 1%
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en als ik ooit blind word, dan wil ik wel met je trouwen, dan kan ik altijd je mooie stem aanhoren.![]()
Maar jou kennende zul je het bovenstaande wel weer ombuigen tot iets wat je enorm kwetst.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en als ik ooit blind word, dan wil ik wel met je trouwen, dan kan ik altijd je mooie stem aanhoren.![]()
Maar jou kennende zul je het bovenstaande wel weer ombuigen tot iets wat je enorm kwetst.![]()
Isa heeft inderdaad een hele mooie stem, maar niet alleen haar stem is mooi. Ze is zelf ook mooi en nog beter: ze is ook nog eens lief.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Isa héééééft de mooiste vrouwenstem die ik in het echt ooit heb gehoord. Hoe moet ik dat beter duidelijk maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |