yepzquote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
O en er schijnt hier in de buurt een flinke brand te zijn.
Dankjewel. Ik laat me juist door niet veel mensen zeggen wat te doen enz.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben helemaal niet onpartijdig. Onpartijdig betekent dat je geen principes en geen eigen wil hebt, en als een doek met alle winden mee wappert..
Dat is goedquote:Op maandag 7 juli 2008 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik laat me juist door niet veel mensen zeggen wat te doen enz.
Fles heeft Grolsch.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Is het wel echt bier fles?
beter dat dan erin zeikenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:05 schreef JortK het volgende:
Het was goed te zuipen ja, maar ik zal niet te hard roepen dat die ze flesjes Grolsch met water vult
Nee, hij spoelt ze om, en doet ze leeg id kratquote:Op maandag 7 juli 2008 21:05 schreef JortK het volgende:
Het was goed te zuipen ja, maar ik zal niet te hard roepen dat die ze flesjes Grolsch met water vult
quote:
Moet ik hier zelf nog wat op zeggen denk je?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:05 schreef JortK het volgende:
Daar zit wel een kern van waarheid in jaquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, hij spoelt ze om, en doet ze leeg id krat
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Moet ik hier zelf nog wat op zeggen denk je?
Hoe krijg ik het voor elkaarquote:Op maandag 7 juli 2008 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Moet ik hier zelf nog wat op zeggen denk je?
Kewlquote:
Jerichoquote:Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jericho.![]()
* Bengeltje met Noukie gaat wandelen.
Mwoa, dat kun je stellenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
T zal een leuke verzameling worden ondertussen
wel alleen de werkende kaartjes bij elkaar optellen hequote:Op maandag 7 juli 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, het is er eentje van 16 GB als opslagverdubbelaar voor in mn Eee en een 4 GB kaartje voor in mn cameraEigenlijk valt het wel mee
Ik zou eigenlijk eens bij elkaar moeten zetten hoeveel flashgeheugen ik in totaal heb
De doorverkochte / gesloopte / overledenen zijn niet meegeteld iddquote:Op maandag 7 juli 2008 22:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel alleen de werkende kaartjes bij elkaar optellen he
39 unitsquote:Op maandag 7 juli 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat kun je stellenMet die 2 nieuwe kaartjes erbij ziet het er als volgt uit:
Memory Stick: 3 kaartjes, samen 56 MB
MultiMediaCard: 5 kaartjes, samen 256 MB
Memory Stick Duo: 2 kaartjes, samen 544 MB
CompactFlash: 13 kaartjes, samen 5.344 MB
USB-sticks: 7 sticks, samen 12.416 MB
Secure Digital: 9 kaartjes, samen 30.736 MB
Tezamen 39 units, 49.352 MB
okquote:Op maandag 7 juli 2008 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De doorverkochte / gesloopte / overledenen zijn niet meegeteld idd
Mooi manquote:
Ja. 13 graden hartje zomer. Wat een weer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Wat een weer trouwens, ik ben naar m'n werk gewaaid.
Das lekker, ik moest er tegenin fietsenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Vertel.....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. WAT een domme mensen mogen er bestaan
Nederlands weerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, dan is het niet zo erg om te moeten werken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. 13 graden hartje zomer. Wat een weer.
Onze skilled helpdeskquote:
"ze" worden aangevallen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onze skilled helpdeskschiet een call in:
"Ze worden aangevallen op de server. Kan de firewall geblokkeerd worden."
Gewoon, dat. EN dan verwachten dat wij daar iets mee gaan doen.
Dat doe je snel, de dag vergeten, t is toch al wel dinsdagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef leonieke het volgende:
Gaat wel héIk weet nu al maar half meer welke dag we zijn
Maar weinig speciaals te melden eigenlijk. Vandaag misschien eens gaan zien voor meubels.
Hoiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:17 schreef Bengeltje het volgende:Hoi allemaal.
Bah wat een smerig weer.![]()
Ik ga maar eens wat oefeningen doen en wat in het huis.
Wandelen zal niet veel worden vandaag, behalve de korte stukken. Dan maar wat meer
binnen spelen met de hond.
Strak, simpel, rechtlijnig... Eigenlijk een beetje zoals ons huisquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doe je snel, de dag vergeten, t is toch al wel dinsdag
Meubels kijken is wel weer leukEnig idee al wat je ongeveer wil?
2 bierkratten als tafel en 1 pallet om op te zitten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Strak, simpel, rechtlijnig... Eigenlijk een beetje zoals ons huis
Ik werd om 6 uur wakker van onweer ja, verder niet meer geslapen. Dus ja, last, een beetje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
fles heb jij ook last gehad van dat onweer vannacht?
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 bierkratten als tafel en 1 pallet om op te zitten?
mijn raam stond wagenwijd open en ik zat stijf rechtopquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werd om 6 uur wakker van onweer ja, verder niet meer geslapen. Dus ja, last, een beetje.
bestel watquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet hier. Constant. EN ik moet nog de stad in voor eten.
quote:
Waarom neem je nooit boterhammetjes van thuis mee?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
geloof je echt dat fles brood in huis heeft?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lief.Maar zo nat ben ik gelukkig ook weer niet.
![]()
[..]
Waarom neem je nooit boterhammetjes van thuis mee?
Heb ik wel een tijdje gedaan ja, maar dat voorverpakte vlees ging zo vervelen. Op het laatst was alles tegelijk niet te vreten zeg maarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom neem je nooit boterhammetjes van thuis mee?
Wacht maarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lief.Maar zo nat ben ik gelukkig ook weer niet.
![]()
Hier ook, en ik moet straks 3 uur lang buiten lopen, met post die lekker nat wordtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben gewoon goed van vertrouwen en geloof echt dat die grote softy goed voorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof je echt dat fles brood in huis heeft?
Uhh, waar zou ik dan op moeten wachten?quote:
Totdat je nat genoeg bent en je die handdoek wel nodig hebtquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier ook, en ik moet straks 3 uur lang buiten lopen, met post die lekker nat wordt
het voordeel van mijn post is dan weer dat het morgen pas in jouw brievenbus ligt. dus genoeg tijd om te drogenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Jaahaa, ik weet dat het slecht weer is meneer/mevrouw. Het feit dat ik geen droge draad aan mijn lijf heb en loop te soppen in mijn schoenen waren wat dat betreft wel een indicatie
.
Kleine softy dan ?quote:
Zal heus wel goedkomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:49 schreef qu63 het volgende:
Ben eignlijk wel zenuwachtig voor straks
Geen idee of ik die 3 routes al uit mn hoofd ken
TomTom gaat iig mee, maar of ik er veel aan zal hebben in Hilversum weet ik ook niet
Dan zou ik hier heel wat vaker zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Es
Kom je tegenwoordig alleen nog op fok als je nat bent?
Ik krijg nooit post in mijn brievenbusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
het voordeel van mijn post is dan weer dat het morgen pas in jouw brievenbus ligt. dus genoeg tijd om te drogen
Alleen de enige bedrijfskleding die ik heb van de TNT is een overhemd
Dus ik wil of een jas, of ik trek mn eigen jas wel aan
Dan ken je Hilversum en mijn stratenkennis van Hilversum nog nietquote:
Een regenpak zou ik dan toch niet dragen denk ik, maar een jas of trui ofzo zou al een stuk beter zijn dan een veel te dun overhemdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg nooit post in mijn brievenbus.
Ik heb dan wel een regenpak, maar dat is er sinds de kleurverandering niet op vooruitgegaan. Okay, het houdt me iets droger dan ik zonder geweest zou zijn
.
Nee, ik eet couscous met iets wat lijkt op gehaktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
Pheno behoort tot de weeshuisbewoners?
Ik wil gewoon reageren op een baan, iets waarvan ik weet dat ik er goed in ben, en ik krijg het ze niet uitgelegdquote:
Ja maar goed, leert je dat wat je wilt weten over mij?quote:
Je hebt toch al een baan ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon reageren op een baan, iets waarvan ik weet dat ik er goed in ben, en ik krijg het ze niet uitgelegd
Een andere functie, binnen hetzelfde bedrijfquote:
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, leert je dat wat je wilt weten over mij?
Jou jaquote:
Simpel zat toch? Gewoon testen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou jaMaar niet iemand die wil weten hoe geschikt ik ben als tekst-dude
Ah. Kewlquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een andere functie, binnen hetzelfde bedrijf
Same shit, different dayquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:38 schreef Ynske het volgende:
hoe kommet q?
aaaahquote:
Hier net wel een knal jaquote:
same shit, different dayquote:
Wel een goede plek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:18 schreef qu63 het volgende:
Ik kwam die uitspraak trouwens een keer tegen op een giertank![]()
Haar geverfd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |