abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60551976
TVP, werk bij Mc Holten, aan de A1
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60555595
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
*wij vaak eten als we naar camping in markelo gaan*
pi_60555634
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef Patries86 het volgende:

[..]

*wij vaak eten als we naar camping in markelo gaan*
Dat mag
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60574091
wat ik altijd doe ik een stuk of 20 cheeseburgers kopen en dan doe ik ze thuis in de vriezer, dan heb ik er altijd een bij de hand... ff lekker in de magnetron! lekker hoor!
looooooooooooooooool lol
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:50:00 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60581706
Net mac gehad. Dat mc momentje smaakt stukken beter als je niet stront bezopen bent Afijn, we hebben nu 2 glazen, en ze zijn eigk best stoer
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60582463
Bekers zitten nog in de verpakking hier hihi, zal ze er zo maar eens uithalen
pi_60586646
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hé! Daar was ik laatst Die McFlurry dat ik daar had was lekkerder dan diegene die ik zelf maak, er appart
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:21:32 #108
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60608266
Je kan het gewoon niet Of je hoeft er niks voor te doen, altijd beter
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_60608690
Ah een mc-fantopic

Kunnen jullie mij vertellen, als mcRukkers waarom je nog bij de mac komt:

• Als de bediening er beroerd is (chagerijnig, manier waarop, ...)
  • Je lang op je eten wacht
  • Er regelmatig delen van bestellingen 'zomaar' vergeten worden
  • En als er een keer, op een bestelling van 10 man, 1 hamburgertje te veel is gebracht, die eikel van een bedrijfsleider komt zeuren om zn ¤1,10
  • Hamburgers vaak koud gebracht worden
  • De maaltijden erg klein zijn

En dan heb ik het nog niet eens over de smaak en samenstelling van de burgers, want daar valt idd. over te twisten. Maar die grote bovenstaande lijst ontneemt mij al elk gevoel van honger bij het zien van een gele M.
  • pi_60608746
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    Ah een mc-fantopic

Kunnen jullie mij vertellen, als mcRukkers waarom je nog bij de mac komt:

• Als de bediening er beroerd is (chagerijnig, manier waarop, ...)
  • Je lang op je eten wacht
  • Er regelmatig delen van bestellingen 'zomaar' vergeten worden
  • En als er een keer, op een bestelling van 10 man, 1 hamburgertje te veel is gebracht, die eikel van een bedrijfsleider komt zeuren om zn ¤1,10
  • Hamburgers vaak koud gebracht worden
  • De maaltijden erg klein zijn

En dan heb ik het nog niet eens over de smaak en samenstelling van de burgers, want daar valt idd. over te twisten. Maar die grote bovenstaande lijst ontneemt mij al elk gevoel van honger bij het zien van een gele M.
  • Ga er dan lekker niet heen
    Hier schreef Hooidraad het volgende:
    Justin spreekt altijd de waarheid.
    pi_60608773
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 20:39 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ga er dan lekker niet heen
    Dat doe ik ook niet meer En toen een vriendin er persé heen wilde, zijn ze (weer) 1 van mn mckroketten vergeten.

Ik vraag mij vooral af hoe andere bezoekers dit soort gigantische irritaties wel weten te handhaven
    pi_60611207
    Volgens mij ligt het gewoon aan jou, ik heb nooit ergens last van. En al zou ik t hebben zou ik t gewoon vragen/iets van zeggen. Grote kans dat ik dan goed geholpen word.
    pi_60611594
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef K-mail het volgende:
    Volgens mij ligt het gewoon aan jou, ik heb nooit ergens last van. En al zou ik t hebben zou ik t gewoon vragen/iets van zeggen. Grote kans dat ik dan goed geholpen word.
    Oja, als je er om vraagt krijg je na een tijdje wel waar je voor betaald had. Maar zowel bij de mac in Amersfoort als die op de Coolsingel in Rotterdam is het veelvoudig fout gegaan. Veel meer als bij bijv. Burgerking of lokale snackketens.
      woensdag 6 augustus 2008 @ 23:24:05 #114
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_60613249
    Ik weet niet waar je mact, maar bij de mac in Emmen en Den helder (zowel kooipunt als de stad) heb ik nergens last van.

Ik heb 1x in Den Helder (stad) lang op mn eten moeten wachten (QP) terwijl het niet druk was. Maar voor de rest heb ik geen last.

Nou kom ik ook niet zo vaak bij de mac.
    pi_60613362
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 23:24 schreef Qwea het volgende:
    Ik weet niet waar je mact, maar bij de mac in Emmen en Den helder (zowel kooipunt als de stad) heb ik nergens last van.

Ik heb 1x in Den Helder (stad) lang op mn eten moeten wachten (QP) terwijl het niet druk was. Maar voor de rest heb ik geen last.

Nou kom ik ook niet zo vaak bij de mac.
    dat weet je wel dat post ik net
      woensdag 6 augustus 2008 @ 23:37:05 #116
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_60613607
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 13:29 schreef MrKawada het volgende:
    wat ik altijd doe ik een stuk of 20 cheeseburgers kopen en dan doe ik ze thuis in de vriezer, dan heb ik er altijd een bij de hand... ff lekker in de magnetron! lekker hoor!

seieus?
    mag ik dat best triest vinden?
    sorry hoor maar dan schiet je wel een beetje door, buiten het feit dat het gewoon erg veel geld kost!!
    No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
      woensdag 6 augustus 2008 @ 23:39:29 #117
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_60613680
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

dat weet je wel dat post ik net
    Amersfoort en R-dam, mja, grote steden. Nu ik het me bedenk heb ik het in A'dam wel eens gehad, maar dat was meer omdat ze niet normaal nederlands kon en het verschil tussen cola light en fanta niet wist
    pi_60613810
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

seieus?
    sorry hoor maar dan schiet je wel een beetje door, buiten het feit dat het gewoon erg veel geld kost!!
    Da's inderdaad erg

LHO, je klinkt ook wel een beetje als zo'n zeikerd die slechte service over zich afroept Ik heb nooit last gehad van de punten die je noemt; wel krijg ik altijd buikpijn als ik bij de Mac eet... Ik doe het dus maar niet meer
      woensdag 6 augustus 2008 @ 23:47:21 #119
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_60613884
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

wel krijg ik altijd buikpijn als ik bij de Mac eet...
    dat is misschien niet helemaal zonder reden, kan je nagaan als je ze ook nog eens gaat invriezen!!
    pi_60613946
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 23:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

dat is misschien niet helemaal zonder reden, kan je nagaan als je ze ook nog eens gaat invriezen!!
    Ze hadden op een gegeven moment zo'n tasty BBQ texas ofzo, in Frankrijk, met zo'n vieze rookaroma-spiritussmaak... Daar ben ik twee dagen ziek van geweest

Kan me inderdaad niet voorstellen dat broodje, kaas of burger nog enige structuur of smaak heeft na invriezen
      woensdag 6 augustus 2008 @ 23:50:06 #121
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_60613955
    Grote steden hoeven het probleem niet te zijn, in A'dam en Den Haag ben ik altijd goed geholpen en vergeten ze niks, Amersfoort en Rotterdam daar in tegen zijn een ramp, maar als ik het zo hoor is het in Amersfoort (noord) ook vooral de franchisenemer die totaal wereldvreemd is, met een minstens net zo vreemde zoon.
    Over Utrecht spreek ik me niet uit, daar werk ik zelf Maar daar zit echt wel verschil tussen de McD's, Die aan de Oude Gracht is redelijk, Hoog Catherijne heeft alleen maar chaggo's die er werken (Als m'n baas me vraagt daar te helpen weiger ik) en het uiterste is die in Overvecht, maar dat is iets met de locatie

Het is natuurlijk ook wat voor een klanten je eerder gehad hebt. Als je net een paar toeristen hebt geholpen die stoned zijn en snel iets willen, maar die alleen maar italiaans kunnen, wat gevolgd wordt door een geirriteerde vader en moeder die met hun 2 krijsende kinderen een dag in de stad zijn geweest en perse een ander happymeal speeltje willen, of we ze hebben of niet, en een glas eisen bij de happy meals en daarover gaan schreeuwen. Dan wil je nog wel eens geirriteerd zijn richting de volgende klant. En sommige collega's zijn gewoon geirriteerd geboren, maar die verdwijnen bij ons vrij snel naar de keuken

Maar LeeHarveyOswald, ik neem aan dat je gewoon je (bijvoorbeeld) McKroket gaat halen als je die niet hebt gekregen? Of blijf je dan gewoon boos zitten?

EDIT: Jezus wat een tekst
    - Walt Disney
    pi_60614174
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's inderdaad erg

LHO, je klinkt ook wel een beetje als zo'n zeikerd die slechte service over zich afroept Ik heb nooit last gehad van de punten die je noemt; wel krijg ik altijd buikpijn als ik bij de Mac eet... Ik doe het dus maar niet meer
    Nee serieus. Zowel met groepen als alleen, grote als kleine bestellingen. Bestel je met 10 man wat, zeggen ze 10 keer ga maar boven zetten we brengen het wel. Komen ze in zes etappes en achteraf mist gewoon een deel (alsof ze het er haast om doen, om die 3 euro meer omzet).

Bestel je 2 mckroketten "die andere komt er zo aan". Ligt na een minuut of 20 dat ding gevuld met 2 (onderhand koude..) kroketten, probeer je weet ik hoe lang de kassamiep dr aandacht te krijgen, werkt gewoon niet. Toen ben ik maar gewoon in het pad gaan staan voor de slaafjes die de keuken in moesten

Bij BK, waar ik vaker kom, maar 2x gehad dat een bestelling mis ging, en beide keren iets ter compensatie gekregen, daar waar je bij de mac geirriteerde blikken kan verwachten.
    pi_60614236
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef Battlefan het volgende:
    Maar LeeHarveyOswald, ik neem aan dat je gewoon je (bijvoorbeeld) McKroket gaat halen als je die niet hebt gekregen? Of blijf je dan gewoon boos zitten?

EDIT: Jezus wat een tekst
    Na een tijdje wel ja. Bij de 'grote' mac aan de Coolsingel (er zitten er 2) heb ik zelfs wel eens gehad dat ze na >15 minuten reageerde alsof er nog niets aan de hand was en ze de sla nog even vers uit hun groentetuin moesten plukken. Om daarna nog 5 a 10 minuten te moeten wachten. (Die mac spant ook wel echt de kroon trouwens, hoewel Amersfoort Langestraat ook niet je-van-het is..).
    pi_60616199
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef Battlefan het volgende:
    maar als ik het zo hoor is het in Amersfoort (noord) ook vooral de franchisenemer die totaal wereldvreemd is, met een minstens net zo vreemde zoon.
    True.. ik werk bij Amersfoort Noord en ik kan melden dat het echt een ramp is. Het is gewoon een ongeorganiseerd rotzooitje en de helft van de tijd is er geen manager op de vloer dus als je iets perongeluk fout doet moet je eerst een 10 minuten gaan zoeken naar de manager die met iemand anders achter in de zaak staat te lullen over wat voor lekkers die gister heeft zien lopen. En zo is het ook met vergeten producten, als ik aan de kassa sta en ik vergeet wat mee te geven dan komen de meeste ook wel terug en dan geef ik het alsnog mee met een excuses er bij.

Maar wat ik dan weer aan irriteer bij mensen die aan het bestellen zijn, dat ze totaal niet opletten wat ze bestellen en daarna boos kijken als je wat vraagt. Zoals als ze een Menu bestellen, ja, medium of groot, maar dan lullen ze door en dan sla ik gewoon medium aan, dan worden ze later boos omdat ze groot bestelde, zeg dat dan ook. Of mensen die telkens de zelfde vraag stellen, mensen die vragen of ze zonder augurk willen of mensen die de hele bestelling klaar hebben en daarna nog zeggen "Ja, die burger wil ik zonder kaas". Tering, sterf gewoon dan...

Nog iets voor de duidelijkheid waar ik me aan irriteer. De McFlurry Crunch is er serieus al meer dan een half jaar er uit, dan komen er nog van die miepen die je een week daarvoor ookal hielp het nog eens bestellen en dan zeg je weer dat de Crunch er niet meer is en ook niet meer komt. Toch blijven ze doorvragen.

En als laatste, het collectors menu, noem het gewoon een groot menu, jesus hé, word helemaal ziek van mensen die vragen of een collectors menu een medium of een groot menu is. Klote glazen, meeste mogen ze regelrecht hun hol in proppen

Zo, genoeg gezeur, Samenvatting: Kom nooit maar dan ook nooit in McDonalds Amersfoort ofzo want het zuigt gewoon en dan kan ik rustig iedereen helpen die zo dom is wel te komen, later!
      donderdag 7 augustus 2008 @ 01:57:33 #125
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_60616230
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef Studiotje het volgende:

[..]

dat dus...
    pi_60618566
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

seieus?
    doe eens niet zo dom
    looooooooooooooooool lol
    pi_60619147
    quote:

[..]

Nog iets voor de duidelijkheid waar ik me aan irriteer. De McFlurry Crunch is er serieus al meer dan een half jaar er uit, dan komen er nog van die miepen die je een week daarvoor ookal hielp het nog eens bestellen en dan zeg je weer dat de Crunch er niet meer is en ook niet meer komt. Toch blijven ze doorvragen.

Sinds de worteltjesreclame op tv, vraag ik ook nog wel eens naar de Crunch, in de hoop dat hij weer terugkomt door de grote vraag
    pi_60623803
    quote:

[..]

Maar wat ik dan weer aan irriteer bij mensen die aan het bestellen zijn, dat ze totaal niet opletten wat ze bestellen en daarna boos kijken als je wat vraagt. Zoals als ze een Menu bestellen, ja, medium of groot, maar dan lullen ze door en dan sla ik gewoon medium aan, dan worden ze later boos omdat ze groot bestelde, zeg dat dan ook. Of mensen die telkens de zelfde vraag stellen, mensen die vragen of ze zonder augurk willen of mensen die de hele bestelling klaar hebben en daarna nog zeggen "Ja, die burger wil ik zonder kaas". Tering, sterf gewoon dan...

Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...
    pi_60626654
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...
    Ja oké.. maar als ze dat nou bij die burger gelijk zeggen dan sla ik het aan en dan komt er een bonnetje uit bij de keuken en die maakt het dan Met geluk is die net klaar wanneer de hele bestelling klaar is. En na brengen is niet mijn ding want vergeet altijd wie wie nou is
    pi_60626956
    Daar hebben ze bij Charlie Chiu iets tofs voor, die geven dan een bekertje mee met een nummertje er op.
    pi_60626985
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    Daar hebben ze bij Charlie Chiu iets tofs voor, die geven dan een bekertje mee met een nummertje er op.
    Ja vinden ze te onpersoonlijk bij onze Mc, bij Holten doen ze dat ook.
    pi_60627945
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nou de mensen die bij de mac bestellen veroorzaken ook een groot deel van de wachttijd. Je hebt echt mensen die de hele tijd in de rij staan en pas gaan nadenken als ze aan de buurt zijn.

Of dat ze het volgende bestellen.

1 Milkshake graag

welke smaak?

welke smaak hebben jullie

noem je ze op

wil je die groot medium of klein?

medium.

Dat kan toch een stuk sneller

1 medium aardbei milkshake.
    pi_60632155
    Je moet het ook niet zo doen! Je moet ja-neevragen stellen, dat werkt veel sneller en makkelijker.

Dus zo:

1 Milkshake graag.

Aardbei?

Ja, ok.

Groot?

Nah, doe maar.
    I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
    pi_60632323
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef nimarad het volgende:
    Je moet het ook niet zo doen! Je moet ja-neevragen stellen, dat werkt veel sneller en makkelijker.

Dus zo:

1 Milkshake graag.

Aardbei?

Ja, ok.

Groot?

Nah, doe maar.
    Bij de Burgerking op Allexander doen ze dat echt

"Whopper menu alstublieft"
    -Met kaas?
    "graag"
    -Bacon?
    "lekker"
    -Cola?
    "Nee, fanta alsjeblieft"
    -Medium?
    "graag"
    -Saus bij de patat?
    "Nee, dankje"
    -Her op eten of meenemen?
    "Hier, graag "
      donderdag 7 augustus 2008 @ 17:29:02 #135
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60632507
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Bij de Burgerking op Allexander doen ze dat echt
    Dat is dan ook heel normaal...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      donderdag 7 augustus 2008 @ 22:57:40 #136
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_60639857
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 07:36 schreef MrKawada het volgende:

[..]

doe eens niet zo dom

zegt de persoon die 20 cheesburgers koopt en ze daarna invriest....
    om dan vervolgens te beweren dat het lekker is als ze daarna uit de magno komen....
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:51:52 #137
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_60643701
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 17:29 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dat is dan ook heel normaal...
    Zo doe ik het meestal ook, gaat het snelste
    - Walt Disney
    pi_60646523
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 22:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

zegt de persoon die 20 cheesburgers koopt en ze daarna invriest....
    om dan vervolgens te beweren dat het lekker is als ze daarna uit de magno komen....
    klootzak
    looooooooooooooooool lol
    pi_60649077
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 09:14 schreef MrKawada het volgende:

[..]

klootzak

Het Mac-voer heeft je hersenen aangetast!!!!!!!!!!! BSE!!!!!
      zondag 10 augustus 2008 @ 11:56:55 #140
    12863 oCe
    -I am Jack's wasted life
    pi_60701776
    Iemand enig idee waarom de prijslijst in de Mac in Deventer weg is? Hing altijd links op dat bord boven de kassa's zeg maar, nu nergens meer te bekennen. Nou weet ik wel wat ik wil bestellen, maar mensen voor me vaak niet... Dan krijg je van die mensen 'wat voor hamburgers hebben jullie' enzovoorts. Bovendien, het lijkt me toch niet meer dan normaal om een prijslijst neer te hangen?
    Porch Monkey 4 Life!
    pi_60705896
    Ze gaan wel vaker weg, hier in Amersfoort hadden we ook geen prijslijst meer omdat er een nieuwe aankwam met de goede producten en prijzen, zal daar ook wel van toepassing zijn?
      zondag 10 augustus 2008 @ 16:29:16 #142
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_60708809
    Bij ons verdwijnt ie ook wel eens, hij zat altijd aan de achterkant van het ontbijt bord, als iemand die dan vergeet om te draaien is ie opeens verdwenen ja
    - Walt Disney
      maandag 11 augustus 2008 @ 07:00:52 #143
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_60724347
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het Mac-voer heeft je hersenen aangetast!!!!!!!!!!! BSE!!!!!
      maandag 11 augustus 2008 @ 07:15:52 #144
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_60724384
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 09:14 schreef MrKawada het volgende:

[..]

klootzak
    Op je teentjes getrapt?????
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:38:01 #145
    174520 BreakSpear
    Sociaal & Liberaal
    pi_60788913
    McBacon of een QuarterPouder gaat er altijd wel in.
    Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
    pi_60906627
    Mc-chicken daar mag je me voor wakker maken hoor.
    "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
    pi_60906748
    Ik heb nu wel zin in een ijsje met caramelsaus.
      zondag 17 augustus 2008 @ 22:03:36 #148
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_60909023
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef BreakSpear het volgende:
    McBacon of een QuarterPouder gaat er altijd wel in.
    QP is idd van alle ff-ketens het enige wat echt op een hamburger lijkt.
      zondag 17 augustus 2008 @ 23:24:15 #149
    165333 misslady83
    Can't you see im waving..
    pi_60911673
    he hoe smaakt de el nacho trouwens?
    Waving.....can be positive or negative!..:)
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 17 augustus 2008 @ 23:27:15 #150
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_60911755
    Ik heb zo'n rozeachtig coca cola glas uit frankrijk
    Zijn jullie nu jaloers
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_60912063
    kan je eigenlijk een Mc bacon bestellen zonder bacon ?
    dies 2 euro.. en ik moet geen bacon hehe ( verder toch gewoon een QP met bacon ? )
    pi_60912086
    morgen supersize me op nederland 3
    Nothing to see here, carry on
    pi_60912114
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef realbase het volgende:
    kan je eigenlijk een Mc bacon bestellen zonder bacon ?
    dies 2 euro.. en ik moet geen bacon hehe ( verder toch gewoon een QP met bacon ? )
    QP heeft 2 stukken kaas. Bacon heeft 1 kaas en 1 bacon.
    pi_60912127
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
    Ik heb zo'n rozeachtig coca cola glas uit frankrijk
    Zijn jullie nu jaloers
    ik wel, ik zag ze in t paars bij mijn zus , leuke glazen, mja, een hele motorclub on tour ging daar eten, en zij heeft nu een kastplank van vol. ik heb er 4 gekregen. , big deal . en in de hoop dat ik daar nooit hoef te eten. Rilllll.....
    De Puta Madre
    pi_60914483
    die mcflurry met boscvruchten is best lkkr.
    pi_60914714
    Ik krijg hier honger van.
    pi_60981715
    Wat je krijgt bij de MC in duitsland is velen malen beter.

woensdag 20 augustus 2008 @ 14:51:00 #158
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_60981766
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 14:49 schreef xminator het volgende:
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]

vind je...
    sorry maar vind de nederlands actie op dit moment toch net ff wat mooier!
    pi_60981891
    Ik vind van niet, de nederlandse is ook wel cool. Maar ik vind dat van deutschland ietsje leuker.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 15:10:17 #160
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_60982376
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 14:55 schreef xminator het volgende:
    Ik vind van niet, de nederlandse is ook wel cool. Maar ik vind dat van deutschland ietsje leuker.

vind het blikjes model iets mooier dan het duitse "megafoon-ontwerp"...
    pi_60985752
    Hier nu 2 paarse in de kast en nog 2 glazen in de auto...
    Vind die uit duitsland niet zo mooi...
      woensdag 20 augustus 2008 @ 17:08:31 #162
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_60986002
    Ik heb er inmiddels 8. Mn zussen besloten in jaren eens te gaan maccen met aanhang. Das er dus 4 bij

Hier in Den Helder hebben ze ivm de tallships races het Jutters menu. Met de mc fish ofzo
      donderdag 21 augustus 2008 @ 16:55:28 #163
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_61014366
    Gewoon het Fish Filet menu een andere naam gegeven waarschijnlijk
    Heb inmiddels 19 glazen, alleen zwart moet ik nog
    - Walt Disney
    pi_61014465
    Wij hebben inmiddels 34 glazen Alle kleuren hebben we al
    2 Mc medewerkers in één huis
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_61014999
    Ik heb al twee weken niet gewerkt, dus ik mis nog twee kleuren; zwart en groen. Maar ach, vanaf maandag is het weer werken geblazen (sluit-sluit-setup-setup-sluit), dus dan heb ik ze vast allemaal.
      donderdag 21 augustus 2008 @ 17:24:00 #166
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_61015113
    tvp
    pi_61015321
    2 paarse glazen en 3 groene glazen (lang leve werknemers die van klant naar klant lunchen bij de mc en de glazen niet willen)

Vanavond alleen thuis, denk dat ik maar eens naar de mc ga, geen zin om te koken
      donderdag 21 augustus 2008 @ 17:38:30 #168
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_61015484
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef Battlefan het volgende:
    Gewoon het Fish Filet menu een andere naam gegeven waarschijnlijk
    Dat dacht ik dus ook al
    pi_61019152
    vanavond naar de Mc geweest en de Starbucks, Amerikaanser kan het niet in dit land..

maar ff een vraagje, als je een kip x neemt dan kun je daar barbecuesaus bij nemen, is die saus ook ergens te krijgen? (en dan bedoel ik niet die nepbarbecuesauzen van heinz)
    Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
    Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
    Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
    pi_61020901
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef kawotski het volgende:
    vanavond naar de Mc geweest en de Starbucks, Amerikaanser kan het niet in dit land..

maar ff een vraagje, als je een kip x neemt dan kun je daar barbecuesaus bij nemen, is die saus ook ergens te krijgen? (en dan bedoel ik niet die nepbarbecuesauzen van heinz)
    Ik zou het bij god niet weten, sorry.
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_61022994
    Vanaf 25ste weer nieuwe euroknallers, de goeie oude Hamburger en de Sunday ijsjes worden weer 1 euro, voor de rest weet ik het niet. Ook komt een burger van vorig jaar weer terug en een nieuw McMomentje
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      donderdag 21 augustus 2008 @ 22:44:42 #172
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_61023702
    sunday
    pi_61024975
    Sunday met warme chocoladesaus en nootjes!!!
    pi_61025544
    Dit zijn de nieuwe euroknallers:

Hamburger - 1 euro
    Sunday - 1 euro
    4 bitterballen - 1 euro
    2 donuts - 2 euro
    Side Salade - 1 euro
    Fish o Filet - 2 euro

Vanaf maandag dus
    pi_61025831
    Die bitterballen ook maar eens proberen dan, of zijn die niet echt lekker?
      donderdag 21 augustus 2008 @ 23:57:01 #176
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_61026122
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef Studiotje het volgende:
    Dit zijn de nieuwe euroknallers:

Hamburger - 1 euro
    Sunday - 1 euro
    4 bitterballen - 1 euro
    2 donuts - 2 euro
    Side Salade - 1 euro
    Fish o Filet - 2 euro

Vanaf maandag dus
    topper, sunday aan het einde van de zomer...
    hmmmm....sunday....
    pi_61026718
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
    morgen supersize me op nederland 3
    Wat was dat een tenenkrommende slechte documentaire zeg. Had er al jaren veel over gehoord maar geweigerd naar de bios te gaan en geld te betalen ervoor of hem te huren op dvd. Dus ik maandag kijken. Na de EERSTE dag (of ik heb ff een stukkie gemist; dan was het de 2e) liep die gast al te kotsen omdat het zo veel was en 'blijkbaar' zo slecht blabla boehoe. Toen was voor mij de maat alweer vol. Een docu maken is prima, kritisch zijn is prima, en laten zien dat McDonalds eten verkoopt wat niet gezond is als je vaak eet is OOK goed. Maar dit lag er allemaal weer zo dik bovenop, dat van een objectieve documentaire niet te spreken is. Gelukkig waren er nog 95 andere zenders
    pi_61031668
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 23:47 schreef Impry het volgende:
    Die bitterballen ook maar eens proberen dan, of zijn die niet echt lekker?
    Wel eens de McKroket gehad? Dat dus, maar dan met mosterdsaus.
    pi_61033475
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 09:48 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Wel eens de McKroket gehad? Dat dus, maar dan met mosterdsaus.
    Ja precies, dacht ik al wel. Heb dan liever een McKroket voor een euro
    pi_61033612
    YEAH, ik heb alle kleuren

en nu een half jaar geen mac meer voor mij
    pi_61033644
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 14:49 schreef xminator het volgende:
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    die heeft niet de vorm en belevenis van een blikje!
    pi_61034332
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef rival het volgende:

[..]

die heeft niet de vorm en belevenis van een blikje!
    Als je uit een blikje wilt drinken, koop dan een blikje. pauper.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:49:02 #183
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_61034752
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Daverz het volgende:

[..]

Wat was dat een tenenkrommende slechte documentaire zeg. Had er al jaren veel over gehoord maar geweigerd naar de bios te gaan en geld te betalen ervoor of hem te huren op dvd. Dus ik maandag kijken. Na de EERSTE dag (of ik heb ff een stukkie gemist; dan was het de 2e) liep die gast al te kotsen omdat het zo veel was en 'blijkbaar' zo slecht blabla boehoe. Toen was voor mij de maat alweer vol. Een docu maken is prima, kritisch zijn is prima, en laten zien dat McDonalds eten verkoopt wat niet gezond is als je vaak eet is OOK goed. Maar dit lag er allemaal weer zo dik bovenop, dat van een objectieve documentaire niet te spreken is. Gelukkig waren er nog 95 andere zenders
    Ik snap dat ook niet hoor. Ik heb ooit in Tjechië 3 dagen achter elkaar lunch en avondeten van de Mac gehad. Ik voelde me kiplekker
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_61042015
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 11:35 schreef xminator het volgende:

[..]

Als je uit een blikje wilt drinken, koop dan een blikje. pauper.
    zie je ergens staan dat ik dat niet doe?

en noem mij geen pauper, pauper
    pi_61042107
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 11:49 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet hoor. Ik heb ooit in Tjechië 3 dagen achter elkaar lunch en avondeten van de Mac gehad. Ik voelde me kiplekker
    maar dan eet je normale hoeveelheden.

met supersize me at hij geloof ik tot 7000 calorieen elke dag... ja als je dat doet met gezond vreten komt het ook je oren uit
    pi_61042157
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:49 schreef rival het volgende:

[..]

zie je ergens staan dat ik dat niet doe?

en noem mij geen pauper, pauper
    Pauper .
    pi_61042213
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Pauper .
    i love it when they shut up!
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:15:40 #188
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_61042992
    ik heb net een mcflurry gehad, maar men, ze moeten echt die oude lepels weer nemen. Die waren groter, en aten veel beter en fijner dan die ronde kleine kutdingen
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:23:06 #189
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_61043260
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef rival het volgende:

[..]

maar dan eet je normale hoeveelheden.

met supersize me at hij geloof ik tot 7000 calorieen elke dag... ja als je dat doet met gezond vreten komt het ook je oren uit
    Als ik 7000 Kcal aan brood en spinazie eet val ik volgens mij nog eerder dood neer dan van 7000 Kcal Mac
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_61044270
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef rival het volgende:

[..]

i love it when they shut up!
    Het spijt me, wiggah.

Wanneer komt er eigenlijk weer een nieuwe mcmomentje en welke?
    pi_61044361
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Het spijt me, wiggah.
    get over it
    pi_61047686
    Mensen die sunday schrijven in plaats van sundae.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:47:54 #193
    214279 Kali-Mist1
    Bromvlieg bemiddelaar.
    pi_61049550
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:35 schreef nimarad het volgende:
    Mensen die sunday schrijven in plaats van sundae.
    zondagskind...
    pi_61049607
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 20:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

zondagskind...

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
    'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
    We zullen je nooit, nooit vergeten
    1947-2016
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:23:49 #195
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_61067165
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef Studiotje het volgende:
    ... McMomentje ...
    Small Specials

Welke idioot bedacht dat, McMomentje was veel beter
    - Walt Disney
    pi_61106333
    Nieuwe acties bij de mac

pi_61106434
    Sundae Jammer dat hij na de zomer weer een euro knaller wordt!
    Filet o fish is me mams wel weer blij mee dat die 2 euro is!

Gisteren wilde we voor het laatst een mc momentje nacho halen, was al op
    pi_61106597
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Small Specials

Welke idioot bedacht dat, McMomentje was veel beter
    Die nieuwe doosjes.. grijs met wit.. afschuwlijk!
    pi_61107100
    Ah, zo te zien is er een hoop veranderd. Ik moet zo weer werken, dus ik ben benieuwd hoe alles nu loopt.
    pi_61107841
    Zal ik is zeggen he,

Ik heb een spierziekte en daar hoord darmproblemen ook bij. Als ik gezond eet heb ik bijna altijd last van wat buikkrampen 's avonds. Als MAC eet heb ik daar nooit last van. Dus zo slecht is het niet alleen voor de dikke kont is het minder.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')