"Love shine a light in every corner of my heart let the love light carry"quote:
Indeed... Gerard is best goed in het uitzoeken van de betere requests.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:46 schreef Againzender het volgende:
Winter in July, die is leuk gevonden
Tijd niet gehoord trouwens.
Ik had 'This world of water' gestuurd om maar bij het thema te blijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Indeed... Gerard is best goed in het uitzoeken van de betere requests.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Combineer vorige nummer met huidige nummer en je krijgt
Winter in July all summer long
Ah vandaar dat dit topique nog niet vol isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ej.
Zo, presentatie in Eindhoven alweer achter de rug.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah vandaar dat dit topique nog niet vol is
Ik heb nog geen viva la vida gehoord, anders had ik het topique wel ff volgeklaagdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Had toch wel gedacht dat ik dat aan jullie kon overlaten.
Draaien we ondertussen Amy nóg een keerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vertel dat bruiloft verhaal nog eens on_air
Het stoort me nu al. Al tijden. Al dik twee jaar. Stoorde me toen al. En niet alleen dat trouwenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vertel dat bruiloft verhaal nog eens on_air
Kortom , je trouwjurk was gescheurd , je bent daarna gescheiden, ontslagen en dat alles door jumpquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:11 schreef on_air het volgende:
Maar goed. Ik ging dus trouwen. En we hadden dus een feest enzo. En daar waren mensen en muziek en drank en dansen. DJ draait House of Pain en enthousiast als ik ben ga ik alle gasten langs, duw ze de dansvloer op en beveel ze te springen als dat "gezongen" wordt. SPRING. Leuk dat ook de vrouw van je baas. niet wil springen, want "haar hakken zijn te hoog". Dus ik boos, ik spring godverdomme op hakken, in trouwjurk, met hoepel, dus zij ook.
Already legendary.
.
* on_air gaat nu even lunchen en schreeuwen
Zijn daar ook beelden van ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:11 schreef on_air het volgende:
Maar goed. Ik ging dus trouwen. En we hadden dus een feest enzo. En daar waren mensen en muziek en drank en dansen. DJ draait House of Pain en enthousiast als ik ben ga ik alle gasten langs, duw ze de dansvloer op en beveel ze te springen als dat "gezongen" wordt. SPRING. Leuk dat ook de vrouw van je baas. niet wil springen, want "haar hakken zijn te hoog". Dus ik boos, ik spring godverdomme op hakken, in trouwjurk, met hoepel, dus zij ook.
Already legendary.
.
* on_air gaat nu even lunchen en schreeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |