Nee nee, zo snel kom je er niet vanaf!quote:
Je bedoelt onder de tunnel door? Hoveniersstraat enzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Het is toch ten zuiden van het spoor pas pijlsweerd?
Pijlsweerder meldt (nog twee weekjes dan, want dan ben ik Tuinwijker)
Relatief rustig idd, de rellen waren aan de overkantquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
Utrecht noord gestoord! Of eigenlijk Utrecht noordwest maar dat rijmt niet.
Ik woon al mijn hele leven in Pijlsweerd, sommige noemen het Ondiep maar dat is het net niet.
Je weet wel naast de plantage. Het is een relatief rustig stukje Utrecht.
Amsterdamsestraatweg zit om de hoek. Alles bij de hand.
Dus ik ben een Utrechter en ik wil hier blijven.
Met die rellen kon je zien dat de berichtgeving waardeloos was.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Relatief rustig idd, de rellen waren aan de overkant.
Ik heb ongeveer 7 jaar daar in de buurt gewoond, op de amsterdamsestraatweg dan wel. Je woont alleen?
Emmertje water?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:37 schreef Q. het volgende:
Weet dat nieuwe studententuig niet dat er in een studentenloze woonwijk mensen wonen die moeten werken? Ga dan niet onder de slaapkamerramen met zijn tienen staan en dan een uur lawaai maken om één uur 's nachts.
Het galmt ook altijd zo leuk met die binnentuinenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:37 schreef Q. het volgende:
Weet dat nieuwe studententuig niet dat er in een studentenloze woonwijk mensen wonen die moeten werken? Ga dan niet onder de slaapkamerramen met zijn tienen staan en dan een uur lawaai maken om één uur 's nachts.
Ach, ik slaap aan de straatkant met enkel glas en ik hoor wel wat groepjes langskomen, maar tot nu toe valt het erg mee. Op donderdagnacht is het wel vrijwel standaard raak, maar echt veel last heb ik er niet van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:34 schreef zatoichi het volgende:
Welke wijken praten we over? In Pijlsweerd niet veel van gemerkt, maar ik verhuis binnenkort naar Tuinwijk/vogelenbuurt, en daar loopt volgens mij wel wat jong grut rond.
1tje. Wij hadden een cafe vol !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:19 schreef Becherovka het volgende:
Ik heb gisteren nog met twee heerlijke 17 jarige meisjes uit Aerdenhout geborreld. Who wants to touch me? they wouldn't
Sterkte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:16 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
beetje de huizenprijzen/huur prijzen in de gaten houden..
Was er gister een feest in de stad dan, dacht dat mijn buurtgenoten een feestje hadden (en woon ook in overvecht).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Kolere zeg, die takkeherrie gisteravond was volgens mij in de hele stad te horen Vergunning liep kennelijk tot middernacht, toen kon ik eindelijk ook eens gaan slapen. Wordt er nou helemaal geen rekening meer gehouden met de werkende mens? En dan woon ik nog wel heeeeeelemaal in Overvecht.
Jezus, je leeft in een stad. Dan heb je nu eenmaal toeter-Turken en studenten die nog schaamhaar moeten krijgen maar wel kunnen schreeuwen voor een heel stadion.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Kolere zeg, die takkeherrie gisteravond was volgens mij in de hele stad te horen Vergunning liep kennelijk tot middernacht, toen kon ik eindelijk ook eens gaan slapen. Wordt er nou helemaal geen rekening meer gehouden met de werkende mens? En dan woon ik nog wel heeeeeelemaal in Overvecht.
Nee joh, die duizenden nieuwe studenten zijn er enkel en alleen om jou te zieken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:51 schreef lost95 het volgende:
[..]
Was er gister een feest in de stad dan
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee joh, die duizenden nieuwe studenten zijn er enkel en alleen om jou te zieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |