WAS, tot een half uur geleden.. maar ben nu bezig om het niet meer te zijn..quote:Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef SpecialK het volgende:
ongeloofwaardige klacht ivbm het feit dat de TS nog een maagd is.
maak je niet druk, ik ben multifunctioneel, ik heb een vibo aangesloten op mijn iPhone..quote:Op maandag 7 juli 2008 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
omg tijdens aan het neuken en nu al posten op fok! Zal je vriendin blij mee zijn.
Hoezo aangesloten? je hebt er ook gewoon een applicatie voor hoor. genaamd iBratequote:Op maandag 7 juli 2008 12:10 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
maak je niet druk, ik ben multifunctioneel, ik heb een vibo aangesloten op mijn iPhone..
Ik hoef me er gelukkig niet druk om te maken.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:10 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
maak je niet druk, ik ben multifunctioneel, ik heb een vibo aangesloten op mijn iPhone..
ik kan soppen en typen te gelijk.. sopperdesopperdesop..quote:Op maandag 7 juli 2008 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoef me er gelukkig niet druk om te maken.![]()
Lekker is dat, sopsop "lig even stil, ben aan het typen." sopsop.
Als die nog aanstaat, moet je snel alles afsluiten en alleen je radio aanzetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |