Ik ben heulemaal geen negert!quote:
Post eens pics van je zusje?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:42 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wil ook mijn UI in de OP, dus doe ik net alsof ze allemaal speciaal zijn hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Heb geen zus. Nu ligt mijn droom in duigen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Post eens pics van je zusje?
Dan kunnen we altijd verder praten over eventuele UI in OP
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:47 schreef Agiath het volgende:
Eindelijk pagina 4
Hoef ik niet heletijd door te scrollen op me werk voor die tieten.(. Y .)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik ga het nog eens proberen, maar hij staat allang bij 'geuploade plaatjes'quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
60 bij 60 plaatje en niet groter dan 10 kb, dan uploaden
Heb je wel dat knopje naast het plaatje aangevinkt? Als je dat niet doet, doet ie het ook niet. Is voor als je meerdere plaatjes daar hebt staan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens proberen, maar hij staat allang bij 'geuploade plaatjes'Ik denk dat ik wel een foutmelding zou hebben gekregen.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:05 schreef BobbyB het volgende:
Echt sackboy, hoe kom je toch aan die plaatjeslig helemaal dubbel hier
Ik heb ook nog wel een foldertje vol met 4chan zooiquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:05 schreef BobbyB het volgende:
Echt sackboy, hoe kom je toch aan die plaatjeslig helemaal dubbel hier
Ja dag, je vindt ze gewoon lekker. Geef maar toequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:08 schreef Nikmans het volgende:
Ik krijg dus serieus een misselijk gevoel elke keer als ik langs die manboobs scroll
Gaan we zo beginnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een foldertje vol met 4chan zooi
wie kan deze gif op icon formaat maken? dan mag die persoon mijn tiet hebbenquote:
Ik had het graag voor je gedaan, maar ik kom er net achter dat ik zo ongeveer de hele Adobe Creative Suite heb....behalve Adobe Imagereadyquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie kan deze gif op icon formaat maken? dan mag die persoon mijn tiet hebben
Denk je niet dat ik een UI zou hebben als ik een kloon wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doet het nog niet
Wil je trouwens nog steeds niet zeggen van wie je een kloon bent?
Hmm, ik zie net dat mn Photobucket ook best interessante editing software (in flashquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jammertoch lief van je dat je het wou proberen!
anyone else?
Of...je doet alsof het je niet lukt zodat je nu kan zeggen dat als je een kloon was, het je wel gelukt was.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik een UI zou hebben als ik een kloon was
Dat ben ik al vaak tegengekomen de afgelopen weekquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
*Aluminiumfolie hoedje opdoet
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm, ik zie net dat mn Photobucket ook best interessante editing software (in flash) heeft...maar alles buiten resizen (croppen bijvoorbeeld) kan er niet mee omgaan (animated gifjes)
.
Dus het enige wat ik op dit moment voor je kan betekenen is een kleinere versie(maar helaas nog steeds > 60x60)
Ik niet. Samenvatting?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ben ik al vaak tegengekomen de afgelopen week
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Of...je doet alsof het je niet lukt zodat je nu kan zeggen dat als je een kloon was, het je wel gelukt was.
*Aluminiumfolie hoedje opdoet
Anders krijgt hij een rood sterretje?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet. Samenvatting?
Want anders:
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet waar ananas het over heeft hoor.quote:
Iets met internet en noob had ik hier neer willen zetten, maar ik kan niet meer normaal typen van al het lollerenquote:
Bij het vliegveld.quote:
quote:
Nu je er weer bent, kan je deze post van jou even uitleggen?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ben ik al vaak tegengekomen de afgelopen week
Door de legendarische uitspraak "TS kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:16 schreef Agiath het volgende:
Ik vind dat Jitzzzze ook in de OP moet
Jitzzzze ownt.
een echte kerel let daar niet op, die paalt dat mokkeltjequote:
Vaker gezien deze week dat iemand dat zegt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nu je er weer bent, kan je deze post van jou even uitleggen?
[..]
Ik had het over haar vingrequote:Op woensdag 9 juli 2008 17:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een echte kerel let daar niet op, die paalt dat mokkeltje![]()
nerds letten op foutjes die niet gefotosoept zijn
was het dat hobbyvingertje van jou maar eh?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had het over haar vingre![]()
! !1einz
![]()
!
Arm gebrochen ofzoiets.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Nikmans het volgende:
Waar is beverton eigenlijk de laatste tijd
Zit ie te baggeren in ONZ?
moet deze reeks ook verziekt worden met die rommel?quote:
Met jou kan ik pratenquote:
Haha jij kan er niet mee omgaan!!!11!!11!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb imageready, maar ik snap het niet
Ben jij niet die moderator?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha jij kan er niet mee omgaan!!!11!!11!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |