*wij vaak eten als we naar camping in markelo gaan*quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TVP, werk bij Mc Holten, aan de A1
Dat magquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef Patries86 het volgende:
[..]
*wij vaak eten als we naar camping in markelo gaan*
Hé! Daar was ik laatstquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TVP, werk bij Mc Holten, aan de A1
Ga er dan lekker niet heenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah een mc-fantopic![]()
Kunnen jullie mij vertellen, als mcRukkerswaarom je nog bij de mac komt:
Als de bediening er beroerd is (chagerijnig, manier waarop, ...) Je lang op je eten wacht Er regelmatig delen van bestellingen 'zomaar' vergeten worden En als er een keer, op een bestelling van 10 man, 1 hamburgertje te veel is gebracht, die eikel van een bedrijfsleider komt zeuren om zn ¤1,10 Hamburgers vaak koud gebracht worden De maaltijden erg klein zijn
En dan heb ik het nog niet eens over de smaak en samenstelling van de burgers, want daar valt idd. over te twisten. Maar die grote bovenstaande lijst ontneemt mij al elk gevoel van honger bij het zien van een gele M.
Dat doe ik ook niet meerquote:
Oja, als je er om vraagt krijg je na een tijdje wel waar je voor betaald had. Maar zowel bij de mac in Amersfoort als die op de Coolsingel in Rotterdam is het veelvoudig fout gegaan. Veel meer als bij bijv. Burgerking of lokale snackketens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef K-mail het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan jou, ik heb nooit ergens last van. En al zou ik t hebben zou ik t gewoon vragen/iets van zeggen. Grote kans dat ik dan goed geholpen word.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:24 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet waar je mact, maar bij de mac in Emmen en Den helder (zowel kooipunt als de stad) heb ik nergens last van.
Ik heb 1x in Den Helder (stad) lang op mn eten moeten wachten (QP) terwijl het niet druk was. Maar voor de rest heb ik geen last.
Nou kom ik ook niet zo vaak bij de mac.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:29 schreef MrKawada het volgende:
wat ik altijd doe ik een stuk of 20 cheeseburgers kopen en dan doe ik ze thuis in de vriezer, dan heb ik er altijd een bij de hand... ff lekker in de magnetron! lekker hoor!
Amersfoort en R-dam, mja, grote steden. Nu ik het me bedenk heb ik het in A'dam wel eens gehad, maar dat was meer omdat ze niet normaal nederlands kon en het verschil tussen cola light en fanta niet wistquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]dat weet je wel dat post ik net
Da's inderdaad ergquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
seieus?![]()
mag ik dat best triest vinden?![]()
sorry hoor maar dan schiet je wel een beetje door, buiten het feit dat het gewoon erg veel geld kost!!
dat is misschien niet helemaal zonder reden, kan je nagaan als je ze ook nog eens gaat invriezen!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
wel krijg ik altijd buikpijn als ik bij de Mac eet...
Ze hadden op een gegeven moment zo'n tasty BBQ texas ofzo, in Frankrijk, met zo'n vieze rookaroma-spiritussmaak... Daar ben ik twee dagen ziek van geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is misschien niet helemaal zonder reden, kan je nagaan als je ze ook nog eens gaat invriezen!!
Nee serieus. Zowel met groepen als alleen, grote als kleine bestellingen. Bestel je met 10 man wat, zeggen ze 10 keer ga maar boven zetten we brengen het wel. Komen ze in zes etappes en achteraf mist gewoon een deel (alsof ze het er haast om doen, om die 3 euro meer omzet).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's inderdaad erg![]()
LHO, je klinkt ook wel een beetje als zo'n zeikerd die slechte service over zich afroeptIk heb nooit last gehad van de punten die je noemt; wel krijg ik altijd buikpijn als ik bij de Mac eet... Ik doe het dus maar niet meer
Na een tijdje wel ja. Bij de 'grote' mac aan de Coolsingel (er zitten er 2) heb ik zelfs wel eens gehad dat ze na >15 minuten reageerde alsof er nog niets aan de hand was en ze de sla nog even vers uit hun groentetuin moesten plukken. Om daarna nog 5 a 10 minuten te moeten wachten. (Die mac spant ook wel echt de kroon trouwens, hoewel Amersfoort Langestraat ook niet je-van-het is..).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef Battlefan het volgende:
Maar LeeHarveyOswald, ik neem aan dat je gewoon je (bijvoorbeeld) McKroket gaat halen als je die niet hebt gekregen? Of blijf je dan gewoon boos zitten?
EDIT: Jezus wat een tekst![]()
True.. ik werk bij Amersfoort Noord en ik kan melden dat het echt een ramp is. Het is gewoon een ongeorganiseerd rotzooitje en de helft van de tijd is er geen manager op de vloer dus als je iets perongeluk fout doet moet je eerst een 10 minuten gaan zoeken naar de manager die met iemand anders achter in de zaak staat te lullen over wat voor lekkers die gister heeft zien lopen. En zo is het ook met vergeten producten, als ik aan de kassa sta en ik vergeet wat mee te geven dan komen de meeste ook wel terug en dan geef ik het alsnog mee met een excuses er bij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef Battlefan het volgende:
maar als ik het zo hoor is het in Amersfoort (noord) ook vooral de franchisenemer die totaal wereldvreemd is, met een minstens net zo vreemde zoon.
doe eens niet zo domquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
seieus?![]()
mag ik dat best triest vinden?![]()
sorry hoor maar dan schiet je wel een beetje door, buiten het feit dat het gewoon erg veel geld kost!!
Sinds de worteltjesreclame op tv, vraag ik ook nog wel eens naar de Crunch, in de hoop dat hij weer terugkomt door de grote vraagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nog iets voor de duidelijkheid waar ik me aan irriteer. De McFlurry Crunch is er serieus al meer dan een half jaar er uit, dan komen er nog van die miepen die je een week daarvoor ookal hielp het nog eens bestellen en dan zeg je weer dat de Crunch er niet meer is en ook niet meer komt. Toch blijven ze doorvragen.
Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar wat ik dan weer aan irriteer bij mensen die aan het bestellen zijn, dat ze totaal niet opletten wat ze bestellen en daarna boos kijken als je wat vraagt. Zoals als ze een Menu bestellen, ja, medium of groot, maar dan lullen ze door en dan sla ik gewoon medium aan, dan worden ze later boos omdat ze groot bestelde, zeg dat dan ook. Of mensen die telkens de zelfde vraag stellen, mensen die vragen of ze zonder augurk willen of mensen die de hele bestelling klaar hebben en daarna nog zeggen "Ja, die burger wil ik zonder kaas". Tering, sterf gewoon dan...
Ja oké.. maar als ze dat nou bij die burger gelijk zeggen dan sla ik het aan en dan komt er een bonnetje uit bij de keuken en die maakt het danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...
Ja vinden ze te onpersoonlijk bij onze Mc, bij Holten doen ze dat ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daar hebben ze bij Charlie Chiu iets tofs voor, die geven dan een bekertje mee met een nummertje er op.
Nou de mensen die bij de mac bestellen veroorzaken ook een groot deel van de wachttijd. Je hebt echt mensen die de hele tijd in de rij staan en pas gaan nadenken als ze aan de buurt zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...
Bij de Burgerking op Allexander doen ze dat echtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef nimarad het volgende:
Je moet het ook niet zo doen! Je moet ja-neevragen stellen, dat werkt veel sneller en makkelijker.
Dus zo:
1 Milkshake graag.
Aardbei?
Ja, ok.
Groot?
Nah, doe maar.
Dat is dan ook heel normaal...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij de Burgerking op Allexander doen ze dat echt![]()
quote:
Zo doe ik het meestal ook, gaat het snelstequote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:29 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat is dan ook heel normaal...
klootzakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zegt de persoon die 20 cheesburgers koopt en ze daarna invriest....
![]()
om dan vervolgens te beweren dat het lekker is als ze daarna uit de magno komen....
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het Mac-voer heeft je hersenen aangetast!!!!!!!!!!! BSE!!!!!
QP is idd van alle ff-ketens het enige wat echt op een hamburger lijkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef BreakSpear het volgende:
McBacon of een QuarterPouder gaat er altijd wel in.
QP heeft 2 stukken kaas. Bacon heeft 1 kaas en 1 bacon.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef realbase het volgende:
kan je eigenlijk een Mc bacon bestellen zonder bacon ?
dies 2 euro.. en ik moet geen bacon hehe ( verder toch gewoon een QP met bacon ? )
ik wel, ik zag ze in t paars bij mijn zus , leuke glazen, mja, een hele motorclub on tour ging daar eten, en zij heeft nu een kastplank van vol. ik heb er 4 gekregen. , big deal . en in de hoop dat ik daar nooit hoef te eten. Rilllll.....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb zo'n rozeachtig coca cola glas uit frankrijk
Zijn jullie nu jaloers
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:49 schreef xminator het volgende:
Wat je krijgt bij de MC in duitsland is velen malen beter.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:55 schreef xminator het volgende:
Ik vind van niet, de nederlandse is ook wel cool. Maar ik vind dat van deutschland ietsje leuker.
Dat dacht ik dus ook alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef Battlefan het volgende:
Gewoon het Fish Filet menu een andere naam gegeven waarschijnlijk![]()
Ik zou het bij god niet weten, sorry.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef kawotski het volgende:
vanavond naar de Mc geweest en de Starbucks, Amerikaanser kan het niet in dit land..
maar ff een vraagje, als je een kip x neemt dan kun je daar barbecuesaus bij nemen, is die saus ook ergens te krijgen? (en dan bedoel ik niet die nepbarbecuesauzen van heinz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
topper, sunday aan het einde van de zomer...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef Studiotje het volgende:
Dit zijn de nieuwe euroknallers:
Hamburger - 1 euro
Sunday - 1 euro
4 bitterballen - 1 euro
2 donuts - 2 euro
Side Salade - 1 euro
Fish o Filet - 2 euro
Vanaf maandag dus
Wat was dat een tenenkrommende slechte documentaire zeg. Had er al jaren veel over gehoord maar geweigerd naar de bios te gaan en geld te betalen ervoor of hem te huren op dvd. Dus ik maandag kijken. Na de EERSTE dag (of ik heb ff een stukkie gemist; dan was het de 2e) liep die gast al te kotsen omdat het zo veel was en 'blijkbaar' zo slecht blabla boehoe. Toen was voor mij de maat alweer vol. Een docu maken is prima, kritisch zijn is prima, en laten zien dat McDonalds eten verkoopt wat niet gezond is als je vaak eet is OOK goed. Maar dit lag er allemaal weer zo dik bovenop, dat van een objectieve documentaire niet te spreken is. Gelukkig waren er nog 95 andere zendersquote:
Wel eens de McKroket gehad? Dat dus, maar dan met mosterdsaus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:47 schreef Impry het volgende:
Die bitterballen ook maar eens proberen dan, of zijn die niet echt lekker?
Ja precies, dacht ik al wel. Heb dan liever een McKroket voor een euroquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:48 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Wel eens de McKroket gehad? Dat dus, maar dan met mosterdsaus.
die heeft niet de vorm en belevenis van een blikje!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:49 schreef xminator het volgende:
Wat je krijgt bij de MC in duitsland is velen malen beter.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als je uit een blikje wilt drinken, koop dan een blikje. pauper.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
die heeft niet de vorm en belevenis van een blikje!
Ik snap dat ook niet hoor. Ik heb ooit in Tjechië 3 dagen achter elkaar lunch en avondeten van de Mac gehad. Ik voelde me kiplekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Daverz het volgende:
[..]
Wat was dat een tenenkrommende slechte documentaire zeg. Had er al jaren veel over gehoord maar geweigerd naar de bios te gaan en geld te betalen ervoor of hem te huren op dvd. Dus ik maandag kijken. Na de EERSTE dag (of ik heb ff een stukkie gemist; dan was het de 2e) liep die gast al te kotsen omdat het zo veel was en 'blijkbaar' zo slecht blabla boehoe. Toen was voor mij de maat alweer vol. Een docu maken is prima, kritisch zijn is prima, en laten zien dat McDonalds eten verkoopt wat niet gezond is als je vaak eet is OOK goed. Maar dit lag er allemaal weer zo dik bovenop, dat van een objectieve documentaire niet te spreken is. Gelukkig waren er nog 95 andere zenders
zie je ergens staan dat ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je uit een blikje wilt drinken, koop dan een blikje. pauper.
maar dan eet je normale hoeveelheden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor. Ik heb ooit in Tjechië 3 dagen achter elkaar lunch en avondeten van de Mac gehad. Ik voelde me kiplekker
Pauperquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
zie je ergens staan dat ik dat niet doe?
en noem mij geen pauper, pauper![]()
Als ik 7000 Kcal aan brood en spinazie eet val ik volgens mij nog eerder dood neer dan van 7000 Kcal Macquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan eet je normale hoeveelheden.
met supersize me at hij geloof ik tot 7000 calorieen elke dag... ja als je dat doet met gezond vreten komt het ook je oren uit
zondagskind...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:35 schreef nimarad het volgende:
Mensen die sunday schrijven in plaats van sundae.
Small Specialsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef Studiotje het volgende:
... McMomentje ...
Die nieuwe doosjes.. grijs met wit.. afschuwlijk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Small Specials![]()
Welke idioot bedacht dat, McMomentje was veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |