Ik ookquote:
Rond die datum heb ik net de sleutel van appartement en ook wat dagen vrijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ookEcht bleeh... Ik wil ook lekker vakantie hebben.. 4 augustus even weg dus ik heb iig wel iets om naar uit te kijken
Ik ook nietquote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Rond die datum heb ik net de sleutel van appartement en ook wat dagen vrij. Hoop dat alles een beetje wil vlotten want zoveel dagen heb ik niet vrij genomen.
Zo druk?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
tvp..
Wattist?quote:
Totaal niet.. lig nog in bedquote:
Ik moet vanavond bij beunen maar ik heb er nu alweer spijt van dat ik JA gezegd hebquote:
Eerder last van m'n oog, waardoor het lekker is om ze af en toe dicht te kunnen doen.quote:
quote:
sorry hoor!quote:
Nou... vooruit dan maarquote:
Ik ook niet..quote:
hmm oke..quote:
Omdat je naakt ligt mag hetquote:
Je hebt tenminste vakantiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:31 schreef jna het volgende:
Kut, kom er net achter dat ik alle wedstrijden van het NL olympisch team mis door m'n vakantie
quote:
Jaha... dus maak de broek maar los ouwe !quote:
De kans is groot (althans dat heb ik gelezen) dat deze niet eens live worden uitgezonden, omdat de OS meer dan voetbal is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:31 schreef jna het volgende:
Kut, kom er net achter dat ik alle wedstrijden van het NL olympisch team mis door m'n vakantie
N73quote:
Ja maar iPhone 3G kun je alleen maar kopen met stom abbo van T-mobile... en nu wil ik wel t-mobile maar ik wil MyFaves.quote:
Gelukkig.quote:
quote:
Het kan ook wel met gewone abo's van T-mobile, maar dan heb je dat datapakket niet..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar iPhone 3G kun je alleen maar kopen met stom abbo van T-mobile... en nu wil ik wel t-mobile maar ik wil MyFaves.![]()
en heb ik al een ipod dus zou het zonde zijn lijkt me om een nieuwe telefoon erbij te kopen... Moeilijk.
Zoals ik het begrijp op de website kan je het alleen maar met die 3 pakketten bestellen..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het kan ook wel met gewone abo's van T-mobile, maar dan heb je dat datapakket niet..
Beetje laat... maar een SE W810iquote:
Jaquote:
Ik ook, mag binnenkort ook weer een nieuwe abo'tje afsluiten inclusief een nieuwe telefoon.quote:
wat heb je allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
was ik weer...vanaf 10 tot kwart voor 3 ofzo onderweg geweest....Nu moe en dorstig
Ik twijfel nog heel erg tussen:quote:
SEquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik twijfel nog heel erg tussen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Sony Ericsson heb ik wel veel vertrouwen in
Die tweede is nog niet uit maar wordt waarschijnlijk wel duur (¤750,- )
naar de stad gelopen en daar wat winkelen...eten en fiets kopenquote:
Gelukkig heeft de W810i dat niet, daarom ook een stuk betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Sony ericsson vind ik meestal erg lelijk, en als ze een joystickie hebben, heb ik er helemaal geen vertrouwen in.. alleen maar slechte verhalen over gehoord
Ik heb juist alleen maar goede ervaringen met SE en ik heb al 4 SE's gehad. (nouja, 1 is van mn moeder en de rest ligt nu ergens in een kastje niks te doen) , allen met joystickquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Sony ericsson vind ik meestal erg lelijk, en als ze een joystickie hebben, heb ik er helemaal geen vertrouwen in.. alleen maar slechte verhalen over gehoord
Je hebt weer een fietsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
naar de stad gelopen en daar wat winkelen...eten en fiets kopen![]()
Nu even slapen
hmm dan snap ik dat je bij SE blijftquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb juist alleen maar goede ervaringen met SE en ik heb al 4 SE's gehad. (nouja, 1 is van mn moeder en de rest ligt nu ergens in een kastje niks te doen) , allen met joystickAlleen moet je dan niet te vaak in je menu'tjes zitten klooien want dan krijg je een klein beetje last van je duim
en als je oude telefoon het nog doet, waarom die niet houdenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik lekker een goedkoop abo'tje neem.. Ik verwacht toch wel dat wanneer ik straks begin met werken toch een telefoon van de zaak krijg.
precies en zoveel bel en sms ik nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en als je oude telefoon het nog doet, waarom die niet houdenheb nu ook een goedkope abbo genomen ipv dure abbo + telefoon.
Ik heb mijn vorige telefoon genomen als 'tussen-telefoon' daarnaast ben ik gewoon verslaafd aan telefoonsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
haha.. je wilt graag een neiuewe telefoon he
tja.. het is even kijken wat je ervoor over hebt. Het liefst zou ik gaan voor een 1 jarig abbonnement, maar vraag me af of dan de telefoon niet gewoon heel duur is. Je moet even de kosten met elkaar vergelijken.. en wat je wil
Valt best mee. Ik ben alleen ook verslaafd aan PC's en laptops en alles wat eigenlijk digitaal isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja internet is wel handighmm en een verslaving aan telefoons, dat is een dure hobby
Die heb ik ook maar genomen toen bleek dat ik een rekening had van ¤ 99,-quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:28 schreef mash_ het volgende:
aaah![]()
ik maart pas
maar heb nu wel geregeld dat ik voor 10 euro per maand 1000 smsjes krijg
dus nu kan ik nog veel meer smsen
hoeveel sms jij dan wel nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar genomen toen bleek dat ik een rekening had van ¤ 99,-
Komt door vodafonequote:
Dat zijn idd erge dingen, sms of bellen buiten je bundel zorgt voor een hoge rekening, zelf ook gehadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Komt door vodafoneIk had 250 smsjes teveel gesmst en een paar minuten meer gebeld dan normaal... Maar bij Vodafone rekenen ze dus al 21 cent als je 2 seconden per ongeluk een voicemail krijgt
(en dat gebeurt vaak)
Ja.. het ligt bij mij ook aan de situatie hoor. Die periode was echt absurd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn idd erge dingen, sms of bellen buiten je bundel zorgt voor een hoge rekening, zelf ook gehad
nu bel/sms ik zo weinig dat ik dat zoveel bespaard heb, dat ik 2x zoveel kon bellen/smsen haha.. dus nu maar naar lichter abbo overgestapt
Dat is het nadeel van de meeste abonnementen.. je hebt verschillende periodes, waarin je veel of juist weini belt en de meeste abbo's fluctueren niet meequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. het ligt bij mij ook aan de situatie hoor. Die periode was echt absurd.
Vandaar.. maar voor die bedrijven waarschijnlijk juist waar ze winst op maken..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van de meeste abonnementen.. je hebt verschillende periodes, waarin je veel of juist weini belt en de meeste abbo's fluctueren niet mee
Inderdaad, er moet een abonnement komen wat aanvoelt of je net verliefd bent of nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van de meeste abonnementen.. je hebt verschillende periodes, waarin je veel of juist weini belt en de meeste abbo's fluctueren niet mee
zoiets ja.. maar niet alleen velriefdhedenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, er moet een abonnement komen wat aanvoelt of je net verliefd bent of niet
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:21 schreef Deansensitized het volgende:
Winkelen
Niet vinden wat je zoekt
Niet vinden wat je zoekt tijdens het winkelen
Of als je ouders op vakantie gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, er moet een abonnement komen wat aanvoelt of je net verliefd bent of niet
Dat zou 1 van de situaties moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zoiets ja.. maar niet alleen velriefdheden
quote:
Nee, nooit weerquote:
Ja normaal zie ik mn ouders 's avonds maar als ze op vakantie zijn sms/bel ik ze dan elke avond.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Dat heeft invloed op jouw belgedrag?
Toen ik Zweden was, belde ik mijn ouders misschien 1 keer in de week.. en dan voor 20 minuten hoogstens. En als mijn ouders op vakantie zijn, dan bel ik ze alleen op de huistelefoon.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt mijn oud klasgenoot wel, half jaar Denemarken, belde/Skypte iedere dag na het werk minstens een uur met thuis
Ik snap dat nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt mijn oud klasgenoot wel, half jaar Denemarken, belde/Skypte iedere dag na het werk minstens een uur met thuis
Exactquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik snap dat niet
Ik ben ook uit huis gegaan omdat ik op eigen voeten wilde staan.
Heb absoluut geen slechte relatie met m'n ouders maar ik hoef ze ook echt niet elke dag te spreken
Ik niet eens elke week.. ligt natuurlijk aan de band die je met je ouders hebt, maar als ik ze 1x in de maand spreek, vind ik het meer dan voldoendequote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik snap dat niet
Ik ben ook uit huis gegaan omdat ik op eigen voeten wilde staan.
Heb absoluut geen slechte relatie met m'n ouders maar ik hoef ze ook echt niet elke dag te spreken
Toen ik op kamers zat belde ik de eerste week elke avond ff, want ja, dan is alles nieuw en wil je alles kwijtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen ik Zweden was, belde ik mijn ouders misschien 1 keer in de week.. en dan voor 20 minuten hoogstens. En als mijn ouders op vakantie zijn, dan bel ik ze alleen op de huistelefoon.![]()
Het hangt er vanaf of ik in het weekend bij m'n ouders ben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik niet eens elke week.. ligt natuurlijk aan de band die je met je ouders hebt, maar als ik ze 1x in de maand spreek, vind ik het meer dan voldoendezie ze nog veel minder, maar zijn daar allen tevreden mee.
Ik denk dat ík m'n ma vanaf november vorig jaar 2 a 3x heb gezien, en af en toe over msn gesproken heb.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf of ik in het weekend bij m'n ouders ben.
Zelfs dan spreek ik ze niet altijd omdat ze er niet altijd zijn zelf.
Bellen doe ik eignelijk nooit, soms mailt moeders me als ze iets moet weten, of ze stuurt een sms.
Echt een belletje naar hun pleeg ik alleen als ik zelf even snel iets moet weten of een goeie mededeling heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |