het is al mijn vijfde ontmaagding dus maak je geen zorgen..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:45 schreef Hukkie het volgende:En je bent vanmiddag om 12:00 uur pas ontmaagd? Zal wel een snuffelstage op een middelbare school zijn dan?
Als biologieleraar komen de dames bij je thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:52 schreef Hukkie het volgende:Ah, vandaar dat je leraar op een middelbare school bent.
En dan ga je fijn doktertje spelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:53 schreef MarcoDiVaio het volgende:
Als biologieleraar komen de dames bij je thuis..
Je hebt hem toegevoegd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Herinneren.
Er is zelfs een hele site gewijd aan falers als jij.
P.S.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shmohawk#The_schm-_prefix
na ze ontmaagd te hebben gooi ik ze toch in de goot...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:08 schreef Hukkie het volgende:
Sommige vrouwen houden niet zaadjes.
Je weet wel, van Doe Maar: 'De zaadjes, daar krijg je hoofpijn van'
ik knip wel hun clit af, en daar maak ik een ketting van..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:14 schreef Hukkie het volgende:
Ja koel man, Rubberen Robbie: 'In de goot, in de goot, ze heb geen gulden voor een stukkie wittebrood'
ik balsem die shit in.. geen stank..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:27 schreef Hukkie het volgende:
Dan is het maar goed dat ze hun G spot nog hebben, anders was er geen lol meer aan te beleven.
Zo'n clit ketting zal wel gaan stinken denk ik?
slaap zacht en handen boven de lakens..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:35 schreef Hukkie het volgende:
Oke man, was leuk om even te bullshitten, maar het is hier 1:36 uur en morgen staat om 7:00 uur de wekker. Moet nu zo'n beetje gaan afsluiten.
Sneu om meer dan één redenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:24 schreef mrfool het volgende:
als je een vrouw was, dan mocht je hem even door sturen...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Herinneren.
Er is zelfs een hele site gewijd aan falers als jij.
P.S.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shmohawk#The_schm-_prefix
Jouw wekker staat om 7:00.... man dan zit ik al op m'n werk.. zoals nu dus..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:35 schreef Hukkie het volgende:
Oke man, was leuk om even te bullshitten, maar het is hier 1:36 uur en morgen staat om 7:00 uur de wekker. Moet nu zo'n beetje gaan afsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |