Mijn vertrouwen en humeur zijn sinds vorige week donderdag spontaan verdwenen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, vorige week zouden we ook verzuipen. Heb vertrouwen!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen en humeur zijn sinds vorige week donderdag spontaan verdwenen.
quote:NPO schrapt vijf themakanalen
De publieke omroep gaat vijf van de zeventien themakanalen schrappen. Dat heeft NPO-baas Henk Hagoort bekend gemaakt. Het zijn: Dier en Natuur (AVRO), Omega TV (EO), 3voor12 (VPRO), Nederland E (Educom) en Opvoeden Doe Je Zo (KRO).
De NPO wil het aantal kanalen verminderen omdat anders de kosten te hoog oplopen. Per kanaal zijn distributiekosten 150.000 euro per jaar. Dat geld steken de zenderbazen liever in programma’s, mledt het ANP. Bovendien is meer geld nodig voor innovatie, zoals nieuwe on demand-toepassingen.
Verder wil Hagoort dat per themakanaal meer omroepen gaan uitzenden. Nu is het meestal één omroep die op een ‘eigen’ kanaal programma’s brengt.
Met dit weer ga je toch iemand niet noemen die zingtquote:
Neuuuuh, niet 3voor12quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Die andere kanalen kunnen met niet veel schelen.
en een ola ijsjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een paar uur een log van ene MIchiel V over Donald Duck meestgelezen onder studenten
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met dit weer ga je toch iemand niet noemen die zingt
Walking 'round the room singing Stormy Weather
Couldn't conquer the blue sky
"Love shine a light in every corner of my heart let the love light carry"quote:
Indeed... Gerard is best goed in het uitzoeken van de betere requests.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:46 schreef Againzender het volgende:
Winter in July, die is leuk gevonden
Tijd niet gehoord trouwens.
Ik had 'This world of water' gestuurd om maar bij het thema te blijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Indeed... Gerard is best goed in het uitzoeken van de betere requests.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Combineer vorige nummer met huidige nummer en je krijgt
Winter in July all summer long
Ah vandaar dat dit topique nog niet vol isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ej.
Zo, presentatie in Eindhoven alweer achter de rug.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah vandaar dat dit topique nog niet vol is
Ik heb nog geen viva la vida gehoord, anders had ik het topique wel ff volgeklaagdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Had toch wel gedacht dat ik dat aan jullie kon overlaten.
Draaien we ondertussen Amy nóg een keerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vertel dat bruiloft verhaal nog eens on_air
Het stoort me nu al. Al tijden. Al dik twee jaar. Stoorde me toen al. En niet alleen dat trouwenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vertel dat bruiloft verhaal nog eens on_air
Kortom , je trouwjurk was gescheurd , je bent daarna gescheiden, ontslagen en dat alles door jumpquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:11 schreef on_air het volgende:
Maar goed. Ik ging dus trouwen. En we hadden dus een feest enzo. En daar waren mensen en muziek en drank en dansen. DJ draait House of Pain en enthousiast als ik ben ga ik alle gasten langs, duw ze de dansvloer op en beveel ze te springen als dat "gezongen" wordt. SPRING. Leuk dat ook de vrouw van je baas. niet wil springen, want "haar hakken zijn te hoog". Dus ik boos, ik spring godverdomme op hakken, in trouwjurk, met hoepel, dus zij ook.
Already legendary.
.
* on_air gaat nu even lunchen en schreeuwen
Zijn daar ook beelden van ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:11 schreef on_air het volgende:
Maar goed. Ik ging dus trouwen. En we hadden dus een feest enzo. En daar waren mensen en muziek en drank en dansen. DJ draait House of Pain en enthousiast als ik ben ga ik alle gasten langs, duw ze de dansvloer op en beveel ze te springen als dat "gezongen" wordt. SPRING. Leuk dat ook de vrouw van je baas. niet wil springen, want "haar hakken zijn te hoog". Dus ik boos, ik spring godverdomme op hakken, in trouwjurk, met hoepel, dus zij ook.
Already legendary.
.
* on_air gaat nu even lunchen en schreeuwen
Nee, ja, nee, wie weetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom , je trouwjurk was gescheurd , je bent daarna gescheiden, ontslagen en dat alles door jump
verdomme, gemistquote:
ik zou zeggen, kom er maar inquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nog geen viva la vida gehoord, anders had ik het topique wel ff volgeklaagd
Beken het maar, je zingt 'em woord voor woord mee!quote:
Heb ik nog gekaraoked. Groot succes.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die plaat tovert altijd bij mij een glimlach op mijn gezicht, lekker fout , ich bin wir du
Ik heb mij ingehouden. en het Duits van mijn collega Woolhat is een stuk beter, dat kan ik toch niet overtreffenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beken het maar, je zingt 'em woord voor woord mee!
Ik wel in ieder geval
Casablanca, Warmoesstraat, Amsterdam. Set time and date.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ooit een #3FM meet in karaokebar
Wie gaat er meequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Casablanca, Warmoesstraat, Amsterdam. Set time and date.
Draaiden ze WEER viva la vida?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
JOEHOE, muziekredactie! Wake up, please! JOEHOE!
Giel, Paul en C & S.. wie is de volgende? Hopelijk niemand.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:10 schreef on_air het volgende:
Monique Smit? .... Was dat het drama?
Michiel denk ik danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel, Paul en C & S.. wie is de volgende? Hopelijk niemand.
Mwa, betwijfel het want hij deed ook niet mee aan de Jeroen v/d Boom hype. Denk zelf eerder aan Eddy Zoey.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |