18 is legaal, dus dat is onzin. Verder is kijken naar 18 jarig grut vaak fijner dat naar die studentes die er na 5 jaar zuipen en ongezond eten toch wat minder appetijtelijk uit zijn gaan zien, vind je niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:12 schreef Q. het volgende:
18-jarig grut, toch te jong om aan te mogen zitten.
Zeker nieuw bloed ! Heeft de stad zeker nodig. *EN ik stiekem ook*quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach Q, dat is nieuw bloed, dat heeft de stad nodig
Die 18-jarige corpsmeisjes hadden hun prille borstjes in Q's gezicht kunnen drukken, dan nog zou hij er hier over zeiken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:23 schreef ioko het volgende:
[..]
18 is legaal, dus dat is onzin. Verder is kijken naar 18 jarig grut vaak fijner dat naar die studentes die er na 5 jaar zuipen en ongezond eten toch wat minder appetijtelijk uit zijn gaan zien, vind je niet?
Jij snapt het!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die 18-jarige corpsmeisjes hadden hun prille borstjes in Q's gezicht kunnen drukken, dan nog zou hij er hier over zeiken..
De dokter zegt van wel, maar ik beschrijf mezelf liever als een zombie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:56 schreef Q. het volgende:
Sjoewe! Leef je nog?
quote:Kan je wat van dat jonge grut omver rijden?
Idd, daar zitten me wat uurtjes in. Kunnen ze dat spel niet nog een keer uitbrengen, het concept blijft natuurlijk vet en met de huidige grapics.....quote:
Zeg dat dan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Uitparade op de Maliebaan bedoel ik...
Den Hommelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:08 schreef Q. het volgende:
Weet iemand een goedkope sportschool in ZuidWest/West?
Nee nee, zo snel kom je er niet vanaf!quote:
Je bedoelt onder de tunnel door? Hoveniersstraat enzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Het is toch ten zuiden van het spoor pas pijlsweerd?
Pijlsweerder meldt (nog twee weekjes dan, want dan ben ik Tuinwijker)
Relatief rustig idd, de rellen waren aan de overkantquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
Utrecht noord gestoord! Of eigenlijk Utrecht noordwest maar dat rijmt niet.
Ik woon al mijn hele leven in Pijlsweerd, sommige noemen het Ondiep maar dat is het net niet.
Je weet wel naast de plantage. Het is een relatief rustig stukje Utrecht.
Amsterdamsestraatweg zit om de hoek. Alles bij de hand.
Dus ik ben een Utrechter en ik wil hier blijven.
Met die rellen kon je zien dat de berichtgeving waardeloos was.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Relatief rustig idd, de rellen waren aan de overkant.
Ik heb ongeveer 7 jaar daar in de buurt gewoond, op de amsterdamsestraatweg dan wel. Je woont alleen?
Emmertje water?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:37 schreef Q. het volgende:
Weet dat nieuwe studententuig niet dat er in een studentenloze woonwijk mensen wonen die moeten werken? Ga dan niet onder de slaapkamerramen met zijn tienen staan en dan een uur lawaai maken om één uur 's nachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |