Helemaal mee eens, afgezien van die 'd' aan het eind van 'betekend'quote:Op maandag 7 juli 2008 16:10 schreef Chewie het volgende:
Maar nu weten we nog niet wat spang betekend
Maar van de OP begrijp ik uberhaupt al niet zo veel.
Je lijkt me gewoon een nette nerd uit de achterhoek met woorden als:quote:Op maandag 7 juli 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik dus met vrienden over chimeids praten, zoals het een baas betaamt, waarbij zoals gebruikelijk het woord 'spang' enkele malen wordt gebruikt door ondergetekende. Komt er zo'n vriend van een vriend van mij 10 minuten na dit gesprekje aanzetten met ''Zeg, wat betekent 'spang' eigenlijk?".Deze penis wordt vervolgens boos als ik hem uitlach omdat zijn kennis van de straats niet toereikend is.
![]()
Samenvatting:
Ik heb met je zusje geneukt. Meerdere malen.
Klacht:
zie TT+OP+TS
PS: Dit is een waargebeurd verhaal en een serieuze, terechte klacht.
Ja, maar jij bent natuurlijk enigszins subjectief. Jij kunt wel de hele dag tussen de klamme lappen liggen en jezelf een stralende carrière toedichtenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:33 schreef Lakitu het volgende:
Gelukkig slaag ik in het echte leven, internetheldjes.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, afgezien van die 'd' aan het eind van 'betekend'
V.
dat is handig.. een woord dat je altijd en overal op kan toepassen,quote:Op maandag 7 juli 2008 16:25 schreef Lakitu het volgende:
Jullie mate van onspangheid stemt mij droevig.![]()
Overigens is de vertaling gegeven door het Grote Nederlandse Straatwoordenboek incorrect. Spang is een veel wijder begrip, altijd en overal op toe te passen.
Alsof het uberhaupt ergens over gaat bij dit soort kanslozen....quote:Op maandag 7 juli 2008 16:37 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dat is handig.. een woord dat je altijd en overal op kan toepassen,
krijg je een lekker duidelijk gesprek
Ik zal wel naar je zwaaien als ik met mijn veel te dure audi langs je scheur terwijl je de plantsoenen bij aan het werken bent.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:33 schreef Lakitu het volgende:
Props voor dit.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:35 schreef remmertjuh het volgende:
Ja hier liepen zonet ook nog wat ohmin spange tanga's voorbij, heb ze gelijk ff anaal vernederd, hun kontje was lekker gebleekt
Waar claim ik straat te zijn? Ik kan het even niet vinden.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:35 schreef Plots het volgende:
[..]
Je lijkt me gewoon een nette nerd uit de achterhoek met woorden als:
betaamt
penis
ondergetekende
toereikend
Kom nou niet straattaal praten jongen, je bent niet straat, en we weten het
Je post op Fok!, doet Gymnasium en verzint gebeurtenissen zodat je erover op kunt scheppen op internetquote:Op maandag 7 juli 2008 16:33 schreef Lakitu het volgende:
Dat is smurfig.. een smurf dat je altijd en overal op kan toesmurfen,quote:Op maandag 7 juli 2008 16:37 schreef BereNDD het volgende:
dat is handig.. een woord dat je altijd en overal op kan toepassen,
krijg je een lekker duidelijk gesprek
Ik zat precies hetzelfde te denken, spang is hetzelfde als smurf. Ik smurf, jij smurft, ik spang, jij spangt.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat is smurfig.. een smurf dat je altijd en overal op kan toesmurfen,
krijg je een lekker smurfelijk gesprek.
Tuuk, jeweets.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat dit straattaal straats is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |