quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kapot en verdrietig aangezien m'n vriendin het afgelopen zondag heeft uitgemaakt
idd:quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:14 schreef Aamon het volgende:
Dood, niet geslapen, maar toch nog genoeg energie
eensch is....quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:24 schreef _Bar_ het volgende:
Mika was idd superen we hebben het helemaal droog gehouden, even een buitje na zijn optreden, maar was echt een geweldige avond !!!
Feli!quote:
Voldaan maar schuldig?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Als een vrouw die net een bak Ben & Jerrys chocolate chip cookies ijs leeg heeft gegeten.
Nee, als een vrouw die net een bak Ben & Jerrys chocolate chip cookies ijs leeg heeft gegeten.quote:
Knuffelquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Redelijk.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weinig aanwezig geweest maar wel veel aan je gedacht
en nu lekker slapen
Oh heb jij dat van me overgenomen! Nog bedankt he!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:04 schreef Apotheose het volgende:
heb echt nergens zin in en erger me aan alles .
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
rot.
Ik mis hem, ik wil hem., maar het is echt afgelopen, al maanden eigenlijk...
het doet me zoveel pijn maar ik moet hem loslaten, het moet.. maar hoe..ik kan het niet
Gewoon niet aan beginnen. Maar het is net als met teveel zuipen, je denkt steeds "ik drink nooit meer" en dan gebeurt het toch weer.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:42 schreef candygirl het volgende:
jaaaaaaaaaa gewonnen in staatsloterij.......................... 125 euromaarja vakantie naar zonnig eiland zit er niet in helaas nu
Jouw schuld.quote:
Weet ikquote:
voelt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Chill, relaxed, goed!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mixed up.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef IedeK. het volgende:
Heel vreemd!
Mijn vriendinnetje heeft het gister uitgemaakt en al zag ik het al wel aankomen, toch was het best een klap!
Gelukkig heb ik het tijdens een mooie zonsondergang goed kunnen afsluiten door veel te praten en dat waardeer ik echt heel erg van haar.Heb net een (hopelijk) mooie brief geschreven voor haar die ik zo ga langsbrengen.
Hopen dat ik me een beetje kalm kan houden.
Sterktequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:11 schreef birdydontfly het volgende:
Klote. Mijn ouders zijn echt insanely ruzie aan het maken, met dingen aan het smijten en schreeuwen en ik hoor vanalles kapot vallen.. Héérlijk toch, thuiswonen....
Daarom ben ik blij dat ik niet meer thuis woon.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:11 schreef birdydontfly het volgende:
Klote. Mijn ouders zijn echt insanely ruzie aan het maken, met dingen aan het smijten en schreeuwen en ik hoor vanalles kapot vallen.. Héérlijk toch, thuiswonen....
misschien wordt het dan tijd om op je zelf te gaan wonen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:11 schreef birdydontfly het volgende:
Dat gebeurde hier ook, weekendje gezellig bij je ouders heet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:11 schreef birdydontfly het volgende:
Pfff valt niet mee dan voor jequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
rot.
Ik mis hem, ik wil hem., maar het is echt afgelopen, al maanden eigenlijk...
het doet me zoveel pijn maar ik moet hem loslaten, het moet.. maar hoe..ik kan het niet
Het gaat vandaag wel weer beter, zo lekker slapen en morgen weer knallen van 9-18 op het werkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:51 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Pfff valt niet mee dan voor je![]()
Maar dat loslaten zal je wel lukken. Tijd heelt alle / vele wonden ... Sterkte M-M![]()
@ birdy, sterkte ermee ... mss moet je ze er op aanspreken, dat je hier stress van krijgt? Lijkt me anders geen leven voor je ...
Zelf voel ik me wel goed, 't is weekendIk lig voor de tv te chillen met een glas rosé, mijn vriendin is lekker stappen met een paar meiden en over een week heb ik vakantie
hmmm da;s minderquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:42 schreef heavenstar het volgende:
slecht geslapen door de pijn in mijn rug...en nu dus erg duf....
Kusj voor Q.,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:29 schreef Q. het volgende:
Nu wel weer goed. Stomme ups en downs ook steeds..
Was 6de geworden en $27 gewonnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 07:47 schreef scrub_nurse het volgende:
en veel gewonnen?![]()
oja en veel plezier vandaag!![]()
Ohai!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed!Hele leuke dag gehad, ondanks (of dankzij?) de afgelaste autocross. bedankt CZ.!
Koop je een een lot zonder mij en dan win jequote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:42 schreef candygirl het volgende:
jaaaaaaaaaa gewonnen in staatsloterij.......................... 125 euromaarja vakantie naar zonnig eiland zit er niet in helaas nu
shoppen? waar? ik heb pieper..quote:Op zondag 13 juli 2008 09:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Koop je een een lot zonder mij en dan win jeWel leuk voor je
![]()
Zin om te gaan shoppen maar iemand is nog niet wakkerDan maar lekker bij mn sjattie terug kruipen
heb ja niet echt gekocht he ,maar via site verdiendquote:Op zondag 13 juli 2008 09:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Koop je een een lot zonder mij en dan win jeWel leuk voor je
![]()
Zin om te gaan shoppen maar iemand is nog niet wakkerDan maar lekker bij mn sjattie terug kruipen
Nah niet echt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ikIs het ook mijn schuld dat je je
[..]
voelt?
tell me about itquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:31 schreef Q. het volgende:
Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk?
Doe ik. Serieus, er zit een blauwe plek, op mijn neus, en ik heb mijn neus niet gestoten èn het is geen vlek. Ik freak em een beetjequote:
zuigzoen op je neus?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:34 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Doe ik. Serieus, er zit een blauwe plek, op mijn neus, en ik heb mijn neus niet gestoten èn het is geen vlek. Ik freak em een beetje
Dit dus.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:03 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Voel me moe en zit niet echt lekker in mijn vel vandaag...
stiekem toch een smurf ?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:34 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Doe ik. Serieus, er zit een blauwe plek, op mijn neus, en ik heb mijn neus niet gestoten èn het is geen vlek. Ik freak em een beetje
Goed idee!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:44 schreef Tangarine het volgende:
Argh hoofdpijn, note to self: geen cola meer drinken voor ik naar bed ga, anders lig ik weer de hele nacht wakker...
Dat is denk ik het beste inderdaadquote:
gewoon hup stoppen ,beetje onnozel om n pompje te gebruiken omdat je geen lucht krijgt door het rokenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:09 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dat is denk ik het beste inderdaad
Afbouwen schijnt zelden te helpen omdat er vaak toch weer meer gerookt wordt. Nicotine-zuigtabletten heb ik liggen van een vorige poging tot stoppen maar ook daar raak ik afhankelijk van.
Straks eens gaan testen hoelang het duurt voordat de stress en opgefoktheid naar voren komt bij niet roken. Vaak steek ik een op zonder dat ik stress heb. Dan is het roken uit gewoonte zonder dat het een verslaving is.
Vind het zelf ook nogal onnozel om een astma pompje te gebruiken omdat ik rook, hypocriet zal misschien niet de juiste term zijn, het is gewoon idioot.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:19 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
gewoon hup stoppen ,beetje onnozel om n pompje te gebruiken omdat je geen lucht krijgt door het rokengewoon doorzetten en afzien dus
Afbouwen helpt opzich wel, je moet gewoon met jezelf afspreken dat je er zoveel per dag rookt, bijvoorbeeld 5 p/d. Je hebt nogal vaak de neiging om als je moet wachten, als je daarmee stopt, wordt het gelijk een stuk makkelijker.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:09 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dat is denk ik het beste inderdaad
Afbouwen schijnt zelden te helpen omdat er vaak toch weer meer gerookt wordt. Nicotine-zuigtabletten heb ik liggen van een vorige poging tot stoppen maar ook daar raak ik afhankelijk van.
Straks eens gaan testen hoelang het duurt voordat de stress en opgefoktheid naar voren komt bij niet roken. Vaak steek ik een op zonder dat ik stress heb. Dan is het roken uit gewoonte zonder dat het een verslaving is.
Veel plezier en smakelijk eten op de barbecuequote:Op maandag 14 juli 2008 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Afbouwen helpt opzich wel, je moet gewoon met jezelf afspreken dat je er zoveel per dag rookt, bijvoorbeeld 5 p/d. Je hebt nogal vaak de neiging om als je moet wachten, als je daarmee stopt, wordt het gelijk een stuk makkelijker.
OT: Chill, BBQ;en met mijn pappa! ^^
inderdaad, dit is n beetje veel van t goedequote:Op maandag 14 juli 2008 18:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Veel plezier en smakelijk eten op de barbecue
Ik ben dus nu ook aan het afbouwen vanaf 1700, net een uur pauze gehouden en geen sigaret gerookt terwijl eerst om de 10 minuten. Toen ik de eerste teug werd het me ineens helemaal slecht en werd het zwart voor mijn ogen. Duizeligheid tradt ff op alsof het lichaam ineens heftiger reageerde op de nicotine. Halverwege maar uitgemaakt. Tijdje na die sigaret begon weer het zeurende gevoel naar voren te komen van het willen roken. Dus echt het lichaam dat bezig is. Dan denk ik nog dat wanneer de wil sterker is dan de verslaving dat de verslaving het slaafje gaat zijn en niet dat de mens slaaf is van zijn eigen lichamelijke verslaving.
Zal niet helemaal erop ingaan, in lifestyle is een topic voor stoppers daar is het beter op de plek.
Psst dit is geen SC hier.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Veel plezier en smakelijk eten op de barbecue
Ik ben dus nu ook aan het afbouwen vanaf 1700, net een uur pauze gehouden en geen sigaret gerookt terwijl eerst om de 10 minuten. Toen ik de eerste teug werd het me ineens helemaal slecht en werd het zwart voor mijn ogen. Duizeligheid tradt ff op alsof het lichaam ineens heftiger reageerde op de nicotine. Halverwege maar uitgemaakt. Tijdje na die sigaret begon weer het zeurende gevoel naar voren te komen van het willen roken. Dus echt het lichaam dat bezig is. Dan denk ik nog dat wanneer de wil sterker is dan de verslaving dat de verslaving het slaafje gaat zijn en niet dat de mens slaaf is van zijn eigen lichamelijke verslaving.
Zal niet helemaal erop ingaan, in lifestyle is een topic voor stoppers daar is het beter op de plek.
/hugquote:
succes!quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:46 schreef Le_Saboteur het volgende:
wel goed , kijk een beetje tegen het geregel van de scheiding op.
/knuffelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
mwuhh
Toen had ik ook iets om vrolijk over te zijn, dat is nu woest weggerukt,quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
/knuffel
Vond je eerst wat vrolijker....
ontopic: SUPER
/knuffelquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toen had ik ook iets om vrolijk over te zijn, dat is nu woest weggerukt,.
Ik ook niet, gelukkig gaat het beter dan eerst.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:00 schreef skyrebel het volgende:
herken mezelf de laatste niet tijd meer zo goed
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toen had ik ook iets om vrolijk over te zijn, dat is nu woest weggerukt,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |