Ik ookquote:
Rond die datum heb ik net de sleutel van appartement en ook wat dagen vrijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ookEcht bleeh... Ik wil ook lekker vakantie hebben.. 4 augustus even weg dus ik heb iig wel iets om naar uit te kijken
Ik ook nietquote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Rond die datum heb ik net de sleutel van appartement en ook wat dagen vrij. Hoop dat alles een beetje wil vlotten want zoveel dagen heb ik niet vrij genomen.
Zo druk?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
tvp..
Wattist?quote:
Totaal niet.. lig nog in bedquote:
Ik moet vanavond bij beunen maar ik heb er nu alweer spijt van dat ik JA gezegd hebquote:
Eerder last van m'n oog, waardoor het lekker is om ze af en toe dicht te kunnen doen.quote:
quote:
sorry hoor!quote:
Nou... vooruit dan maarquote:
Ik ook niet..quote:
hmm oke..quote:
Omdat je naakt ligt mag hetquote:
Je hebt tenminste vakantiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:31 schreef jna het volgende:
Kut, kom er net achter dat ik alle wedstrijden van het NL olympisch team mis door m'n vakantie
quote:
Jaha... dus maak de broek maar los ouwe !quote:
De kans is groot (althans dat heb ik gelezen) dat deze niet eens live worden uitgezonden, omdat de OS meer dan voetbal is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:31 schreef jna het volgende:
Kut, kom er net achter dat ik alle wedstrijden van het NL olympisch team mis door m'n vakantie
N73quote:
Ja maar iPhone 3G kun je alleen maar kopen met stom abbo van T-mobile... en nu wil ik wel t-mobile maar ik wil MyFaves.quote:
Gelukkig.quote:
quote:
Het kan ook wel met gewone abo's van T-mobile, maar dan heb je dat datapakket niet..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar iPhone 3G kun je alleen maar kopen met stom abbo van T-mobile... en nu wil ik wel t-mobile maar ik wil MyFaves.![]()
en heb ik al een ipod dus zou het zonde zijn lijkt me om een nieuwe telefoon erbij te kopen... Moeilijk.
Zoals ik het begrijp op de website kan je het alleen maar met die 3 pakketten bestellen..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het kan ook wel met gewone abo's van T-mobile, maar dan heb je dat datapakket niet..
Beetje laat... maar een SE W810iquote:
Jaquote:
Ik ook, mag binnenkort ook weer een nieuwe abo'tje afsluiten inclusief een nieuwe telefoon.quote:
wat heb je allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
was ik weer...vanaf 10 tot kwart voor 3 ofzo onderweg geweest....Nu moe en dorstig
Ik twijfel nog heel erg tussen:quote:
SEquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik twijfel nog heel erg tussen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Sony Ericsson heb ik wel veel vertrouwen in
Die tweede is nog niet uit maar wordt waarschijnlijk wel duur (¤750,- )
naar de stad gelopen en daar wat winkelen...eten en fiets kopenquote:
Gelukkig heeft de W810i dat niet, daarom ook een stuk betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Sony ericsson vind ik meestal erg lelijk, en als ze een joystickie hebben, heb ik er helemaal geen vertrouwen in.. alleen maar slechte verhalen over gehoord
Ik heb juist alleen maar goede ervaringen met SE en ik heb al 4 SE's gehad. (nouja, 1 is van mn moeder en de rest ligt nu ergens in een kastje niks te doen) , allen met joystickquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Sony ericsson vind ik meestal erg lelijk, en als ze een joystickie hebben, heb ik er helemaal geen vertrouwen in.. alleen maar slechte verhalen over gehoord
Je hebt weer een fietsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
naar de stad gelopen en daar wat winkelen...eten en fiets kopen![]()
Nu even slapen
hmm dan snap ik dat je bij SE blijftquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb juist alleen maar goede ervaringen met SE en ik heb al 4 SE's gehad. (nouja, 1 is van mn moeder en de rest ligt nu ergens in een kastje niks te doen) , allen met joystickAlleen moet je dan niet te vaak in je menu'tjes zitten klooien want dan krijg je een klein beetje last van je duim
en als je oude telefoon het nog doet, waarom die niet houdenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik lekker een goedkoop abo'tje neem.. Ik verwacht toch wel dat wanneer ik straks begin met werken toch een telefoon van de zaak krijg.
precies en zoveel bel en sms ik nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en als je oude telefoon het nog doet, waarom die niet houdenheb nu ook een goedkope abbo genomen ipv dure abbo + telefoon.
Ik heb mijn vorige telefoon genomen als 'tussen-telefoon' daarnaast ben ik gewoon verslaafd aan telefoonsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
haha.. je wilt graag een neiuewe telefoon he
tja.. het is even kijken wat je ervoor over hebt. Het liefst zou ik gaan voor een 1 jarig abbonnement, maar vraag me af of dan de telefoon niet gewoon heel duur is. Je moet even de kosten met elkaar vergelijken.. en wat je wil
Valt best mee. Ik ben alleen ook verslaafd aan PC's en laptops en alles wat eigenlijk digitaal isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja internet is wel handighmm en een verslaving aan telefoons, dat is een dure hobby
Die heb ik ook maar genomen toen bleek dat ik een rekening had van ¤ 99,-quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:28 schreef mash_ het volgende:
aaah![]()
ik maart pas
maar heb nu wel geregeld dat ik voor 10 euro per maand 1000 smsjes krijg
dus nu kan ik nog veel meer smsen
hoeveel sms jij dan wel nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar genomen toen bleek dat ik een rekening had van ¤ 99,-
Komt door vodafonequote:
Dat zijn idd erge dingen, sms of bellen buiten je bundel zorgt voor een hoge rekening, zelf ook gehadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Komt door vodafoneIk had 250 smsjes teveel gesmst en een paar minuten meer gebeld dan normaal... Maar bij Vodafone rekenen ze dus al 21 cent als je 2 seconden per ongeluk een voicemail krijgt
(en dat gebeurt vaak)
Ja.. het ligt bij mij ook aan de situatie hoor. Die periode was echt absurd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn idd erge dingen, sms of bellen buiten je bundel zorgt voor een hoge rekening, zelf ook gehad
nu bel/sms ik zo weinig dat ik dat zoveel bespaard heb, dat ik 2x zoveel kon bellen/smsen haha.. dus nu maar naar lichter abbo overgestapt
Dat is het nadeel van de meeste abonnementen.. je hebt verschillende periodes, waarin je veel of juist weini belt en de meeste abbo's fluctueren niet meequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. het ligt bij mij ook aan de situatie hoor. Die periode was echt absurd.
Vandaar.. maar voor die bedrijven waarschijnlijk juist waar ze winst op maken..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van de meeste abonnementen.. je hebt verschillende periodes, waarin je veel of juist weini belt en de meeste abbo's fluctueren niet mee
Inderdaad, er moet een abonnement komen wat aanvoelt of je net verliefd bent of nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van de meeste abonnementen.. je hebt verschillende periodes, waarin je veel of juist weini belt en de meeste abbo's fluctueren niet mee
zoiets ja.. maar niet alleen velriefdhedenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, er moet een abonnement komen wat aanvoelt of je net verliefd bent of niet
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:21 schreef Deansensitized het volgende:
Winkelen
Niet vinden wat je zoekt
Niet vinden wat je zoekt tijdens het winkelen
Of als je ouders op vakantie gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, er moet een abonnement komen wat aanvoelt of je net verliefd bent of niet
Dat zou 1 van de situaties moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zoiets ja.. maar niet alleen velriefdheden
quote:
Nee, nooit weerquote:
Ja normaal zie ik mn ouders 's avonds maar als ze op vakantie zijn sms/bel ik ze dan elke avond.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Dat heeft invloed op jouw belgedrag?
Toen ik Zweden was, belde ik mijn ouders misschien 1 keer in de week.. en dan voor 20 minuten hoogstens. En als mijn ouders op vakantie zijn, dan bel ik ze alleen op de huistelefoon.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt mijn oud klasgenoot wel, half jaar Denemarken, belde/Skypte iedere dag na het werk minstens een uur met thuis
Ik snap dat nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt mijn oud klasgenoot wel, half jaar Denemarken, belde/Skypte iedere dag na het werk minstens een uur met thuis
Exactquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik snap dat niet
Ik ben ook uit huis gegaan omdat ik op eigen voeten wilde staan.
Heb absoluut geen slechte relatie met m'n ouders maar ik hoef ze ook echt niet elke dag te spreken
Ik niet eens elke week.. ligt natuurlijk aan de band die je met je ouders hebt, maar als ik ze 1x in de maand spreek, vind ik het meer dan voldoendequote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik snap dat niet
Ik ben ook uit huis gegaan omdat ik op eigen voeten wilde staan.
Heb absoluut geen slechte relatie met m'n ouders maar ik hoef ze ook echt niet elke dag te spreken
Toen ik op kamers zat belde ik de eerste week elke avond ff, want ja, dan is alles nieuw en wil je alles kwijtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen ik Zweden was, belde ik mijn ouders misschien 1 keer in de week.. en dan voor 20 minuten hoogstens. En als mijn ouders op vakantie zijn, dan bel ik ze alleen op de huistelefoon.![]()
Het hangt er vanaf of ik in het weekend bij m'n ouders ben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik niet eens elke week.. ligt natuurlijk aan de band die je met je ouders hebt, maar als ik ze 1x in de maand spreek, vind ik het meer dan voldoendezie ze nog veel minder, maar zijn daar allen tevreden mee.
Ik denk dat ík m'n ma vanaf november vorig jaar 2 a 3x heb gezien, en af en toe over msn gesproken heb.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf of ik in het weekend bij m'n ouders ben.
Zelfs dan spreek ik ze niet altijd omdat ze er niet altijd zijn zelf.
Bellen doe ik eignelijk nooit, soms mailt moeders me als ze iets moet weten, of ze stuurt een sms.
Echt een belletje naar hun pleeg ik alleen als ik zelf even snel iets moet weten of een goeie mededeling heb.
Mooi dat je er zo'n band mee hebtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:11 schreef Yesse het volgende:
Ja maar jullie hebben allemaal wel vrienden waar je bepaalde dingen mee bespreekt. Maar die vrienden zijn in principe mijn ouders.. Ik kan alles kwijt aan mn ouders.. Ik snap juist niet hoe iemand zijn ouders niet kan zien/spreken voor zo lang. Nu ben ik zelfs al blij als mn ouders weer terug zijn van vakantie. Kan ik weer lekker kletsen.
M'n ouders weten behoorlijk goed waar ik mee bezig ben, maar verder ook niet. En ze hoeven wat mij betreft ook zeker niet alles te wetenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:11 schreef Yesse het volgende:
Ja maar jullie hebben allemaal wel vrienden waar je bepaalde dingen mee bespreekt. Maar die vrienden zijn in principe mijn ouders.. Ik kan alles kwijt aan mn ouders.. Ik snap juist niet hoe iemand zijn ouders niet kan zien/spreken voor zo lang. Nu ben ik zelfs al blij als mn ouders weer terug zijn van vakantie. Kan ik weer lekker kletsen.
Eens kijken wat ik dan ga doen de komende 3 uurquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, niet veel volk hier vanavond nee.
Over wat moeilijkere onderwerpen wel jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:22 schreef Deansensitized het volgende:
Vertel jullie eigenlijk meer dan wie dan ook.
Ik heb sinds kort twee goede vriendinnen, waar ik echt alles mee kan bespreken. Dat is wel erg prettigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Over wat moeilijkere onderwerpen wel ja
Maar dat is ook wel een beetje logisch toch
Echt nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, maar vertel eigenlijk niemand niks van mezelf, niet wat ik 'later als ik groot ben' graag wil of dat soort dingen,
Lijkt me lastig communiceren dan eigenlijkquote:vaak horen mijn ouders pas de dag voor ik een weekend weg ga, dat ik weg ben, dat soort dingen...
ach hoeft toch ook niet.. Ken het wel een beetje, vertelde m'n ma vaak ook pas laat dat ik wegging ofzo. Maar toen deed ik nog niet aan sleepovers (wat ze natuurlijk wel graag zou willen weten haha).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:46 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, plan het voor mezelf allemaal uit, maar op een of andere manier vertel ik het niemand... ga nu zaterdag en zondag ook weg... nog niemand hier thuis die het weet.
WTF!! ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:50 schreef Californium het volgende:
School gaat me nu even vertellen dat ik niet mag afstuderen!!!!!!! IK ben heeeeel boos....
Reactie van hier: uuhhhh, wa, hèquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:50 schreef Californium het volgende:
School gaat me nu even vertellen dat ik niet mag afstuderen!!!!!!! IK ben heeeeel boos....
niet jij ook al!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:50 schreef Californium het volgende:
quote:
Je moet uit het derde jaar coursde 9, theorietoets en uit course 10 de thematoets en theorietoets nog doen. Zoals je hopelijk weet betekent dit dat je per september niet op afstuderen mag. Studenten mogen maximaal 2 toetsen in augustus overdoen en dat betekent dus in jouw geval dat je niet op afstuderen kan.
Je behoort immers alle coursen gehaald te hebben voordat je op afstuderen mag. Je mag wel starten met je minorperiode. Deze minor kan je hier doen en tijdens de minor kan je deze toetsen halen. De minor kan je ook starten in Edinburgh, maar dan dien je wel terug te komen voor de toetsen. Als je ze gehaald hebt kan je vanaf feburari-juni afstuderen in Edinburgh.
Neem je contact met me op om me te laten weten wat je gaat doen en om te kijken hoe we dit probleem zo goed mogelijk kunnen oplossen.
Met groet,
.......
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
krijg dit mailtje net:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mag nog wel naar Edinburgh mja
![]()
Ben gewoon heeel er boos dat ze:quote:
heb al terug gemailt dat als het zo moet dat het zo maar moet....Maar heb er wel bijgezegd wat die andere leraar dit tegen mij heeft gezegd en dat ik ziek was tijdens 1 van de herkansingenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
Kom op jongens, positief denken. Nu blijft ze misschien wel langer hier
Ik ben te gemeen![]()
succes ermeequote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
krijg dit mailtje net:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mag nog wel naar Edinburgh mja
![]()
dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
succes ermee![]()
Waarom kan die docent niet een gewoon volledig Nederlands elektronisch berichtje (e-mail) sturen?![]()
docenten gaan er altijd van uit dat de leerlingen alles weten enzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet....Krijg net een nieuw mailtje waarom ik dit probleem niet eerder heb gemeldt en waarom hij dit nu pas weet.... jah ehm.... Ik wist het zelf ook niet nee
ja....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
docenten gaan er altijd van uit dat de leerlingen alles weten enzo
Uit dat stuk begrijp ik alleen autobahn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:42 schreef Deansensitized het volgende:
Denn das Leben ist wie eine große Autobahn,
Lass uns nicht lange überlegen, sondern los fahrn
Wohin is egal und wo lang werd'n wer sehn
Es wird immer weiter gehn!
Wat een kuttekstquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:50 schreef Deansensitized het volgende:
Het leven is als een grote Autobahn
Laat ons niet langer overleggen, maar gewoon gaan rijden
Waarheen maakt niet uit, en hoe lang zullen we wel zien
Het zal altijd verder gaan!
k doe dat geregeld met vakantie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ik niet man, lijkt me heerlijk om eens te doen! Auto voltanken, tas kleren achterin, koelbox met voer, tent en gewoon gaan rijden
Live is one big road trip, baby!
Heb ik totaal nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ik juist niet man, maakt het leven zo saai. Heb een wat ik 'gewoon doen' mentaliteit opgebouwd met mezelf.
Ik ben impulsief genoeg, kan ook prima gewoon opeens vrij nemen en op vakantie gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ik juist niet man, maakt het leven zo saai. Heb een wat ik 'gewoon doen' mentaliteit opgebouwd met mezelf.
Oh nee, zo ben ik dan ook weer nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:36 schreef Deansensitized het volgende:
Maar sommigen hebben echt een vast dagelijks schema, en alles vooruit plannen... lijkt mij niks!
Ik ook niet, want ik heb andere dingen te doen dan alleen maar lol makenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee, zo ben ik dan ook weer niet
Maar ik zeg niet zo snel van: ik stap nu in de auto, en zie wel wanneer ik ooit terugkom
Sowieso georganiseerde vakantie = geen vakantiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:54 schreef eer-ik het volgende:
Echt georganiseerde reizen maken lijkt me ook niks aan eigenlijk...
Voor mij nog 23 dagenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Sowieso georganiseerde vakantie = geen vakantie![]()
![]()
Vakantie, daar ben ik eigenlijk wel aan toe. Maar het gaat er weer niet van komen dit jaar volgens mij
Kijken of dat hier ook af en toe gaat lukkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:08 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb ook geen vakantie hoor Piles, daarom zo nu en dan gewoon weekendje weg
quote:Maar ik ga naar bed, heu!
Gezelligquote:
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:36 schreef G.Fawkes het volgende:
allemaal watjes! je hebt wel wat gemist bij de meet. We hadden je er graag bij gehad
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:42 schreef jna het volgende:
Wel bijna ruzie gehad op die verjaardag. Iemand vertelde een verhaal over iemand anders waarna hij zei: "hij is getrouwd met een zwarte"ga lekker naar je kkk meeting ofzo.
Terwijl die halve tamme weet dat m'n moeder (die was er ook) met een Surinamer is getrouwd en dat ik dus half Surinaams benquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:42 schreef jna het volgende:
Wel bijna ruzie gehad op die verjaardag. Iemand vertelde een verhaal over iemand anders waarna hij zei: "hij is getrouwd met een zwarte"ga lekker naar je kkk meeting ofzo.
halve tammequote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Terwijl die halve tamme weet dat m'n moeder (die was er ook) met een Surinamer is getrouwd en dat ik dus half Surinaams ben
Onkruid vergaat niettquote:
Ooit eens tegengekomen in de tramquote:
Gelukkig nietquote:
whehehehe ik zou serieus meteen met hem op de foto gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ooit eens tegengekomen in de tramBijna een tentamen door hem gemist
Whehequote:
Bij mij zie je dus totaal niet dat ik half Surinaams ben dus mensen beginnen ook altijd dat soort verhalen waar ik bij zitquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehe
Mensen die dan gaan zeiken over Marokannen en dan aan mij vragen: Jij bent toch geen Marokkaan en dan gerust ademhalen als ik nee zeg
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehe
Mensen die dan gaan zeiken over Marokannen en dan aan mij vragen: Jij bent toch geen Marokkaan en dan gerust ademhalen als ik nee zeg
Had dat met een stel Nederlanders in Stockholm in een restaurantje... Die zaten een beetje te roddelen over het haar van een Engelse vriendin van ons.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:08 schreef jna het volgende:
Aan de andere kant is het af en toe ook wel hilarisch om 2 Surinamers in het Surinaams in de trein te horen praten over iedereen waarbij ik dus alles kan verstaan
Zo, jij bent vroeg vandaag... Nog geen vakantie ouwe ?quote:
Jawel, paar dagen alquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo, jij bent vroeg vandaag... Nog geen vakantie ouwe ?
Haha neejohquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:37 schreef jackson het volgende:
Ooh, dat zou ik echt niet doen. Maar smaken verschillen...
. Jullie wonen al samen
?!
Helemaal waar. Ik klapte altijd om 2uur snachts nog een film aanquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha neejohMaargoed, voor mij is het ook wel goed, een beetje op tijd op
Anders weet ik het alweer, dan lig ik de halve dag in bed niks te doen
Nu heb ik tenminste nog wat aan mn dag
En daarnaast, zo vervelend vind ik het ook niet
Precies, meestal was mn vakantieritme 11.30-3.30 ipv 8.00-0.00quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik klapte altijd om 2uur snachts nog een film aan. Niet best voor je ritme dat soort grappen
Ik heb geen vakantiequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, meestal was mn vakantieritme 11.30-3.30 ipv 8.00-0.00
Heerlijk toch... Lekker films kijken, beetje internettenquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, meestal was mn vakantieritme 11.30-3.30 ipv 8.00-0.00
Idd, het heeft ook wel wat, alleen de rest van de wereld leeft in zo'n andere tijdszone dan ik; dat werkt niet altijd handigquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Heerlijk toch... Lekker films kijken, beetje internetten. Ik mag dat altijd wel zo snachts. Ben sowieso niet echt een ochtend mens eigenlijk.
Tijdens mijn aankomende vakantie zal het ook wel op tijd opstaan worden helaas
Maak je niet druk... ik ook nietquote:
Zoals de persoon waar je soms naast slaaptquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, het heeft ook wel wat, alleen de rest van de wereld leeft in zo'n andere tijdszone dan ik; dat werkt niet altijd handig
Mee eens jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, het heeft ook wel wat, alleen de rest van de wereld leeft in zo'n andere tijdszone dan ik; dat werkt niet altijd handig
Marco ook iddquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zoals de persoon waar je soms naast slaapt
Heb je daar niet enorm veel gezeik mee?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens ja.
Ik ga denk ik maar voor Digitenne van KPN in mijn nieuwe huisje. Zoveel tv kijk ik toch niet en het kost relatief weinig
Dan kan je volgens mij beter geen tv nemenquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens ja.
Ik ga denk ik maar voor Digitenne van KPN in mijn nieuwe huisje. Zoveel tv kijk ik toch niet en het kost relatief weinig
Je bent te scherp op de vroege morgenquote:
Dat moet je beperken, als die persoon wel gewoon werktquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zoals de persoon waar je soms naast slaapt
Juist nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat moet je beperken, als die persoon wel gewoon werkt
Het schijnt nogal een slecht signaal te zijn overal en dergelijke.. daarnaast kunnen ze je verplichten een buitenantenne aan te schaffen voor het signaal ofzo. Tenminste dat zei de man in de Primafoon. Daarnaast konden ze dan niet vertellen of je die buitenantenne zelf moest bekostigen ja of nee.. KPN bepaald welke gebieden hem krijgen en welke gebieden dat ding moeten kopenquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:01 schreef jackson het volgende:
Nou, de KPN site heeft aan dat digitenne niet mogelijk is bij mijn nieuwe adres. Lijkt me erg sterk
Tof om te horen dat het goed tussen jullie gaat trouwensquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:01 schreef jackson het volgende:
Nou, de KPN site heeft aan dat digitenne niet mogelijk is bij mijn nieuwe adres. Lijkt me erg sterk
Ja weet ikquote:
Gaat altijd goed met vreemde mensenquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof om te horen dat het goed tussen jullie gaat trouwens!
Ik slaap nogquote:
Ja, ok... Ik vind het allemaal niet zo spannend. Een vriend van me heeft het en het is af en toe best gaar. Aan de andere kant lach je je rot voor 6,95 per maand als je toch weinig kijkt. Als het allemaal werkt is het beeld prima. Ik kan zijn spullen even lenen en kijken of het werkt bij mij.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het schijnt nogal een slecht signaal te zijn overal en dergelijke.. daarnaast kunnen ze je verplichten een buitenantenne aan te schaffen voor het signaal ofzo. Tenminste dat zei de man in de Primafoon. Daarnaast konden ze dan niet vertellen of je die buitenantenne zelf moest bekostigen ja of nee.. KPN bepaald welke gebieden hem krijgen en welke gebieden dat ding moeten kopen
Zou inderdaad goed kut zijn als het niet werkt. Eerst maar eens de spullen er neer knallen en kijken of het werkt in Tielquote:
Dat is het hier altijd.... Staat altijd wel ergens druk opquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:23 schreef Yesse het volgende:
Het is wel weer volop drukte op de vroege morgen
Ik vergat UIquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is het hier altijd.... Staat altijd wel ergens druk op
UI ?quote:
Hee PBquote:
quote:
De sfeer... nogal traagquote:
Zonde dat ik dat misquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:39 schreef PieterBas het volgende:
Humberto Tan wordt geowned door Van Hanegem op de radio
Hoe werkt een trage sfeer preciesquote:
Ah, dat dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Komt omdat ik verkeerd woord heb gebruikt
Waarin nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, ik heb totaal geen zin vandaag.. eigenlijk de hele week al niet..
Dat klinkt gezondquote:
Klopt klopt.... heb ik ook wel eens. Vandaag kom ik trouwens ook wat moeilijk op gang, heb meer zin in het lange weekend duitslandquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn dag/week niet.. kan gebeuren
Normaal heb ik het hier erg naar mijn zin
Ik hoop voor je met de autoquote:
Wat een luxe... Heerlijk! Geniet er vanquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:19 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen! als een engeltje geslapen....alleen te kort want mijn dag is alweer begonnen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:22 schreef jackson het volgende:
Ohja C, ik heb laatst op je hyves gespiekt
Yeschquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor.... Heb jij hyves?
quote:
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt klopt.... heb ik ook wel eens. Vandaag kom ik trouwens ook wat moeilijk op gang, heb meer zin in het lange weekend duitsland
Dan wens ik je extra succesquote:
Ouwe Ov-haterquote:
Gevonden....en we hebben een connectiequote:Op woensdag 9 juli 2008 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Yesch
rtbeat.hyves.nl volgens mij zo uit mijn hoofd
Richting Nurburgring, dat ligt in de eiffel dus niet zo ver rijden. We hebben daar in de buurt 2 centrepark huisjes voor 12 man totaal. De bedoeling is om dit 1 maal per jaar met een vriendenclub te doen maar dit schoot vorig jaar niet op. Dus nu is het weer extra tof hoop ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik ga misschien volgend weekend naar Hamburg
Schiphol is inderdaad wel tofjes met de trein als ik eerlijk ben. Maarja, dan stopt die trein tenminste ook een keer waar je wil wezen, in tegenstelling tot 99,9% van de tijdquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ouwe Ov-hater
Gaat prima hoor, 43 minuten vanuit Delft
Goeeeeeeeeedemorgenquote:
Misschien ben je ook niet zo goed ?quote:
Ik hoop voor hem zonder autoquote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Richting Nurburgring, dat ligt in de eiffel dus niet zo ver rijden. We hebben daar in de buurt 2 centrepark huisjes voor 12 man totaal. De bedoeling is om dit 1 maal per jaar met een vriendenclub te doen maar dit schoot vorig jaar niet op. Dus nu is het weer extra tof hoop ik
alles goed?quote:
Preciesquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Schiphol is inderdaad wel tofjes met de trein als ik eerlijk ben. Maarja, dan stopt die trein tenminste ook een keer waar je wil wezen, in tegenstelling tot 99,9% van de tijd
Het station is gewoon een kelderquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PreciesEn Schiphol is een puick station, dus niks mis mee
True, al is de kans klein natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem zonder autoals je aangehouden wordt zonder rijbewijs is dat geen pretje
Waarom zou ik aangehouden worden? Ik kan wel rijdenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem zonder autoals je aangehouden wordt zonder rijbewijs is dat geen pretje
Vast niet naar de nurburgring of welquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Leuk hoor
Wij doen dat ook 1 x per jaar met vriendengroep
Vorige keer was het Groenloooooquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Vast niet naar de nurburgring of wel?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het station is gewoon een kelderWat er boven dat station is, is 20.000x boeiender.
uitbrakkenquote:
Weer is dan wel minder.... maargoed, dat is nu ook niet allesquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vorige keer was het Groenlooooo
Maar wij plannen het meestal weekend voor Sinterklaas.. altijd leuk pakjesavond
Heb je je gister helemaal volgezopen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
uitbrakkenNaar school, leraren uitmaken voor alles wat los en vast zit, en om 14.00 het contract tekenen voor de onderhuur van mijn kamer
Vlaardingen....quote:
Ik ga me dit weekend maar weer eens onbeschaamd vol laten lopenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je je gister helemaal volgezopen?
Neuh! dat niet hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je je gister helemaal volgezopen?
Vlaardingen Oost is oudquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nee Vlaardingen Oost is tof
Het is geen kelder, het is een bouwkundig hoogstandje
Ouwe zuipert....quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Neuh! dat niet hoorWel iets te veel op...
Oh niks mis met Vlaardingen zelf hoorquote:
Komt dus op hetlzefde neerquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Neuh! dat niet hoorWel iets te veel op...
En in 1 klap hou ik van Vlaardingen... Als een blad aan een boom draai ik mijn mening bijquote:
Ik ben niet oud en ik zuip nooit zoveel....quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga me dit weekend maar weer eens onbeschaamd vol laten lopen
Waarom is afstuderen een probleem dan ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben niet oud en ik zuip nooit zoveel....
Zie er trouwens wel super tegenop om naar school te moeten straks....Dadelijk wordt het nog een probleem.... Ik wil afstuderen
neuh.... vol laten lopen is drinken totdat je neervalt...Ik had wel een punt van O nu moet ik stoppen! Had niet eens zo veel op.... kan gewoon totaal niet meer tegen alcohol na 4,5 maand stage en niets drinkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt dus op hetlzefde neer
Lekker relaxen dus vandaag.. ik mag gezellig zometeen naar Gouda toe
Ach, binnen in het huisje + in de kroeg + subtropisch zwembad is het weer goed.. das belangrijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Weer is dan wel minder.... maargoed, dat is nu ook niet alles
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
En in 1 klap hou ik van Vlaardingen... Als een blad aan een boom draai ik mijn mening bij
Babberspolder FTW. De rest van Vlaardingen boeit inderdaad niet zo.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh niks mis met Vlaardingen zelf hoor![]()
Je moet tijdens je stage ook wel goed drinken hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:42 schreef Californium het volgende:
[..]
neuh.... vol laten lopen is drinken totdat je neervalt...Ik had wel een punt van O nu moet ik stoppen! Had niet eens zo veel op.... kan gewoon totaal niet meer tegen alcohol na 4,5 maand stage en niets drinken
Reuver. Duh.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik zie niet in wat er mooi is aan ReuverDan vind ik Delden nog mooier
Omdat ik nog 3 toetsen moet halen daarvoor... En ik mag er in augustus maar 2 maken hebben ze zojuist even beslotenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom is afstuderen een probleem dan ?
Ik vind het juist wel lekker als het goed weer is. Met zijn alle binnen zitten de hele dag is waardeloosquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ach, binnen in het huisje + in de kroeg + subtropisch zwembad is het weer goed.. das belangrijk
Stage gelopen, elke dag vroeg uit en proberen op tijd op stage te komenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:43 schreef jackson het volgende:
Waarom heb je 4,5 maand niks gedronken dan?
Ah.... dat is even horror zegquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik nog 3 toetsen moet halen daarvoor... En ik mag er in augustus maar 2 maken hebben ze zojuist even beslotenTerwijl een andere leraar voor de vakantie tegen mij zei dat het geen probleem was....
en nu moet ik dus uit Schotland terug komen voor een herkansing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |