En mijn teksten dan.quote:
Wat vind je een zwakke slice bal dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Soms slaat hij inderdaad een beetje zwakke slice ballen, maar andere keren slicet hij steeds vlak tegen de baseline aan.
Ik vind in ieder geval van niet. Federer van 2005/2006(/2007) was écht beter. Op gravel niet natuurlijk, maar overall wel natuurlijk. Dat Nadal Federer regelmatig pakte met z'n service naar buiten doet daar niets aan af. Maar goed, jij hebt het hier over effectief, dat is nog lastiger oordelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vind jij? Ben je met me eens dat Nadal het meest effectieve spel heeft van alle proftennissers ooit?
Je hebt ergens wel gelik. Federers spel was ook behoorlijk onaantastbaar. Maar Federer is mentaal een stuk zwakker dan Nadal, wat dus vooral blijkt als ze tegen elkaar spelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind in ieder geval van niet. Federer van 2005/2006(/2007) was écht beter. Op gravel niet natuurlijk, maar overall wel natuurlijk. Dat Nadal Federer regelmatig pakte met z'n service naar buiten doet daar niets aan af. Maar goed, jij hebt het hier over effectief, dat is nog lastiger oordelen.
Dat is onomstotelijk waar. Deze twee zijn waarschijnlijk de besten aller tijden. Ik vergelijk Federer wel eens met Borg. Totaal onaantastbaar in zijn tijd. Ik voorspel dat Federer net zo snel als Borg verdwijnt van het grote podium als zijn macht gebroken wordt/is. Maar dat maakt Federer in mijn ogen niet minder groot. Het is een held en wij tennisliefhebbers worden in deze tijd echt verwend.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel gelik. Federers spel was ook behoorlijk onaantastbaar. Maar Federer is mentaal een stuk zwakker dan Nadal, wat dus vooral blijkt als ze tegen elkaar spelen.
Maar goed, afgezien van het psychologische aspect zijn Federer en Nadal als ze op hun best zijn denk ik de beste twee aller tijden.
Ja, we worden zeker verwend. Een tijdje vond ook ik het saai worden doordat Federer alles won. Maar nu vind ik het tennis interessanter dan ooit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:58 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Dat is onomstotelijk waar. Deze twee zijn waarschijnlijk de besten aller tijden. Ik vergelijk Federer wel eens met Borg. Totaal onaantastbaar in zijn tijd. Ik voorspel dat Federer net zo snel als Borg verdwijnt van het grote podium als zijn macht gebroken wordt/is. Maar dat maakt Federer in mijn ogen niet minder groot. Het is een held en wij tennisliefhebbers worden in deze tijd echt verwend.
Gelukkig dat jij dat, als Rafa fan ook heb. Zolang hij dat blijft doen zal ik altijd tegen hem zijn. Hij had boeiend kunnen zijn, nu is hij gewoon saai (voor mij dan). Nou ja, zijn tennis niet per se, maar als tennisser...quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:25 schreef jojomen4 het volgende:
Dat zou wel iets voor Djoko zijn geweest.
Al heb ik liever die eerlijkheid en arrogantie dan dat suffe gedoe van Rafa. 98% van z'n interviews zijn echt standaard stukken teksts die hij elke keer gebruikt. Ik las net z'n uitleg over de pot van vandaag in een Spaanse krant. Dat is gewoon niet meer serieus te nemen. Hij zegt dat hij in de 2de set zenuwachtig was om de wedstrijd uit te spelen omdat hij de finale zou halen.Dude
![]()
Maargoed, hij blijft lief.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij dat, als Rafa fan ook heb. Zolang hij dat blijft doen zal ik altijd tegen hem zijn. Hij had boeiend kunnen zijn, nu is hij gewoon saai (voor mij dan). Nou ja, zijn tennis niet per se, maar als tennisser...
Nah over bijvoorbeeld een Djokovic kan je veel zeggen, maar niet dat hij geen karakter/persoonlijkheid heeft. En dat geldt voor veel meer spelers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt, is dat ik minder met mijn favorieten meeleef. Vroeger was ik bij wijze van spreken en dag niet aanspreekbaar als Edberg en GS-finale verloor (helemaal die van Chang toen (RG 1989). Het lijkt wel alsof ze toen wat meer karakter/persoonlijkheid hadden; tegenwoordig komen ze allemaal zo oppervlakkig over op de een of andere manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die volgorde of andersom?quote:Op zondag 19 april 2009 11:16 schreef Vector_SLD het volgende:
Valt jullie ook op dat Nadal zijn forehand wat minder spin meegeeft dan een jaar geleden? Het viel mij gisteren op, en toen las ik het ook op menstennisforums.
Vandaag vond ik de ballen behoorlijk hoog stuiteren.quote:Op zondag 19 april 2009 11:16 schreef Vector_SLD het volgende:
Valt jullie ook op dat Nadal zijn forehand wat minder spin meegeeft dan een jaar geleden? Het viel mij gisteren op, en toen las ik het ook op menstennisforums.
Ja inderdaad. Ik hoop het ook. Min grootste hoop is dat hij blessurevrij blijft.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:22 schreef jojomen4 het volgende:
Met de dag wordt z'n legende groter.
RafaWat een beest. Op naar de 20 GS titels en de 30 MS.
Alles is mogelijk met dit beest!
Dat hopen we bij elk sportman/vrouw.quote:Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik hoop het ook. Min grootste hoop is dat hij blessurevrij blijft.
Ik hoop anders dat Murray snel geblesseerd raaktquote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat hopen we bij elk sportman/vrouw.![]()
Hoezo dat daN?quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik hoop anders dat Murray snel geblesseerd raakt
Ik niet. Ik bedoel daarmee dat hoop voor mij iets actiefs is. Bij de meeste sporters hoop ik noch het een noch het ander. Ze interesseren me verder niet. Van mij mag iedereen blessurevrij blijven, maar bij Nadal hoop ik het echt.quote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat hopen we bij elk sportman/vrouw.![]()
Stel je voor. Dat zou wel erg zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef jojomen4 het volgende:
Mijn hoop is dat hij nooit betrapt zal worden op doping. Of eigenlijk dat hij het niet gebruiktAls die gebruikt moet die hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |