JA!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Ga nou maar, niemand gaat doei zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha inderdaad! Echt iets zeggen doet ie niet veel. Zullen we hem Silent Bob gaan noemen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
Sackboy doet me denken aan zo'n dik kereltje die in een film speelt en de hele film lang niks zegt maar wel lijp doet!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Echt iets zeggen doet ie niet veel. Zullen we hem Silent Bob gaan noemen?
Liever alleen hier dan in elk KLB topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:09 schreef slindenau het volgende:
Hehes hets gaats echts nergens meers overs hiers
Volgens mij is dat juist de bedoelingquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:09 schreef slindenau het volgende:
Hehes hets gaats echts nergens meers overs hiers
Pikmans kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:29 schreef Nikmans het volgende:
Ik snap nog altijd niet waarom mijn usericon niet werkt
remlof l0ll3reinZ!!11!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever alleen hier dan in elk KLB topic
Jullie mods en Admins kunnen er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever alleen hier dan in elk KLB topic
Jo mede-Braboquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jullie mods en Admins kunnen er gewoon niet mee omgaan
Morreguh
Hyperfaal.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
remlof l0ll3reinZ!!11!!!!
[ afbeelding ]
Oja, en het nieuw KLB post scherm:
[ afbeelding ]
BobbyBquote:
quote:
weet ik, maar ik wil ook mijn UI in de OP, dus doe ik net alsof ze allemaal speciaal zijn hier.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:34 schreef slindenau het volgende:
KLB? KLB? Heel het internet achter de schermen.
FAIL!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:42 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wil ook mijn UI in de OP, dus doe ik net alsof ze allemaal speciaal zijn hier.
Hij is dan ook niet van mijn hand.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een verschrikkelijk Engels in dat stripje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |