Dat valt wel mee.quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
nee joh, alle andere spelers spelen met een groter blad en waarschijnlijk ook iets lichter. Fed staat met zijn stick helemaal aan de uiterste kant van het spectrum.
quote:Federer still believes he can retake No. 1
Even though he has won just one tournament and is 0-5 against No. 1 Rafael Nadal and No. 2 Novak Djokovic this year, No. 3 Roger Federer says he can still reclaim the No. 1 ranking. "It's still important for me to get back to being No. 1," Federer said in Rome. "I mentioned after Wimbledon it was a goal of mine. It's still very real and possible. I think I can do it if I win one of those Grand Slams."
With 285 total weeks at No. 1, the Swiss is still one week behind Pete Sampras for the all-time lead. "They (Djokovic and Nadal) are playing better than me but I'm close to winning those tournaments," said Federer. "It's not as if I'm losing in the first or second rounds. I feel I'm playing well myself. Apart from Novak not losing all year not much has changed in the game. Everybody can play well on all surfaces these days."—Matthew Cronin
Bron.
Gewoon toezien omdat het onbegonnen werk is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
Fed is wijs genoeg om zich niet gek te laten maken. Blijft lekker rustig.
Ik vermoed van wel ja. Nadal kan de komende tijd geen punten winnen en kon ook de afgelopen tijd geen punten winnen (vanaf Monte Carlo).quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef jojomen4 het volgende:
Als Rafa Rome, RG en Wimbledon wint, en DJoko haalt hier telkens de finale, dan is Djoko de nummer 1, toch?
Geloof het wel ja. Zou enigszins genant voor de rest van de tour zijn als de laatste 6 verplichte toernooien allemaal dezelfde finale zouden hebben, trouwens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef jojomen4 het volgende:
Als Rafa Rome, RG en Wimbledon wint, en DJoko haalt hier telkens de finale, dan is Djoko de nummer 1, toch?
Djoko kan daar 1640 punten winnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:48 schreef San_Andreas het volgende:
en nadal kan op RG alleen maar punten verliezen. Wat valt er voor nole te winnen?
Dat kan best. Het zal alleen dit jaar niet meer worden. Als Djokovic weer terug op aarde is en Federer nog een goed jaar draait kan het best dat hij nog een keer nummer 1 wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Federer denkt ook dat hij nog nummer 1 kan worden:
[..]
Finaleplek is dus genoeg voor de 1e plek.quote:
minder is volgens mij al goed genoeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Finaleplek is dus genoeg voor de 1e plek.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
minder is volgens mij al goed genoeg.
je hebt gelijk, finaleplek is goed genoeg. Moet Nadal wel het toernooi winnen, anders is minder wel goed genoeg.
Ja en?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zit net pas te denken, Djokovic heeft natuurlijk een geweldig jaar, maar hij heeft volgend jaar al extreem veel punten te verdedigen. Tot en met de halve finale van RG kan hij geen punten winnen maar alleen verliezen. Tenzij hij een extra toernooi speelt ofzo.
Ik dacht dat het een goeie opmerking van me was. Is het weer niks.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja en?
Ten eerste heeft de rest (Nadal) ook veel te verdedigen en ten tweede, als ie het gewoon beter doet dan de rest maakt het echt niet uit dat ie punten verliest. Vind dit altijd zon raar discussiepunt(komt vaak op MTF ter sprake).....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |