Bij het zien van dit topic -
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #13 - vormt zich altijd een uitgebreide glimlach op mijn gezicht. Vooral omdat ik me niet kan voorstellen dat mensen zich ook echt zo kleden, of er vrijwillig zo bij willen lopen

Met name die gasten die 24/7 in de sportschool staan (vooral in de winter, zodat ze in de zomer kunnen pimpen), zich volproppen met anabolenshit, een matje hebben, en hun gezicht volsmeren met bruiningscreme heb ik nooit kunnen begrijpen
Zouden ze nou echt zo veel chicks krijgen? Ik vroeg het me altijd maar af, want dan zou ik wellicht ook maar mijn tijd moeten slijten in de sportschool, om er net zo cool uit te komen zien

Ik had dat soort gasten echter nog nooit in het echt gezien, dus ik had geen enkel idee. Gisteren ben ik naar sensation geweest, en jawel! Tientallen van die vieze met bruiningscreme ondergesmeerde arnold zwarzenegger wannabes, die allemaal persé hun shirtje uit moesten trekken zodat ze hun buikje aan de dames konden showen
voorbeeld:
![]()
Ik heb dus niet één van die gozers met een chick gezien, ze stonden de hele avond in een kringetje hun spieren aan te spannen en ranja te drinken, echt wtf
Klacht:
- ze bestaan echt
- mannen zonder shirt op sensation, kunnen het geen vrouwen zijn?
- ze hebben allemaal puisten op hun rug (komt door de anabolen ofzo?)
- allemaal dragen ze zo'n ketting met een jezuskruis, terwijl 90% het woord bijbel niet eens kan spellen
- Ik maar denken dat ze stoer zijn, heb ik er geen één met een chick gezien
Excuseer me even, ik ga nu maar even fappen met de gedachte dat ik niet zo gespierd ben
PS. Voor de "Sensation

" replies, het was best lachen