Neuken met het licht uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Hey allen.
Ik ben dus een kloon![]()
Maargoed daar gaat het niet om.
Ik ben zeer verliefd op een meisje en zij op mij.
Innerlijk past ze super bij me en is ze echt 10/10.
Maar daarentegen haar uiterlijkdat is gewoon niet alledaags zegmaar...
1/10 hooguit 2/10....
Serieus ik schaam me om met haar op straat bijv, te moeten lopen.
En ik wil toch ook fysieke aantrekkingskracht voelen!
Maar dat voel ik niet; eerder vind haar uiterlijk het afstotend.
Maar ze is zo lief....
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen![]()
samenvatting: verliefd maar uiterlijk is een no go
inderdaad, kunnen we meteen oordelen of ts zich aanstelt of daadwerkelijk een trol heeft als vriendinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik wil graag weten waar ik over praat. TS : Een foto is dus gewenst van de dame in kwestie.
Dit berust louter op toeval.quote:
Als een kapper 50kg vet kan wegzuigen; betaal ik zelfs de knipbeurt voor haar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar wat vind je afstotelijk dan? En denk je dat dat nooit zal veranderen? Misschien gaat ze morgen wel naar de kapper
Wat Scorpie zei was al genoeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:32 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Tja dan ben ik geil als ik met haar neuk; dan maakt het niet zoveel uit.
Maar de rest; echt ik zit hiermee....
AUB normale antwoorden (ja het is Fok!) want ik antwoord hier niet meer.
Ik vraag niet om een model, maar om een normaal meisje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:41 schreef Levitation het volgende:
Misschien is het een kwestie van een schoonheidsbehandeling en wat tips over hoe ze zich moet kleden? Doet vaak al wonderen.![]()
Je zou dat zelfs nog leuk kunnen inpakken. Bijvoorbeeld als jullie x maanden verkering hebben haar een cadeaucheque geven voor een schoonheidssalon of iets dergelijks. Er is vast wel iets te verzinnen.
Je kan zo een paar sportschoenen gaan kopen en dan zeggen dat het je wel tof en romantisch lijkt om drie keer in de week een rondje te rennen samenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:41 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Dit is gewoon echt heel erg een dilemma voor me. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen. En nee ik verdien haar eigenlijk niet; terwijl ze me zo geweldig vindt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:41 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Je moet dus eerst die dikke lappen opzij trekken voordat je kloppende fallus bij haar in kunt brengen ?
Of is het zo erg dat je een snorkel nodig hebt ?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je kan zo een paar sportschoenen gaan kopen en dan zeggen dat het je wel tof en romantisch lijkt om drie keer in de week een rondje te rennen samen
Ik zeg ook niet dat ze daar een model van wordt... maar misschien is het een kwestie van de juiste make-up, de juiste huidverzorging, advies over kleding enzo. Dat kan écht veel schelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:43 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een model, maar om een normaal meisje.
En dit is gewoon niet meer normaal.![]()
Ja ik klink hard en ik ben echt heel lullig; maar zo zit het wel voor mij.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Scorpie het volgende:
Ach, doe haar een plezier en laat haar met rust, zo`n oppervlakkige vent verdient ze niet.
120 kilo schat ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:47 schreef Scorpie het volgende:
Nou omschrijf het eens dan. Wat is niet normaal? Hoeveel zou ze wegen gok je zelf TS? Ik wil wel weten waar we het over hebben!
Ze is dus alleen dik? Of 'mankeert' er nog meer aan haar?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:49 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
120 kilo schat ik.
Voor de rest is ze niet lelijk; maar dit is gewoon te erg.
Klaagt ze zelf nooit over haar gewicht?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:49 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
120 kilo schat ik.
Kijk je weet natuurlijk pas dat je vrouw te dik is als je tijdens het beffen de telefoon niet meer hoort overgaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:49 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
120 kilo schat ik.
Voor de rest niks.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze is dus alleen dik? Of 'mankeert' er nog meer aan haar?
ARMA wat doe je ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:51 schreef Armageddon het volgende:
120 kilo?
Woon je bij water in de buurt?
Maar ik begrijp dus goed dat je haar dus wel al aan je lans hebt geregen ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:52 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
serieus dude... echt die omvang
ayequote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:54 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus goed dat je haar dus wel al aan je lans hebt geregen ?
Wow dat is wel erg veel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:49 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
120 kilo schat ik.
Maar dat is wel iets waar aan gewerkt kan worden. Een haakneus, rot gebit en scheel kijken is een stuk lastiger op te lossen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:49 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
120 kilo schat ik.
gewoon terugrollenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:51 schreef Armageddon het volgende:
120 kilo?
Woon je bij water in de buurt?
En hoe zeg ik in vredesnaam dat ik haar dik vind??quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dat is wel iets waar aan gewerkt kan worden. Een haakneus, rot gebit en scheel kijken is een stuk lastiger op te lossen.
Je kunt voorstellen om samen te bewegen, wandelen, fietsen, zwemmen. Wie weet helpt het een handje.
Nu moet ik wel zeggen dat als je daar erg last van hebt, deze relatie misschien geen goed idee is. Als je niet van haar kunt houden zoals ze is, maak je het jezelf én haar wel moeilijk.
Levitation is zelf ook "stevig" (geen 120kg, godzeidank) en heb ook een relatie gehad waarin hij er niet mee om kon gaan. Gevolg: allebei gefrustreerd en Levition kwam enorm aan van de stress.Nu ben ik pas getrouwd met een man die écht van me houdt, zoals ik ben. Hij stimuleert me om goed voor mezelf te zorgen, maar zeurt niet over mijn gewicht. Levi happy, man happy, iedereen happy.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:53 schreef Joene het volgende:
Kijk je weet natuurlijk pas dat je vrouw te dik is als je tijdens het beffen de telefoon niet meer hoort overgaan.
d0hquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef n00cL30n het volgende:
Iets zegt mij, dat zij dit topic heeft geopend:
Je nieuwe vriend heeft een klein pikkie, en nu?
Whehehehe verpletterend 120kgquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:58 schreef ThE_ED het volgende:
Maakte ze wel een verpletterende indruk in bed?
Of hij koopt een liposuctie-tegoedbon voor dr.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef Karammel het volgende:
In welk opzicht vind je haar lelijk dan?
Je hebt het over 50 kg overgewicht. Te dik zijn is vaak inderdaad een afknapper. Toch ken ik een aantal vrouwen die absoluut te dik zijn, maar er toch best goed uit zien. Goed passende kleding scheelt al een heleboel. Dan heb ik het niet alleen over de maat, maar ook over de stijl. Dikkere vrouwen kunnen zich zeker niet alles permitteren wat kleding betreft. Als ze zich goed kleden scheelt het vaak al een hele boel. Kapsel en andere vormen van uiterlijke verzorging kunnen ook een heleboel schelen. Ik blijf erbij, ik ken een aantal overduidelijk té dikke vrouwen, die er toch enorm goed uitzien.
Vaak kan er ook aan worden gewerkt. Ga met haar sporten bijvoorbeeld. Wellicht valt er iets aan te doen.
Als ze echt afzichtelijk is en je de kans onmogelijk acht dat ze er op korte termijn stukken beter uit gaat zien dan heeft een relatie weinig kans van slagen denk ik. Dan zal je voor jezelf heel sterk in je schoenen moeten staan. Je krijgt ongetwijfeld 'grappige' opmerkingen van vrienden of je wordt nagekeken op straat. Als je echt van haar houdt heb je daar maling aan. Dan kan het je helemaal niets schelen wat de buitenwereld er allemaal van denkt.
Je zal de beslissing toch zelf moeten maken. Als je geen trek hebt om hard met haar aan haar uiterlijk te werken en met haar over straat te gaan dan kan je maar beter iemand anders zoeken. Er zijn zat anderen die ook een leuk innerlijk hebben en er ook nog eens goed uitzien.
120 kilo is trouwens wel ontzettend veel. Heeft ze een ziekte waardoor ze zo dik is? Anders kan ze er niet van uit gaan dat men daar genoegen mee neemt. Je moet wel wat aandacht aan je uiterlijk besteden.
ik ben verliefd geworden op haar innerlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:59 schreef twentemeisje het volgende:
Als je je hier niet overheen kunt zetten, waarom ben je dan verliefd op haar? Die twee dingen rijmen niet helemaal met elkaar... Je praat alsof je haar uiterlijk echt afgrijzelijk vind, hoe kun je dan wel verliefd zijn?
En dan bedoel ik niet dat je alleen op uiterlijk af moet gaan, integendeel, maar jij geeft de indruk er van te walgen, dan kun je toch ook niet verliefd zijn?
Trek haar een groene jurk aan, heb je er nog wat aan als glasbak.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
ik ben verliefd geworden op haar innerlijk
Hiero Pipo:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
En hoe zeg ik in vredesnaam dat ik haar dik vind??
...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:37 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Als een kapper 50kg vet kan wegzuigen; betaal ik zelfs de knipbeurt voor haar.
Dan kan je of dr uiterlijk accepteren of doe niet lullig en kap ermee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Daar zit je straks ook met die vleesboom van je.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
ook jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:02 schreef Copycat het volgende:
Je was in beginsel dus wel bij machte om door haar formaat heen te kijken, anders was je tenslotte niet verliefd geworden.
Wat is er veranderd? Bang voor reacties uit de goegemeente?
Wat ken jou nou boeien wat je vrienden vinden , heeft alleen maar voordeel als ze het een lelijk mokkel vinden , weet je zeker dat ze ze in elk geval niet liggen te palen als je ff weg bentquote:
Maar ik vind haar dus ook zeker niet knap; en ik moet ertegenaan kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat ken jou nou boeien wat je vrienden vinden , heeft alleen maar voordeel als ze het een lelijk mokkel vinden , weet je zeker dat ze ze in elk geval niet liggen te palen als je ff weg bent
Dan moet je er gewoon mee kappen, want dat gaat dus niet veranderen en zal waarschijnlijk alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Maar ik vind haar dus ook zeker niet knap; en ik moet ertegenaan kijken.
Je krijgt wel een stijve lul van dr .quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk; ze is gek op mij en ik ook op haar dus...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon mee kappen, want dat gaat dus niet veranderen en zal waarschijnlijk alleen maar erger worden.
dan neem je vetrollen ermaar bij.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:07 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk; ze is gek op mij en ik ook op haar dus...
Dat zij gek op jou is moet geen reden voor jou zijn om die relatie door te laten gaan. Dat jij écht gek op haar bent, betwijfel ik, want dan zou je haar wel nemen (...) zoals ze was.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:07 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Dat vind ik zo moeilijk; ze is gek op mij en ik ook op haar dus...
Ik geloof niet dat iemand van 120 kg echt tevreden is met zichzelf. Ze zou iig meer tevreden zijn met de helft tot driekwart van haar huidige gewicht denk ik. Speel netjes in op haar ongemakken die je aan het gewicht zou kunnen relateren. Last van haar enkels, moeite met kleding kopen, slechte conditie. Dit soort dingen hoef je niet perse bot te brengen. Als je dat de moeite vindt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Nou dan mot je ermee kappen , of accepteren dat je gewoon dr navel ligt vol te blaffen als je probeert dr kutje uit te graven.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:09 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet; zie de op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel ff minder ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Om een idee te geven: in het donker in bed had ik moeite om dr borsten te vindendoor de rollen....
Ah. bah, doe ff niet...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Om een idee te geven: in het donker in bed had ik moeite om dr borsten te vindendoor de rollen....
Oh damned, te erg gewoonquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:15 schreef Joene het volgende:
wheheheh jij zo aan een vetrol trekken , lekker he schat als ik aan je borsten zit![]()
![]()
uh uh, ik ben volwassen en zeker geen PUB ganger en dit is ook geen ONZ materiaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:16 schreef twentemeisje het volgende:
Als je echt van d'r houdt dan vind ik dit alles vrij respectloos t.o.v. haar... Maar ik vermoed dat dit in ONZ of PUB thuis hoort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |