Dankjewel vogeltje.......gekooid als ik was, mag ik ook weer rondfladderen.....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef Musje456 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NMNS is weer terug en de topics vliegen weer (en ehm, las net het vorige topic: wat heeft Mark geschonken vanavond???)
Welkom terug NMNS!!!
Ah, ik vermoedde al zoietsquote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
musje
hij had pilletjes in de drankjes gedaanen toen gingen we allemaal zo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde al zoietsMarkkkkkkk Ik wil ook pilletje!!!
I love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ennehvoor jou he!
Had vakantieplannen om naar Griekenland of omgeving Malaga te gaan.quote:
Ja , Hotel De Kroon, 3 minuten lopen vanaf De Efteling,quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef yvonne het volgende:
http://www.hotelkaatsheuvel.nl/index.php Die Tuinfluiter?
Gifjes zou makkelijk kunnen. Gewoon stukjes filmen tijdens de fandagquote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou Mazaru, als jij die dag de foto's maakt wil ik wel wat méér betalen hoor
En zien wit.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je herkend ze zo.......hun mondhoeken hangen naar beneden en ze kwijlen nogal![]()
Meldtquote:Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef Desii het volgende:
Het is geen waar!
wat zie ik daar ?
Hij is er weer,
die toffe peer
en nu ff serieus
HEY SWA.... neukuh
We gaan Huub pamperuh.......quote:Op zondag 6 juli 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Commode voor Huub??? Is Claire toch zwanger??
Welcome Back NMNS![]()
NMNS wordt de persoonlijke supernanny van Huub en Claire??quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We gaan Huub pamperuh.......
Die hebben ze wel nodig in al hun onbezonnen jeugdigheid jeugdige onbezonnenheid. Eerst maar eens die hersenschorsen dicht laten groeien voordat we ze vrij kunnen laten......quote:Op zondag 6 juli 2008 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
NMNS wordt de persoonlijke supernanny van Huub en Claire??
en de dames met Tena in hun tasje....quote:Op zondag 6 juli 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je herkend ze zo.......hun mondhoeken hangen naar beneden en ze kwijlen nogal![]()
Ik maak me toch minder zorgen om de toekomst van het fictieve kind van Huub en Claire dan om het kind waar Nadia bijna van moet bevallen....... Brooke of Ridge, of windbuil Stormquote:Op zondag 6 juli 2008 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die hebben ze wel nodig in al hun onbezonnen jeugdigheid jeugdige onbezonnenheid. Eerst maar eens die hersenschorsen dicht laten groeien voordat we ze vrij kunnen laten......
Nou, Jaap en Cora zijn nog niet getrouwd voor zover ik weet, en verder heeft dat toch ook niets met het huwelijk van H&C te maken? Egypte is groot genoeg voor beide stellen om naartoe te gaan lijkt mij.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:15 schreef Elske6 het volgende:
[quote]Op maandag 7 juli 2008 00:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Claire en Huub zijn 1 week op huwelijksreis t/m donderdag 10 juli 2008.
Het plan was om met huwelijksreis naar Egypte te gaan,
maar dit leek hen nu iets te warm, het werd Rhodos.
(2 juli, 22:21 uur woensdag)
Huub: Nou ik kan jullie verzekeren, wij gaan niet naar een toeristencentrum
sterker nog, hoop dat ik geen Nederlanders tref. x
nee, kan ik inkomen. Ze hebben geen bewaking mee...........![]()
en die reis naar Egypte was de huwelijksreis van Jaap en Cora toch???
Aan de speeche van Ron te merken en de namen die er op stonden ( alleen die aanwezig waren...... hij had de reis dus vlak voor de bruiloft door Talpa toegeschoven gekregen ) was het voor Ron ook een verrassing waar de reis heen zou gaan....
Thnx Petraa....ze hadden mij ergens onder in een la gestopt en vervolgens vergeten......uiteindelijk heb ik mijzelf weten te bevrijden......quote:Op maandag 7 juli 2008 00:47 schreef petraa het volgende:
NMNS Welcome Back, dat was een heule lange ban!
Huub heerlijk om je blog te lezen. bedankt.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeuj nmns weer terug na een ban! leuk he sancties
uhm dit is mijn huwelijksreis?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef sunny16947 het volgende:
Dat had ik al voorspeld dat het veel jamas zou worden hahahaha. Geniet er van. De grieken zijn tof en zoals je al schreef erg makkelijk. Pak wat je pakken kan hahahaha
Komt door die Febo hier......ze veranderen de regels tijdens het spel....quote:Op maandag 7 juli 2008 13:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeuj nmns weer terug na een ban! leuk he sancties
Mij te ver, ik vond het al heel wat dat ik voor jou naar de Dam ben gegaan en dat is om de hoekquote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:
btw zou het top vinden als er ook fokkers zouden komen op de fandag! kunnen we lachen!
Als je om je heen kijkt wordt Claire met de seconde leuker denk ikquote:Op maandag 7 juli 2008 13:53 schreef Huubdgk het volgende:
hahha naast mij zitten twee kleine moffen die op deze computer en die ernaast samen counterstrike willen geven, een oude griek samen met zijn veel te dikke wijf en kleine baby, voor de rest is het uitgestorven, behalve dikke vette lichamen die te roodverbrand op het strand liggen te walmen.... dure resorts zijn leuk, maar de mensen worden er niet mooier op!
daarnaast, Claire is cool!
Love u, maar die fan dag is ff te ver van mijn bedquote:Op maandag 7 juli 2008 13:55 schreef Huubdgk het volgende:
lieve fokkers, ik ben pleitte, kom naar de fandag! liefs
Huub
's Goed....ik vraag er ¤ 37,50 voor, naast de reiskostenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:
btw zou het top vinden als er ook fokkers zouden komen op de fandag! kunnen we lachen!
Yvonne wil komenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:
Zolang Claire haar kooktips niet door komt geven is ze heulemaal niet coolquote:
Jij komt ook uit Vlissingenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:05 schreef Carlaa het volgende:
Jeetje, hadden jullie niets centralers kunnen zieken voor deze fandag? Utrecht ofzo?
Afstand : 130.7 km vanaf mijn woonplaats.. dat is me IETS te ver op de brommer!
Misschien kan kickbox Hans me meenemen.. die zit hier om de hoek
Je kunt altijd vragen aan een NL'er om mee te rijden.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:05 schreef Carlaa het volgende:
Jeetje, hadden jullie niets centralers kunnen zieken voor deze fandag? Utrecht ofzo?
Afstand : 130.7 km vanaf mijn woonplaats.. dat is me IETS te ver op de brommer!
Misschien kan kickbox Hans me meenemen.. die zit hier om de hoek
Claire is Tanja niet, en ok ze gooit haar magnetronmaaltjes niet in de prullenbakquote:Op maandag 7 juli 2008 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zolang Claire haar kooktips niet door komt geven is ze heulemaal niet cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |