SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door xyz147 op 08-07-2008 11:02:14 ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:28 schreef DroogDok het volgende:
Sinds koort staat erbij dat fysiek contact niet mogelijk is, mijn droom om ooit nogeens sex te kunnen hebben ging in rook op.
Tip: Pak een potje jam en doe daar een condoom omquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:28 schreef DroogDok het volgende:
Sinds koort staat erbij dat fysiek contact niet mogelijk is, mijn droom om ooit nogeens sex te kunnen hebben ging in rook op.
ah, vandaar die username.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:02 schreef PusKut het volgende:
Poolse crackhoeren FTW!
Je vergeet de .quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:16 schreef Zelfspotter het volgende:
Zegt KlaasKopkaas...
Die is nog het ergst inderdaadquote:
En dan? Dan heb je een dicht potje jam met een condoom eromheen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:42 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Tip: Pak een potje jam en doe daar een condoom om
Ieder z'n ding hè.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:24 schreef Zelfspotter het volgende:
Laatst waren er ook bijna oma's op, 'rijpe dames,' asjublief zeg!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
En dan? Dan heb je een dicht potje jam met een condoom eromheen.
'Overrijpe dames"quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:24 schreef Zelfspotter het volgende:
Laatst waren er ook bijna oma's op, 'rijpe dames,' asjublief zeg!
en het idiote is, er staat onder elke reclamequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:13 schreef Zelfspotter het volgende:
Op bijna iedere commerciële zender komt na 00:00 uur van die seksreclame, met van die doldwaze prostituerende dellen.
Mijn klacht: jullie zijn lelijk, worden thuis gepest, zijn overvloedig aanwezig, en hebben mij nog niet 1maal weten te prikkelen om alleen al aan de telefoon te denken.
Verdwijn van mijn scherm.
PS De bijdehand die dalijk begint over zappen... Als ik zap dan staat er weer een nieuwe prostituut in beeld
Ik stem op jou.quote:
"We hebben ook mannen in de aanbieding, maar die mogen niet op TV"quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef MLF het volgende:
ik wil naakte mannen
Dat!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef MLF het volgende:
ik wil naakte mannen
Maar dan ook even lelijke en foute mannen die wíj nu met de vrouwen voorgeschoteld krijgen, hè!quote:
Dat is nog wel het meest irritante jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:13 schreef Zelfspotter het volgende:
Op bijna iedere commerciële zender komt na 00:00 uur van die seksreclame, met van die doldwaze prostituerende dellen.
Mijn klacht: jullie zijn lelijk, worden thuis gepest, zijn overvloedig aanwezig, en hebben mij nog niet 1maal weten te prikkelen om alleen al aan de telefoon te denken.
Verdwijn van mijn scherm.
PS De bijdehand die dalijk begint over zappen... Als ik zap dan staat er weer een nieuwe prostituut in beeld
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:12 schreef Strani het volgende:
Als ik al even RTL4 wil kijken moet wel eerst het geluid uit want ik wil niemand wakkermaken met gehijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |