quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
JaZekerZ is zijn eigen project begonnen:
http://www.onderzoekinformatie.nl/nl/oi/nod/onderzoek/OND1318719/_!
NEE, HIJ IS DIE DJ.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:33 schreef Knevelt het volgende:
Zeg, ben jij niet die moderator?
Ik keek sowieso al naar die rechter. Als het donkerder dan dat is filteren mijn ogen dat er automatisch uit waardoor ik het alleen zie als ik mijn best doe. Maar dat is inderdaad erg lelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat linker meisje is echt een teveel gebruinde lelijke doos. Valt dat niemand op?
Is een kwestie van op tijd op ESC rammen hequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:45 schreef Cypress_Hill het volgende:
Hij blijft veel te kort staan bij die mokkels.
En het werkt ook nogquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is een kwestie van op tijd op ESC rammen he
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:14 schreef BobbyB het volgende:
Waar is sackboy nou met z'n gepaste animated gifjes?
Da's toch veel meer werk? Eerst IR downloaden, crack/serial vinden en dan het bestand opslaan en openen in IR. N00b!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef slindenau het volgende:
Of je pakt met Adobe ImageReady gewoon het juiste frame
quote:
Echte Bazen hebben ImageReady standaard geinstalleerd staan...ik ook wel, maar op mn andere Laptopquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's toch veel meer werk? Eerst IR downloaden, crack/serial vinden en dan het bestand opslaan en openen in IR. N00b!!
[..]
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hai thar, did anyone call me....OH NOES, CHRIS HANSEN!
Maar dan nog is het meer werk. Ik weet niet eens of ik ImageReady heb. Heb wel CS3 hier.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Echte Bazen hebben ImageReady standaard geinstalleerd staan...ik ook wel, maar op mn andere Laptop.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:04 schreef Cypress_Hill het volgende:
Die Sackboy heeft vogens mij zeker iets van 90 gig aan gifjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |