We kunnen ze makkelijk hebben... Wij gaan ze heel hard uitlachen..... Die KLB kertjes worden toch heel snel boos en dan gaan ze huilen weg en dan beginnen ze zichzelf te snijden omdat ze er niet tegen kunnenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef Dandror het volgende:
En dan op een grasveld bij de A2 afspreken?
In de achtertuin van TS. Er komen hooguit 2 mensen naar die "vechtpartij" en die gaan dan na 2 duwtjes toch gezellig een biertje drinken.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef Dandror het volgende:
En dan op een grasveld bij de A2 afspreken?
Na 2 duwtjes is het huilen gekquote:Op maandag 7 juli 2008 22:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
In de achtertuin van TS. Er komen hooguit 2 mensen naar die "vechtpartij" en die gaan dan na 2 duwtjes toch gezellig een biertje drinken.
ik ben een echte knuffel joodquote:Op maandag 7 juli 2008 22:32 schreef Angst het volgende:
ik mis HETERO
maar in elk geval, ik steun
ONZIN RULEERD
oh en knuffel jood
ben je echt joods?
ik heb nog nooit eerder van een knuffeljood gehoord
Alsof wij bang hoeven te zijn voor een padvinder.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:36 schreef mstx het volgende:
Pas op voor de_boswachter met z'n hakbijlof platenkoffer
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:37 schreef stame het volgende:
[..]
Wel weer een rede om een topic in KLB te openen natuurlijk
Jij bent het levende bewijs.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
In KLB vinden de goede grappen plaats.
Je nieuwe avatarquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Maar om even lullig te doen: wie de fuck zijn jullie? Ik heb de meesten echt nooit gezien
Newbiequote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Maar om even lullig te doen: wie de fuck zijn jullie? Ik heb de meesten echt nooit gezien
Ik ken ze allemaal.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Wij doen niet aan kuttopics in KLBquote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef ToT het volgende:
Laat ze maar ff een klaagtopic over dit topic aanmaken!
Jou ken ik wel.quote:
Alles rustig op BNW?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef ToT het volgende:
Laat ze maar ff een klaagtopic over dit topic aanmaken!
ik zat ooit veel in onzinquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Bedankt voor uw reactie,quote:
Op een incidenteel onzintopicje na wel ja!quote:
Jij was niet beschikbaar, jij rent weg voor je verantwoordelijkheden. Zoals alle KLB'erts.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bedankt voor uw reactie,
Ik neem het mee naar achteren.
Groetjes,
Kusjes,
En veel liefs,
The_Pineapple.
Ja want als je kritiek op Balkenende hebt moet je ook gelijk zelf maar minister-president wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was niet beschikbaar, jij rent weg voor je verantwoordelijkheden. Zoals alle KLB'erts.
Tuurlijk, hoe moeten we anders onder superioriteit over dat stelletje emo's daar duidelijk maken?quote:
Kleurrijke emo dan, aan je avatar te zien!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
proud2be an EMO!
waarom kwam je er zelfdan ook?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:56 schreef Dandror het volgende:
haha ajacieden en nog meer joden.
Tuurlijk zitten die bij de klaagmuurbaak
Oja, horen ze allemaal ook thuis.quote:
Nou dit werd toch jullie 'tegenhanger' van onze KLBclubzert is dit toch een SC ofniet?quote:
Gozer.quote:
Oké wel een falende SC natuurlijk dat wel.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou dit werd toch jullie 'tegenhanger' van onze KLBclubzert is dit toch een SC ofniet?
quote:
En waar staat er dat dit een reeks gaat worden?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou dit werd toch jullie 'tegenhanger' van onze KLBclubzert is dit toch een SC ofniet?
quote:
quote:Melden!
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenMon 7 July 2008 22:49u door LudoSanders
Omdat ze in KLB....
Nu je het zegt, ik haal een ONZ topic door de war. Dacht dat het een KLB topique was.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Dandror het volgende:
[..]
Gozer.
Ik heb nu net voor het eerst in m'n leven dat forum voor 5 seconden bekeken...
waar zijn mijn posts daar?
Dat is wel zó sad.quote:
Nou als tegenhanger van een KLB SC lijkt me dat het ook in ons een SC word anders is het toch geen tegenhanger?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waar staat er dat dit een reeks gaat worden?
je moederquote:
Want wat in de OP staat is altijd waar.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou als tegenhanger van een KLB SC lijkt me dat het ook in ons een SC word anders is het toch geen tegenhanger?
Tvoje Maminkaquote:
Dan falen jullie dus met je tegenhanger.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want wat in de OP staat is altijd waar.
oh kijk, de *ik kan het niet aan*-mod komt even gedag zeggen. Wanneer wordt je weer gewisseld?quote:
Ruilen?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:07 schreef DeNeelz het volgende:
Wanneer elfzesendertig een KLB'er is ben ik een ONZ'er!
quote:
Je kreeg dit ook toegepm't?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:10 schreef PeZu het volgende:
ooh btw die KLB kaste zijn latente kontenlikkers en fabel fantasten, de battle is bij voorbaat aan ONZ
hahaquote:Op maandag 7 juli 2008 23:10 schreef Dandror het volgende:
haha door dit topic wordt de 60 miljoen vannacht gehaald
quote:
nee het kwam per e-meeuwquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef Angst het volgende:
ik zocht op niet mee omgaan en krijg dit plaatje
[ afbeelding ]
Schrob- of staalborstel nodig?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ga mijn ballen wassen. doei. (K) hvj wjnmk ilysm.
Maar jij hebt ook redelijk snel nieuwe vriendjes gevonden na beverton etc.quote:
i knowquote:
als de gasfles leeg is...quote:Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
oh kijk, de *ik kan het niet aan*-mod komt even gedag zeggen. Wanneer wordt je weer gewisseld?
ONZ-ers nemen gewoon niets serieus!quote:
quote:
ja of je edit gewoon even je ander post, vuige postopkrikkerquote:
En als ze niks te klagen hebben, verzinnen ze wel wat...quote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ-ers nemen gewoon niets serieus!Da's nog eens lekker relaxed in het leven staan!
Dat eeuwige geklaag altijd!
sandstorm aka boswachterquote:Op maandag 7 juli 2008 23:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
En als ze niks te klagen hebben, verzinnen ze wel wat...
En toch post je veel in KLBquote:Op maandag 7 juli 2008 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
sandstorm aka boswachter_! dat is echt koning droeftoeter
was foutjequote:Op maandag 7 juli 2008 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of je edit gewoon even je ander post, vuige postopkrikker
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En toch post je veel in KLB
Koning Sadness ben je dan
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want als je kritiek op Balkenende hebt moet je ook gelijk zelf maar minister-president worden![]()
Maar je moet je maar eerst inlezen en dan op ''invoeren'' drukken.
vanwege 1 user zou ik niet moeten posten? donder toch op manquote:Op maandag 7 juli 2008 23:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En toch post je veel in KLB
Koning Sadness ben je dan
Hoezo nieuwe? Beverton is nog steeds mijn vriendje hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook redelijk snel nieuwe vriendjes gevonden na beverton etc.
quote:
post je tieten eens, dan waordt het vanzelf drukquote:Op maandag 7 juli 2008 23:36 schreef Angst het volgende:
al vijf minuten geen post in dit lievelijk topic *Post*
Kom je aandacht tekort?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:36 schreef Angst het volgende:
al vijf minuten geen post in dit lievelijk topic *Post*
jij niet dan?quote:
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
post je tieten eens, dan waordt het vanzelf druk
En nu wil je horen:quote:Op maandag 7 juli 2008 23:56 schreef Angst het volgende:
[ afbeelding ]
daar mag je plaatjes kijken
helaas niet van mij, maar zij zijn allicht ook mooier dan ik
Maar jij bent juist zo knap. hoe kan het mooier dan jou?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:56 schreef Angst het volgende:
[ afbeelding ]
ja daar vroeg ik toch niet omquote:Op maandag 7 juli 2008 23:56 schreef Angst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een KLABONZER.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:07 schreef DeNeelz het volgende:
Wanneer elfzesendertig een KLB'er is ben ik een ONZ'er!
idd, ONZ is meer een bejaardensoos gewordenquote:
wie gaan we beuken?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:53 schreef Heatseeker het volgende:
Count me in, ONZ TILL I DIE!!!11!1ONETWOTHREEWIENIETWEGISISGEZIE1!!112
"Zoals alle KLB'erts"quote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was niet beschikbaar, jij rent weg voor je verantwoordelijkheden. Zoals alle KLB'erts.
hey lul dat ben ik ook!quote:
Ja verdomme inderdaad ikzelf ook.quote:
dus jij moet mij beuken omdat ik een KLBTS ben en ik moet jou beuken omdat je een KLBTS bent?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja verdomme inderdaad ikzelf ook.![]()
Take one for the team.
Ja, of we beuken even in op onszelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus jij moet mij beuken omdat ik een KLBTS ben en ik moet jou beuken omdat je een KLBTS bent?
of we beuken in op TSquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, of we beuken even in op onszelf.
Like this
maare wat als je het nou gewoon leuk vind om die KLB huilies in de zeik te nemen en om die reden daar veel post... ik ben eigenlijk een blij blij figuur en heel positief. maar vind het gewoon leuk zon kraspanda te zieken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:31 schreef ToT het volgende:
KLB versus ONZ
Galbakken versus blijblij figuren
Negativiteit versus positiviteit
Yang versus yin
The dark side versus the light side
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Which side are you on?
The dark side is tempting, maar laat mij maar blijblij zijn!
Vandaar dat ze zoveel klagen; ze moeten hun frustraties gewoon kwijt!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:42 schreef murp het volgende:
wist je dat KLB-users kleine pikkies hebben?
Ah, puur mensen afzeiken dus?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maare wat als je het nou gewoon leuk vind om die KLB huilies in de zeik te nemen en om die reden daar veel post... ik ben eigenlijk een blij blij figuur en heel positief. maar vind het gewoon leuk zon kraspanda te zieken!
dat komt door fok! toen ik hier zoveel jaar geleden aan kwam zetten dacht ik nog wat doen die users gemeen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, puur mensen afzeiken dus?
The dark side is strong in you......
iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zoveel klagen; ze moeten hun frustraties gewoon kwijt!
Dat is de enige juiste instelling.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maare wat als je het nou gewoon leuk vind om die KLB huilies in de zeik te nemen en om die reden daar veel post... ik ben eigenlijk een blij blij figuur en heel positief. maar vind het gewoon leuk zon kraspanda te zieken!
Precies, échte kerels zitten niet de hele tijd te zeiken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:55 schreef Buitendam het volgende:
Hier worden de jongens van de mannen onderscheiden.
Het kaf van het koren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerder blij blij dan een emo kraspandaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste instelling.
Alhoewel, ik weiger me onder de blijblij mensen te rekenen.
Dat is dan weer het geheel andere uiterste. Ik ben meer een realist.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eerder blij blij dan een emo kraspanda
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:40 schreef ToT het volgende:
KLB is het journaal van de NOS: niks dan ellende in de wereld!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
ONZ is als SBS6. Een tering kut zender waar alle josti's posten met 1x per jaar een leuke reeks (probleemwijken)
KLB is als de NOS. De hele dag sport waardoor er mensen gek van worden. Wij posten de hele dag dezelfde topics maar dan wél van kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
ik had gister een klacht sdat er bij ons was ingebroken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:11 schreef ToT het volgende:
Check de topics daar dan: een klacht over de layout van een webbrowser, eentje over iemand die geen foto'tje naar de Hyves-pagina kan uploaden, een piepende rookmelder, een klacht over hoe je een buitenlandse naam zou moeten uitspreken....dikke boehoe!
Hmmmmz.....er verschijnt een beetje yang in mijn yin door alleen maar in KLB rond te neuzen.....the Dark Side is getting a grip on me! Oh noes!!!1!!!1!!!EINZ!!!!!1!!
Niks tegen jou he, maar check eerst even je eigen subforumquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:11 schreef ToT het volgende:
Check de topics daar dan: een klacht over de layout van een webbrowser, eentje over iemand die geen foto'tje naar de Hyves-pagina kan uploaden, een piepende rookmelder, een klacht over hoe je een buitenlandse naam zou moeten uitspreken....dikke boehoe!
Hmmmmz.....er verschijnt een beetje yang in mijn yin door alleen maar in KLB rond te neuzen.....the Dark Side is getting a grip on me! Oh noes!!!1!!!1!!!EINZ!!!!!1!!
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:21 schreef registratieformulier het volgende:
[..]
We kunnen ze makkelijk hebben... Wij gaan ze heel hard uitlachen..... Die KLB kertjes worden toch heel snel boos en dan gaan ze huilen weg en dan beginnen ze zichzelf te snijden omdat ze er niet tegen kunnen gaan ze een topic in KLB openen_
Ja maar daar zeggen ze dat ik het hier moest vragenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Na het zien van dit topic: komt een dokter in een vrouw... denk ik dat we ineens ZWAAR onder de nul zitten, dus de klaagakers pwnen ons nu ineens heel erg hard!quote:
een groot gemis geef ik toe!quote:
Wij verkiezen kwaliteit over kwantiteit!quote:Op zondag 13 juli 2008 09:26 schreef De_Ananas het volgende:
Bij welk deel zijn jullie al?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 06:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]zegt de klapjosti....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!'s rode weduwe.
Over ONZ dood lijk... en neem die huppeldinges ook eens mee terug, al genoeg bagger hier.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 09:26 schreef De_Ananas het volgende:
Bij welk deel zijn jullie al?
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waar staat er dat dit een reeks gaat worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |