Strand? In Zeeland?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
Kan het aan het strand? Kan ik met de hond komen.
Hebben ze dat daar niet?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strand? In Zeeland?
Naah, kan lastig worden
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
Als jullie dan een strand kiezen waar geen hond mag, weet ik voldoende
Ik kan het wel eens uitzoeken, als er animo voor is.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
Wil wel echt strand he, niet van dat kiezel gedoe. En ja moet wel een hond op mogen dan natuurlijk.
Als jullie dan een strand kiezen waar geen hond mag, weet ik voldoende [ afbeelding ]
Ik kom niet snel (lees dus bijna nooit) op een strand in NL.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiezelgedoe? Dit is Nederland hoor
[..]
Waar mag ik met mijn hond op het strand?
Voor mijn eigen rust en de rust van de hond ga ik liever hondloos naar een meet.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan het wel eens uitzoeken, als er animo voor is.
Nee, die hond krijgt de levende vissen die Ph opduikt natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor mijn eigen rust en de rust van de hond ga ik liever hondloos naar een meet.
Weet ik ook dat ze het vlees niet van andermans bord vreet, mocht die het op de grond neerzetten.
Ze is anders een echte vlees liefhebster, geen vis. En iets dat beweegt is om te spelen he.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die hond krijgt de levende vissen die Ph opduikt natuurlijk
Jij beweegt ook, soms danquote:Op maandag 7 juli 2008 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is anders een echte vlees liefhebster, geen vis. En iets dat beweegt is om te spelen he.
Neem dan wel Kijkduin bv en niet een strand in Zeeland, is voor de bereikbaarheid wat handigerquote:Op maandag 7 juli 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan het wel eens uitzoeken, als er animo voor is.
A ch, Zeeland is rustigerquote:Op maandag 7 juli 2008 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem dan wel Kijkduin bv en niet een strand in Zeeland, is voor de bereikbaarheid wat handiger
huhquote:Op maandag 7 juli 2008 15:53 schreef Pheno het volgende:
Vieeeesssss Joran!
Lonely Planetquote:Op maandag 7 juli 2008 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer1.655,66 meter gelopen en ruim 50 euro lichter
Bak wokkierommel + drinken: 9,90
Wat & Hoe Fins: 5,95
Lonely Planet guide Finland: 24,60
Kaart Finland: 9,95
Dat was het, dank voor uw aandacht
Dat mag nu, als het over een uur maar droog is als we naar huis gaanquote:Op maandag 7 juli 2008 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is maar goed dat we de BBQ gisteren gedaan hebben![]()
Het gaat smerig los nu
Joran? Is er iets dat je ons vertellen wil?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:53 schreef Pheno het volgende:
Vieeeesssss Joran!
Je bent te vroegquote:Op maandag 7 juli 2008 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Och, is het zomaar 5 uur gewordenNou, dan moeten we maar weer eens op huus an
Dat ga ik straks ook doen jaquote:Op maandag 7 juli 2008 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Och, is het zomaar 5 uur gewordenNou, dan moeten we maar weer eens op huus an
Potverdommequote:Op maandag 7 juli 2008 10:33 schreef Ynske het volgende:
Jort, eergister blijkt nog een grote onz meet geweest te zijn
Fok! Scheveningenmeet 2008 #4
Ik ben nog tot 10 over vijf geblevenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je bent te vroeg
Of is de baas ook al weg?
Mietjequote:Op maandag 7 juli 2008 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben nog tot 10 over vijf gebleven![]()
wachten tot het droog werd
Niet veel van gemerktquote:
Luiequote:Op maandag 7 juli 2008 18:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niet veel van gemerkt
Ook niet veel gedaan
Ubuntu is de meest gebruikte Linuxdistributie voor desktopcomputers en laptops. Dit besturingssysteem is beschikbaar in een groot aantal talen, waaronder het Nederlands. De makers van Ubuntu leggen de nadruk op gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid voor gebruik thuis, op school en op het werk.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
Noobvraag:
Wat is Ubuntu dan weer
/Noobvraag
Had de moeite genomen om te Googlenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
Noobvraag:
Wat is Ubuntu dan weer
/Noobvraag
Oftewel: JortK is een luie meeloperquote:Op maandag 7 juli 2008 18:35 schreef Ynske het volgende:
Ubuntu is de meest gebruikte Linuxdistributie voor desktopcomputers en laptops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |