Ga staan en gooi het weg.quote:
Vieze fapperquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:26 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
Liveuitzending in mijn slaapkamer..
Wel de typo veranderen, maar 'herinderen' laten staan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:27 schreef MDKme2 het volgende:
Als het een negative ervaring wasvoor 1 van jullie 2en:
Verbranden
Als het een positieve ervaring was voor beiden:
Koester de herindering op de tape.
En tegen de tijd dat je het nog maar vaag kan herinderen nog een keer kijken.
Omdat je zittend minder kracht kan uitoefenen en die tape moet zo ver mogelijk.quote:
Wat is er verkeerd aan dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel de typo veranderen, maar 'herinderen' laten staan.
waarom zo ver mogelijk en waarnaartoe precies?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat je zittend minder kracht kan uitoefenen en die tape moet zo ver mogelijk.
de sextape is van mijn ontmaagding vanmiddag rond een uur of 12 uur..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:32 schreef El_Rolando het volgende:
Wat een lol zeg.
Laat je eerst maar eens ontmaagden.
Dan laat je IQm eens zien en geef eens de correcte spelling voor het bedoelde woord.quote:
nee ik ben leraar op de middelbare school..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:40 schreef Hukkie het volgende:
Ah, dus TS heeft dit gemaakt:
[ afbeelding ]
En dan nog met sex erop.
Knap hoor, zit je op de KEKVO?
Herinneren.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:37 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Dan laat je IQm eens zien en geef eens de correcte spelling voor het bedoelde woord.
En ik denk niet dat ""Schmudierichting"" een studierichting is, van beroep zijnde genie....
het is al mijn vijfde ontmaagding dus maak je geen zorgen..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:45 schreef Hukkie het volgende:En je bent vanmiddag om 12:00 uur pas ontmaagd? Zal wel een snuffelstage op een middelbare school zijn dan?
Als biologieleraar komen de dames bij je thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:52 schreef Hukkie het volgende:Ah, vandaar dat je leraar op een middelbare school bent.
En dan ga je fijn doktertje spelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:53 schreef MarcoDiVaio het volgende:
Als biologieleraar komen de dames bij je thuis..
Je hebt hem toegevoegd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Herinneren.
Er is zelfs een hele site gewijd aan falers als jij.
P.S.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shmohawk#The_schm-_prefix
na ze ontmaagd te hebben gooi ik ze toch in de goot...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:08 schreef Hukkie het volgende:
Sommige vrouwen houden niet zaadjes.
Je weet wel, van Doe Maar: 'De zaadjes, daar krijg je hoofpijn van'
ik knip wel hun clit af, en daar maak ik een ketting van..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:14 schreef Hukkie het volgende:
Ja koel man, Rubberen Robbie: 'In de goot, in de goot, ze heb geen gulden voor een stukkie wittebrood'
ik balsem die shit in.. geen stank..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:27 schreef Hukkie het volgende:
Dan is het maar goed dat ze hun G spot nog hebben, anders was er geen lol meer aan te beleven.
Zo'n clit ketting zal wel gaan stinken denk ik?
slaap zacht en handen boven de lakens..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:35 schreef Hukkie het volgende:
Oke man, was leuk om even te bullshitten, maar het is hier 1:36 uur en morgen staat om 7:00 uur de wekker. Moet nu zo'n beetje gaan afsluiten.
Sneu om meer dan één redenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:24 schreef mrfool het volgende:
als je een vrouw was, dan mocht je hem even door sturen...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Herinneren.
Er is zelfs een hele site gewijd aan falers als jij.
P.S.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shmohawk#The_schm-_prefix
Jouw wekker staat om 7:00.... man dan zit ik al op m'n werk.. zoals nu dus..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:35 schreef Hukkie het volgende:
Oke man, was leuk om even te bullshitten, maar het is hier 1:36 uur en morgen staat om 7:00 uur de wekker. Moet nu zo'n beetje gaan afsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |