Je krijgt wel een stijve lul van dr .quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Maar ik vind haar dus ook zeker niet knap; en ik moet ertegenaan kijken.
Dat vind ik zo moeilijk; ze is gek op mij en ik ook op haar dus...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon mee kappen, want dat gaat dus niet veranderen en zal waarschijnlijk alleen maar erger worden.
dan neem je vetrollen ermaar bij.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:07 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk; ze is gek op mij en ik ook op haar dus...
Dat zij gek op jou is moet geen reden voor jou zijn om die relatie door te laten gaan. Dat jij écht gek op haar bent, betwijfel ik, want dan zou je haar wel nemen (...) zoals ze was.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:07 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Dat vind ik zo moeilijk; ze is gek op mij en ik ook op haar dus...
Ik geloof niet dat iemand van 120 kg echt tevreden is met zichzelf. Ze zou iig meer tevreden zijn met de helft tot driekwart van haar huidige gewicht denk ik. Speel netjes in op haar ongemakken die je aan het gewicht zou kunnen relateren. Last van haar enkels, moeite met kleding kopen, slechte conditie. Dit soort dingen hoef je niet perse bot te brengen. Als je dat de moeite vindt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Maar ik vind haar dus ook zeker niet knap; en ik moet ertegenaan kijken.
Nou dan mot je ermee kappen , of accepteren dat je gewoon dr navel ligt vol te blaffen als je probeert dr kutje uit te graven.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:09 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet; zie de op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel ff minder ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Om een idee te geven: in het donker in bed had ik moeite om dr borsten te vindendoor de rollen....
Ah. bah, doe ff niet...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Om een idee te geven: in het donker in bed had ik moeite om dr borsten te vindendoor de rollen....
Oh damned, te erg gewoonquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:15 schreef Joene het volgende:
wheheheh jij zo aan een vetrol trekken , lekker he schat als ik aan je borsten zit![]()
![]()
uh uh, ik ben volwassen en zeker geen PUB ganger en dit is ook geen ONZ materiaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:16 schreef twentemeisje het volgende:
Als je echt van d'r houdt dan vind ik dit alles vrij respectloos t.o.v. haar... Maar ik vermoed dat dit in ONZ of PUB thuis hoort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |