Dat is smurfig.. een smurf dat je altijd en overal op kan toesmurfen,quote:Op maandag 7 juli 2008 16:37 schreef BereNDD het volgende:
dat is handig.. een woord dat je altijd en overal op kan toepassen,
krijg je een lekker duidelijk gesprek
Ik zat precies hetzelfde te denken, spang is hetzelfde als smurf. Ik smurf, jij smurft, ik spang, jij spangt.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat is smurfig.. een smurf dat je altijd en overal op kan toesmurfen,
krijg je een lekker smurfelijk gesprek.
Tuuk, jeweets.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat dit straattaal straats is?
Smurf 1: "Effe spangen?"quote:Op maandag 7 juli 2008 16:37 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dat is handig.. een woord dat je altijd en overal op kan toepassen,
krijg je een lekker duidelijk gesprek
milfquote:Op maandag 7 juli 2008 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat precies hetzelfde te denken, spang is hetzelfde als smurf. Ik smurf, jij smurft, ik spang, jij spangt.
Maar wat betekent het nou eigenlijk?
En wat Gluckskafer neerzet, daar snap ik helemaal al geen bal van (ik word ben oud).
Ik doe geen Gymnasium meer en om eerlijk te zijn maak ik gebeurtenissen mee waar jij alleen maar van kunt dromen (natte dromen welteverstaan). Opscheppen op het internet zal niet nodig zijn, ik heb geen behoefte aan een grote e-penis met die levensechte joekel in m'n broek.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je post op Fok!, doet Gymnasium en verzint gebeurtenissen zodat je erover op kunt scheppen op internet.
Dat zegt dan meer over jou en je omgeving, dan over ons...quote:Op maandag 7 juli 2008 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe geen Gymnasium meer en om eerlijk te zijn maak ik gebeurtenissen mee waar jij alleen maar van kunt dromen (natte dromen welteverstaan). Opscheppen op het internet zal niet nodig zijn, ik heb geen behoefte aan een grote e-penis met die levensechte joekel in m'n broek.
Aangezien ik niet wil geloven dat jullie het woord spang niet kennen (in mijn omgeving gebruikt echt iedereen het) en omdat ik jullie een pleziertje gun zal ik uitleggen wat ik precies bedoel met het woord spang met behulp van 2 voorbeelden:
-Als ik het over een spange chick heb, bedoel ik een lekker meisje. Als ik iemand aanwijs en zeg dat ze niet spang is, dan is ze lelijk.
-Wanneer ik zeg dat een examen niet spang was, was het niet te doen.
Probeer je mij nu daarmee te vergelijken?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik weet allemaal wel wat ze er kreupel mee willen zeggen, ik neem dat soort types alleen niet serieus. petje, stekelhaar, diamanten oorbelltje in en een opvallend achterlijk shirt, bjorn borg over de veels te laag hangende broek heen.
Waarom tijd verspillen aan dat soort low-life's?
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over jou en je omgeving, dan over ons...
Smurf ze
Jouw omgeving is waarschijnlijk rot en laag opgeleid. En dat jij en die kleine kankervriendjes van je de taal van de straat denken te kunnen spreken maakt het geheel alleen nog maar treuriger.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe geen Gymnasium meer en om eerlijk te zijn maak ik gebeurtenissen mee waar jij alleen maar van kunt dromen (natte dromen welteverstaan). Opscheppen op het internet zal niet nodig zijn, ik heb geen behoefte aan een grote e-penis met die levensechte joekel in m'n broek.
Aangezien ik niet wil geloven dat jullie het woord spang niet kennen (in mijn omgeving gebruikt echt iedereen het) en omdat ik jullie een pleziertje gun zal ik uitleggen wat ik precies bedoel met het woord spang met behulp van 2 voorbeelden:
-Als ik het over een spange chick heb, bedoel ik een lekker meisje. Als ik iemand aanwijs en zeg dat ze niet spang is, dan is ze lelijk.
-Wanneer ik zeg dat een examen niet spang was, was het niet te doen.
Vertel eens... wat heb je gezegd dan? Of kom je nu ineens niet meer uit je woordenquote:
DAT BETEKENT LEKK0R WIJF!11!! WEET JE DAT NIET OMG!/1/1/!??quote:Op maandag 7 juli 2008 17:11 schreef Karina het volgende:
Oh en wat is een chimeids? Is dat een shemale?
Na het kijken van je FoBo moest ik erg lachen om je opmerkingquote:Op maandag 7 juli 2008 17:11 schreef Karina het volgende:
Oh en wat is een chimeids? Is dat een shemale?
Veel hoger opgeleid dan Gymnasium kun je op mijn leeftijd niet komen, kneus, dus ik betwijfel dat mijn omgeving laag opgeleid is.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jouw omgeving is waarschijnlijk rot en laag opgeleid. En dat jij en die kleine kankervriendjes van je de taal van de straat denken te kunnen spreken maakt het geheel alleen nog maar treuriger.
quote:
het is niet zijn fout dat al die witmeids zijn blaka bana willen tjappen en hun poenie voor 'm kieren, terwijl jij met een fanta tegen de muur staat.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jouw omgeving is waarschijnlijk rot en laag opgeleid. En dat jij en die kleine kankervriendjes van je de taal van de straat denken te kunnen spreken maakt het geheel alleen nog maar treuriger.
Wat een knaapje ben je.
Ik heb zelf ook gymnasium gedaan en ik kan me niet herinneren dat er heel veel mongolen in mijn jaar zaten die zich geroepen voelden om de taal van de straat te bezigen. Sterker nog, dat deden enkel Mocro's en blanke replica's van die Mocro's die allemaal net het VMBO aan konden.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Veel hoger opgeleid dan Gymnasium kun je op mijn leeftijd niet komen, kneus, dus ik betwijfel dat mijn omgeving laag opgeleid is.
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:14 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
het is niet zijn fout dat al die witmeids zijn blaka bana willen tjappen en hun poenie voor 'm kieren, terwijl jij met een fanta tegen de muur staat.
faka gappies?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:16 schreef GasTurbine het volgende:
witmeids?
bakrameids! Kaaskoppingz. Al die kankerharde grove torries zijn ff te wierie.
ff iedereen maula boys. Deze TS zegt dat z'n homeboyz de sjizzle niet kunnen tikking. Nou is dat niet zoeen groot euvel. We moeten alleen wel ff die torrie respecteren. R.E.P.S.E.C.T = EVERYTHINGZ!
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:14 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
het is niet zijn fout dat al die witmeids zijn blaka bana willen tjappen en hun poenie voor 'm kieren, terwijl jij met een fanta tegen de muur staat.
Vrolijke vriend, ik kan je verzekeren dat ik niet met een Fanta tegen een muur aan hang en een lekkerder wijf heb dan TS a.k.a. dipstick ooit zal durven dromen.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:14 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Stoer dat je ook gymnasium hebt gedaan, ik kan zien aan je posts dat je een welgeleerde, beschaafde man bent waar een klein jochie als ik tegen op moet kijken.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook gymnasium gedaan en ik kan me niet herinneren dat er heel veel mongolen in mijn jaar zaten die zich geroepen voelden om de taal van de straat te bezigen. Sterker nog, dat deden enkel Mocro's en blanke replica's van die Mocro's die allemaal net het VMBO aan konden.
Maar goed, vooral zo doorgaan. Ik hoop alleen wel dat je beseft dat je het in het echte leven keihard aflegt tegen een held als ik.
Laf kutscharminkel.
Schaf de uitkeringen af, die staan de evolutie maar in de weg.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:25 schreef Seneca het volgende:
Evolutietheorie mijn reet. De mensheid devolueert waar je bijstaat gewoon
Je hebt geen ideeeee waar je het over hebt/tegen wie je het hebt.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
een lekkerder wijf heb dan TS a.k.a. dipstick ooit zal durven dromen.
Je weet zelf ook best dat onze TS gewoon nog maagd is en de enige vrouw die hij ooit een kusje heeft mogen geven zijn moeder is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |