Oh, zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef Paramnesia het volgende:
Verkapt Ik-heb-geen-spieren-maar-kan-wel-wijven-krijgen-en-post-op-fok-topic.
Ts is homoquote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef Koewam het volgende:
Maar je was ze dus aan het uitchecken?
Mja inderdaad, verhouding zijn echt heeel erg zoek. Lopen ook paar van die gasten rond bij mij op de sportschool en nu heb ik uitgevonden hoe laat zij ongeveer elke dag komen dus ik ga tegenwoordig ook rond die tijd zodat ik iets te lachen hebquote:Op zondag 6 juli 2008 21:10 schreef MLF het volgende:
die opgepompte macho's hebben van die dunne benen
ziet er niet uit
Dat zeg je nu , maar stiekem geil je er gewoon op.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja inderdaad, verhouding zijn echt heeel erg zoek. Lopen ook paar van die gasten rond bij mij op de sportschool en nu heb ik uitgevonden hoe laat zij ongeveer elke dag komen dus ik ga tegenwoordig ook rond die tijd zodat ik iets te lachen heb![]()
Kende deze nog niet. Mijn dank is groot. Hi-la-risch!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef Florian_ het volgende:
Bij het zien van dit topic - Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #13
Die waren er verleden jaar ook..quote:Op zondag 6 juli 2008 21:56 schreef pmdomela het volgende:
Compleet totaal en 100% eens met de klacht, ik was er gisteren ook en vond het echt belachelijk hoe al die apen rond half drie de bovenkleding uittrokken.![]()
Volgens mij was het Sensation WHITE, en niet Sensation BRUININGSCREME
Denk dat ze eerder hun kring spiertje aan het spannen waren....quote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef Florian_ het volgende:
in een kringetje hun spieren aan te spannen
Of je gunt het ze om elke dag jou kei hard uit te lachen, omdat je maar aan het zweten bent in je sportschooltje en met je 130 kg lichaam nog niks bent afgevallen.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja inderdaad, verhouding zijn echt heeel erg zoek. Lopen ook paar van die gasten rond bij mij op de sportschool en nu heb ik uitgevonden hoe laat zij ongeveer elke dag komen dus ik ga tegenwoordig ook rond die tijd zodat ik iets te lachen heb![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:58 schreef Lijpo het volgende:
[..]
Of je gunt het ze om elke dag jou kei hard uit te lachen, omdat je maar aan het zweten bent in je sportschooltje en met je 130 kg lichaam nog niks bent afgevallen.
Na afloop ga je ze nog vertellen dat de verhoudingen bij hun zoek zijn, en je met jouw dieet perfecte verhoudingen hebt, dik onder, dik boven.
Dude, Je had sjansquote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die waren er verleden jaar ook..Een van die gasten ging nog een gesprek met mij aan. Die gast had zo'n fout Italiaanse Engels accent...
bwhehehe.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef Paramnesia het volgende:
Verkapt Ik-heb-geen-spieren-maar-kan-wel-wijven-krijgen-en-post-op-fok-topic.
Aaaaaaah die arm is vet engquote:
Rechts zit gewoon een baksteenquote:
Preciess!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:37 schreef Fha het volgende:
Niks mis met een beetje spier, maar je kunt het ook overdrijven..
Daar ging het me dus vooral om als je de OP leest slimboquote:Op maandag 7 juli 2008 00:35 schreef DR878 het volgende:
blablablabla
Maargoed wat betreft die mooiboy wannabe spierenanabolenbundels heeft TS gelijk.
't is zn shirtje, die hadden ze allemaal in hun broekzak gestoptquote:Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg die kill in de PAINT heeft zijn penis aan zijn rechterzij hangen
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:31 schreef MLF het volgende:
terign wat een tyfus harses die linker
[ afbeelding ]
ik heb 6 jaar op de sportschool gezeten en er liepen zat van die opgepompte leeghoofden rond, geen vrouw die er naar om keek, alleen mannen geilen eropquote:Op maandag 7 juli 2008 10:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wie heeft ooit het fabeltje de wereld ingeholpen dat vrouwen DIT aantrekkelijk zouden vinden.
Net zo'n hoax als dat mannen massaal zouden geilen op Lolo Ferarri-balonnen
Het type vrouw dat hierop valt heet vaak priscilla of anita en volgt een kappersopleidingquote:Op maandag 7 juli 2008 11:12 schreef floris.exe het volgende:
Ik denk dat een bepaald type vrouw inderdaad zich aangetrokken voelt tot dit soort mannen, maar dat zal niet gelden voor iedere vrouw.
Synthol.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:20 schreef MLF het volgende:
groene shirt ziet er niet uit
al denkt ie zelf van wel
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |