Nadal en Djokovic zijn nu welgeteld twee weken nummer 1 en 2. Daarvoor waren zo ongeveer vijf jaar achtereen Nadal en Federer nummer 1 en 2. En Federer heeft niet zo'n grip. Dus ja, het lijkt me toeval.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:58 schreef San_Andreas het volgende:
de #1 en de #2 spelen met een zeer extreme forehand grip. Toeval? Denk het niet. Persoonlijk vind ik het een hele lelijke grip maar het werkt wel blijkbaar.
Dat lijkt me niet meer dan normaal nadat jojomen heeft gesproken.quote:
is dat de reden dat hij Barca gespeeld heeft?quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef jojomen4 het volgende:
Kan de TT aangepast worden? Fed doet niet meer mee, het gaat tussen Rafa (1) en Djoko (2).
Rafa kan na vandaag weer 500 puntjes toevoegen op z'n lijst. 500 belangrijke punten denk ik, omdat ik denk dat dit het verschil zal gaan maken tussen het niet af hoeven te staan van de nummer 1 titel.
Denk het wel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
is dat de reden dat hij Barca gespeeld heeft?
Probeer het nog eens, was al 67 dagen geen reactie, schijnbaar kan het dan niet meerquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Denk het wel.
Ambro: weet jij waarom er in het volgende Rafa topic (dat niet vol is) niet gereageerd kan wordeN?
Rafael Nadal #4: Weer Master in Montreal
Klassiek model? Hij speelt gewoon nog steeds met een topline van Wilson. Een type racket waar wel meer spelers mee spelen. De Head Prestige is net zo'n soort racket. Net iets anders, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:06 schreef San_Andreas het volgende:
wat ze op TENNIS.com dus ook zeggen: hij heeft dit jaar alleen nog maar van rafa en nole verloren en is dus eigenlijk gewoon in supervorm. Ben echt benieuwd of hij komende maanden ook van die 2 weet te winnen. Het enige wat hij volgens mij nog kan veranderen om te kunnen winnen is zijn racket. Niemand op de tour speelt meer met zo'n klassiek model als fed.
Nadal heeft vandaag precies 0 punten gewonnen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef jojomen4 het volgende:
Kan de TT aangepast worden? Fed doet niet meer mee, het gaat tussen Rafa (1) en Djoko (2).
Rafa kan na vandaag weer 500 puntjes toevoegen op z'n lijst. 500 belangrijke punten denk ik, omdat ik denk dat dit het verschil zal gaan maken tussen het niet af hoeven te staan van de nummer 1 titel.
Dat laatste wordt in zekere zin lastig, want hij heeft een contract om tot het eind evan zijn carrière met dit racket te spelen. Nou lijkt me dat hij de eventuele boete voor contractbreuk wel zal kunnen betalen, maar toch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:06 schreef San_Andreas het volgende:
wat ze op TENNIS.com dus ook zeggen: hij heeft dit jaar alleen nog maar van rafa en nole verloren en is dus eigenlijk gewoon in supervorm. Ben echt benieuwd of hij komende maanden ook van die 2 weet te winnen. Het enige wat hij volgens mij nog kan veranderen om te kunnen winnen is zijn racket. Niemand op de tour speelt meer met zo'n klassiek model als fed.
500 toch? Of bedoel je dat hij ze pas morgen krijgt?quote:Op zondag 24 april 2011 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal heeft vandaag precies 0 punten gewonnen.
nee joh, alle andere spelers spelen met een groter blad en waarschijnlijk ook iets lichter. Fed staat met zijn stick helemaal aan de uiterste kant van het spectrum.quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klassiek model? Hij speelt gewoon nog steeds met een topline van Wilson. Een type racket waar wel meer spelers mee spelen. De Head Prestige is net zo'n soort racket. Net iets anders, maar het komt op hetzelfde neer.
nee joh, het contract is dat het een racket van Wilson is, niet specifiek dat racket van Wilson.quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat laatste wordt in zekere zin lastig, want hij heeft een contract om tot het eind evan zijn carrière met dit racket te spelen. Nou lijkt me dat hij de eventuele boete voor contractbreuk wel zal kunnen betalen, maar toch.
Hoe bedel je dat? Bedoel je dat het uitgesloten is dat Federer nog nummer 1 wordt of dat hij op de korte termijn geen bedreiging zal zijn voor Nadal (of eventueel Djokovic).quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef jojomen4 het volgende:
[...]
Ik dacht toen te hebben begrepen dat het om dat specifieke racket ging maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
nee joh, het contract is dat het een racket van Wilson is, niet specifiek dat racket van Wilson.
wat denk je zelf?quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht toen te hebben begrepen dat het om dat specifieke racket ging maar ik kan me vergissen.
Nee en nee.quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
500 toch? Of bedoel je dat hij ze pas morgen krijgt?
Zelf denk ik dat het om dat specifieke racket ging, want dat werd er toen bij verteld.quote:
Oké, wist ik niet. Ik dacht gewoon dat elke week de punten van de corresponderende week van het jaar ervoor vervielen. Wat is de reden voor de 'uitzondering' (als het dat is) die jij beschrijft?quote:Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee en nee.
Die punten kan hij pas in augustus meetellen voor z'n ranking, omdat hij er 500 uit Tokyo heeft staan en verder twee 0-punters.
Federer zit in hetzelfde schuitje, die heeft 480 punten uit Dubai en Monte Carlo in de wacht staan, die er respectievelijk pas na Hamburg en Washington bij kunnen komen.
0-punters (dus niet als je in de eerste ronde uitgeschakeld wordt, maar als je je te laat afmeldt of niet on-site aanwezig bent terwijl je geblesseerd bent e.d.) tellen hoe dan ook mee voor je ranking en die blijft een heel jaar staan. Nadal heeft op dit moment 0-punters staan van Washington en Valencia.quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, wist ik niet. Ik dacht gewoon dat elke week de punten van de corresponderende week van het jaar ervoor vervielen. Wat is de reden voor de 'uitzondering' (als het dat is) die jij beschrijft?
quote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
0-punters (dus niet als je in de eerste ronde uitgeschakeld wordt, maar als je je te laat afmeldt of niet on-site aanwezig bent terwijl je geblesseerd bent e.d.) tellen hoe dan ook mee voor je ranking en die blijft een heel jaar staan. Nadal heeft op dit moment 0-punters staan van Washington en Valencia.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |