Neuken met het licht uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Hey allen.
Ik ben dus een kloon![]()
Maargoed daar gaat het niet om.
Ik ben zeer verliefd op een meisje en zij op mij.
Innerlijk past ze super bij me en is ze echt 10/10.
Maar daarentegen haar uiterlijkdat is gewoon niet alledaags zegmaar...
1/10 hooguit 2/10....
Serieus ik schaam me om met haar op straat bijv, te moeten lopen.
En ik wil toch ook fysieke aantrekkingskracht voelen!
Maar dat voel ik niet; eerder vind haar uiterlijk het afstotend.
Maar ze is zo lief....
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen![]()
samenvatting: verliefd maar uiterlijk is een no go
inderdaad, kunnen we meteen oordelen of ts zich aanstelt of daadwerkelijk een trol heeft als vriendinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik wil graag weten waar ik over praat. TS : Een foto is dus gewenst van de dame in kwestie.
Dit berust louter op toeval.quote:
Als een kapper 50kg vet kan wegzuigen; betaal ik zelfs de knipbeurt voor haar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar wat vind je afstotelijk dan? En denk je dat dat nooit zal veranderen? Misschien gaat ze morgen wel naar de kapper
Wat Scorpie zei was al genoeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:32 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Tja dan ben ik geil als ik met haar neuk; dan maakt het niet zoveel uit.
Maar de rest; echt ik zit hiermee....
AUB normale antwoorden (ja het is Fok!) want ik antwoord hier niet meer.
Ik vraag niet om een model, maar om een normaal meisje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:41 schreef Levitation het volgende:
Misschien is het een kwestie van een schoonheidsbehandeling en wat tips over hoe ze zich moet kleden? Doet vaak al wonderen.![]()
Je zou dat zelfs nog leuk kunnen inpakken. Bijvoorbeeld als jullie x maanden verkering hebben haar een cadeaucheque geven voor een schoonheidssalon of iets dergelijks. Er is vast wel iets te verzinnen.
Je kan zo een paar sportschoenen gaan kopen en dan zeggen dat het je wel tof en romantisch lijkt om drie keer in de week een rondje te rennen samenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:41 schreef echtgeenkloonhoor het volgende:
Dit is gewoon echt heel erg een dilemma voor me. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen. En nee ik verdien haar eigenlijk niet; terwijl ze me zo geweldig vindt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:41 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Je moet dus eerst die dikke lappen opzij trekken voordat je kloppende fallus bij haar in kunt brengen ?
Of is het zo erg dat je een snorkel nodig hebt ?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je kan zo een paar sportschoenen gaan kopen en dan zeggen dat het je wel tof en romantisch lijkt om drie keer in de week een rondje te rennen samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |