Als ik al vermoeid ben of niet lekker in mijn vel zit, dan leg ik inderdaad ook geen kaarten hoor. Met een partner, een baan en een kindje van anderhalf heb ik toch minder energie op dit moment dan een aantal jaar terug. Ik bied zelf trouwens nooit aan om tarotkaarten voor iemand te leggen. Mensen weten het en vragen me er zelf om. Soms gaat dat echt via via en zitten er ook wel vrienden van vrienden, familie, kennissen, buren, collega's etc. tegenover mij. Heel grappig hoe het zich vanzelf aanbiedt en de ene periode is het drukker dan de andere periode.
Nokwanda het is ook wel een kwestie van gewenning of doorbijten, maar het helpt ook als je de gevoelens die je tijdens een legging krijgt, vlak na afloop ook weer van je af kan laten glijden.
Ik zeg ook altijd tegen de vragensteller dat ik de legging niet ga en kan onthouden en dat ze dit zoveel mogelijk zelf moeten doen. Natuurlijk zijn er wel speciale leggingen die mij altijd bijblijven, maar 9 van de 10 keer ben ik vergeten wat ik heb gelegd en komen de mensen een paar maanden zelf met hun verhaal en met het feit dat de legging is uitgekomen. Waarschijnlijk is het niet goed onthouden van een legging voor mij ook een soort zelfbescherming. Als ik al die verhalen moet gaan onthouden, dan zit mijn hoofd binnen de kortste keren vol.
Leuk onderwerp trouwens Bastard
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.