Ah, thxquote:Op maandag 7 juli 2008 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ubuntu is de meest gebruikte Linuxdistributie voor desktopcomputers en laptops. Dit besturingssysteem is beschikbaar in een groot aantal talen, waaronder het Nederlands. De makers van Ubuntu leggen de nadruk op gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid voor gebruik thuis, op school en op het werk.
Ubuntu is gebaseerd op Debian GNU/Linux maar onderscheidt zich hiervan door regelmatige (halfjaarlijkse) nieuwe versies. De naam komt van het Zuid-Afrikaanse concept Ubuntu, wat zoiets als "menselijk zijn voor anderen" betekent.
En nu in lekentaal?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij weten niet of het tegen ons persoonlijk gericht is hoor, maar wij hebben toch ernstig het idee dat de IT-wereld ons een schizofrenie-complex wil aanpraten. Kregen we eerst 2 ITIL-speldjes, brak de hint nog niet echt door. Daarom nu maar 3 MCP-pasjeseens kijken of dat helpt
* Dr_Flash zwaaien naar M$
whahahahahaquote:Op maandag 7 juli 2008 18:51 schreef qu63 het volgende:
Zeg Jort, doet mij eens die scriptjes van je mailen, eens kijken of ik mn weblog-updater kan fixen
enzo
Lang Leve OpenSourcequote:Op maandag 7 juli 2008 18:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee, ik weet tenminste dat als ik er een probleem mee heb er een grote community is die me kan helpen
hmz, daar zit dus geen verschil inquote:Op maandag 7 juli 2008 18:52 schreef JortK het volgende:
[..]
whahahahaha
Ik zal eens voor je kijken...
Preciesquote:Op maandag 7 juli 2008 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, daar hebben we hier hulpjortkjes voor.
computer dingesjes. Diploma's. Soort van.quote:
Ah, leukquote:Op maandag 7 juli 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
computer dingesjes. Diploma's. Soort van.
Qutie.quote:
Heb je daar ook echt iets aan of is het alleen voor deze baan of jou handig?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
computer dingesjes. Diploma's. Soort van.
Zelf vullen, voor die andere scriptjes kwestie van regexpjes gebruiken en de topiclist doorscannenquote:Op maandag 7 juli 2008 19:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz, daar zit dus geen verschil in
hoe kwam je aan $topicid ? handmatig invullen?
en die andere scriptjes waar we het gisteren over hadden?
quote:
quote:
T is een hoop, maar kut zeker nietquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Wat stellen mannen zich toch aan.
Hoiquote:Op maandag 7 juli 2008 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Wat stellen mannen zich toch aan.
Mja, heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]das toch een van de eigenschappen van mannen?
hoewel dat sommigen echt helemaalzijn
quote:
ja die bestaanquote:Op maandag 7 juli 2008 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, heb je wel gelijk in.
Wie is dan helemaal.![]()
![]()
Bestaan die?
![]()
welk smaakje?quote:
Earl grey pleazuh.quote:
Zien mij/ jou niet staan?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die bestaan
maar t duurt best lang om ze tegen te komen
en meestal zien ze jou/mij toch niet staan
dat niet, maar ben bang dat die enequote:Op maandag 7 juli 2008 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Earl grey pleazuh.![]()
[..]
Zien mij/ jou niet staan?![]()
Wil je zeggen dat ik voor altijd hier alleen blijf?
jouw script was niet veel anders dan dat ik al hadquote:Op maandag 7 juli 2008 19:52 schreef JortK het volgende:
Is het gelukt Qu?
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, heb je wel gelijk in.
Wie is dan helemaal.![]()
![]()
Bestaan die?
![]()
groenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
welk smaakje?
doe mij ook maar een koppie
Niet zo ondankbaar hequote:Op maandag 7 juli 2008 20:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
jouw script was niet veel anders dan dat ik al had
Nu ben ik wel nieuwsgierig wie die enequote:Op maandag 7 juli 2008 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat niet, maar ben bang dat die enemij iig niet ziet staan
niemand trouwens
kwas nog gaan sporten
en bij psych klikte t geloof ik wel
Jij bent partijdig.quote:
Ik had je toch al bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |