Jij bent het levende bewijs.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
In KLB vinden de goede grappen plaats.
Je nieuwe avatarquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Maar om even lullig te doen: wie de fuck zijn jullie? Ik heb de meesten echt nooit gezien
Newbiequote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Maar om even lullig te doen: wie de fuck zijn jullie? Ik heb de meesten echt nooit gezien
Ik ken ze allemaal.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Wij doen niet aan kuttopics in KLBquote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef ToT het volgende:
Laat ze maar ff een klaagtopic over dit topic aanmaken!
Jou ken ik wel.quote:
Alles rustig op BNW?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef ToT het volgende:
Laat ze maar ff een klaagtopic over dit topic aanmaken!
ik zat ooit veel in onzinquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Bedankt voor uw reactie,quote:
Op een incidenteel onzintopicje na wel ja!quote:
Jij was niet beschikbaar, jij rent weg voor je verantwoordelijkheden. Zoals alle KLB'erts.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bedankt voor uw reactie,
Ik neem het mee naar achteren.
Groetjes,
Kusjes,
En veel liefs,
The_Pineapple.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |