Vrees voor je dat je de plaat nog wel vaak zal gaan horenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:37 schreef TheZapster het volgende:
Ah i k kan dus veilig de radio aanzetten, dat zeiknummer is al geweest
jemig, wat een vraagquote:Op maandag 7 juli 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat zijn jullie uitvaart nummers ?
Da's best treurig.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=36147
en die nieuwe bordjes zijn dus foutquote:Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
Wat een blunderquote:Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Munich - Editors![]()
Geweldig, zometeen geen Annemieke maar WEL Rob Stenders en dat was de vorige keer toch wel heel erg tof. Heb er zin in!
Jup, je hebt geen woord teveel gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:54 schreef Againzender het volgende:niets ten nadele van Annemieke, maar Rob was de vorige invalbeurt ERG goed bezig
Ik vind het maar een overhypte junk die Pete Doherty maar dit liedje isquote:
Heerlijke plaat inderdaad. Zelfs na de zoveelste keer horen ga ik er nog altijd van uit mijn plaat.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het maar een overhypte junk die Pete Doherty maar dit liedje is
Ik vraag me af hoe lang het nog moet duren voordat ze de hele dag dit soort fijne liedjes gaan draaien.... maar ik ben bang dat dan eerst muzikale nitwits als Rabbering, Swijnenberg en Lantinga het veld moeten ruimenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, overdag is het af en toe tenenkrommend maar 's avonds gaan alle remmen los qua fijne platen.
Ik ben juist Coldplay moe geworden de laatste periode sinds die nieuwe cd uit is.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik was ook een hele tijd Coldplay-moe maar de nieuwe liedjes zijn weer ouderwets sterk
'Tot aan de vierde dus' hèquote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
Oh ja, als je een kind van 4 jaar hebt ben je ervaringsdeskundige![]()
Rob, doe er iets aan
Ach is het weer zoverquote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Viva La Vivda
En die gaan ze he-le-maal kapot draaien @ 3FM![]()
Er zal heel veel moeten gebeuren wil 3FM dat soort platen overdag gaan draaien. Helaas.. Als al die figuren (Paul, Giel, C & S) de bagger van Monique Smith en Jeroen v/b Boom blijven draaien dan vrees ik het ergste. Voor de echt verfrissende muziek moet je 's avonds luisteren dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het nog moet duren voordat ze de hele dag dit soort fijne liedjes gaan draaien.... maar ik ben bang dat dan eerst muzikale nitwits als Rabbering, Swijnenberg en Lantinga het veld moeten ruimen
Of het kind van 14... schiet niet op zo.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
Oh ja, als je een kind van 4 jaar hebt ben je ervaringsdeskundige![]()
Rob, doe er iets aan
Dat Draadstaal slaat helemaal nergens opquote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Is Draadstaal nou heel grappig of zie ik er de humor gewoon niet van in? Ik vind het een hoop geschreeuw en weinig humor..
Gelukkig een medestander.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat Draadstaal slaat helemaal nergens op.
Kan er niet vrolijk van worden.quote:
daar begon hij al met use your illusion 1 + 2 meequote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelfde.
Axl wat doe je mijn favo jeugdband verknallen
Dat was nog goed vergeleken met ditquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar begon hij al met use your illusion 1 + 2 mee
in de week van 24 juli.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:14 schreef Toad het volgende:
Ik hoorde dat op 3FM is gezegd dat Gabriella Cilmi (v/d megahit) naar Nederland komt voor een concert. Weet iemand meer?
Wel treurige fans heeft ze zeg. Begint een beetje Tokio Hotel vormen aan te nemen:
http://nl.gosupermodel.com/index.jsp?menu=forum_thread&threadid=915455&offset=0
Oh, dus dáárom is die plaat er zo vaak op de laatste tijd... megahitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:14 schreef Toad het volgende:
Ik hoorde dat op 3FM is gezegd dat Gabriella Cilmi (v/d megahit) naar Nederland komt voor een concert. Weet iemand meer?
Wel treurige fans heeft ze zeg. Begint een beetje Tokio Hotel vormen aan te nemen:
http://nl.gosupermodel.com/index.jsp?menu=forum_thread&threadid=915455&offset=0
Ik vond het eigenlijk wel mooi, viel me op.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gabriella Cilmi
SWEET ABOUT ME slowmotion version
je kan iedergeval wel gemakkelijk de tekst lerenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:51 schreef silverx het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel mooi, viel me op.
Denk dat hij moet zwemmen voor zijn leven. Wat een hoosbuienquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:48 schreef morpheus_at_work het volgende:je mag toch mika omzeephelpen, 8 dikke dames regelen is gisteren niet gelukt.
Mede geschreven doorquote:
Maar de Fransen zijn geen symboliek voor het mooie land zelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jeanne D'arc symboliek voor de franse staat. Wat is Sarkozy dan
"Frankrijk is een mooi land, er zouden alleen geen Fransen moeten wonen" is niet voor niks een cliché.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar de Fransen zijn geen symboliek voor het mooie land zelf.
Sarkozy is Napoleon [ afbeelding ].
"De geschiedenis is een hoop leugens waarover iedereen het eens is"quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar de Fransen zijn geen symboliek voor het mooie land zelf.
Sarkozy is Napoleon [ afbeelding ].
Daarom gaan mijn schoonvader er ook heen verhuizen om frankrijk te annexerenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Frankrijk is een mooi land, er zouden alleen geen Fransen moeten wonen" is niet voor niks een cliché.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
"De geschiedenis is een hoop leugens waarover iedereen het eens is"
Dat wist ik nietquote:
"Bonjour, you cheese-eatin' surrender-monkeys!"quote:
ah, mijn schoonouders krijgen hulp zie ikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom gaan mijn schoonvader er ook heen verhuizen om frankrijk te annexeren
HA.HA.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:44 schreef TheZapster het volgende:
Wat een noodweer hier zeg
Je zal maar naar Mika gaan vanavond![]()
Ach, vorige week zouden we ook verzuipen. Heb vertrouwen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |