Ghost Whisperer is de zieligste serie die Net 5 heeftquote:Op zondag 6 juli 2008 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik zat ook klaar voor Ghost Whisperer (vorige week ook al niet gezien), is er de hele tijd tennis, bah. Ik heb nu maar Missing opgezet (op RTL8), ook best wel leuk.
Je letters vallen bekant om!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ghost Whisperer is de zieligste serie die Net 5 heeftElke aflevering hetzelfde gekanker over een of andere geest die nog een boodschap heeft voor iemand. Aan het eind heeft die whisper hoer de boodschap overgebracht en kan de geest eindelijk rusten. BRIL FUCKING JANT!
En? Ik kijk alleen voor de outfits en make-up. Doei!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ghost Whisperer is de zieligste serie die Net 5 heeftElke aflevering hetzelfde gekanker over een of andere geest die nog een boodschap heeft voor iemand. Aan het eind heeft die whisper hoer de boodschap overgebracht en kan de geest eindelijk rusten. BRIL FUCKING JANT!
Die serie is dan ook bedoeld om naar te kijken op zondag avond als ik super duf/brak ben en geen zin heb om ergens over na te moeten denken..quote:Op zondag 6 juli 2008 20:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De kortste set duurde 3 kwartier. Ze zijn al 4 uur bezig.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:50 schreef Vivi het volgende:
Komt er straks ook geen Ghost Whisperer?Dat irritante geplok moet toch bijna afgelopen zijn?
quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef Susi het volgende:
Hopelijk wordt het programma halverwege afgebroken om het tennis af te maken
Pas op voor je karma.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef Susi het volgende:
Hopelijk wordt het programma halverwege afgebroken om het tennis af te maken
Datquote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef sjimz het volgende:
Waarom regent het nou op WImbledon?
Hopelijk wordt de finale weer snel hervat!
Over een uurtje geloof ik.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 21:45 schreef Niconigger het volgende:
Ze hebben stadionverlichting..
Desnoods gaan ze door tot 23:00
Mja dit begrijp ik van Jacco in ieder geval hoor. Misschien begrijp ik ze wel verkeerdquote:Op zondag 6 juli 2008 21:56 schreef Niconigger het volgende:
Gelukkig, ik word een beetje tennismoe.
ik dacht trouwens dat ze ook weleens partijen 's nachts of iig 's avonds laat afmaakte
Nee, als het goed is niet. Dan gaan ze morgen weer verder.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:56 schreef Niconigger het volgende:
Gelukkig, ik word een beetje tennismoe.
ik dacht trouwens dat ze ook weleens partijen 's nachts of iig 's avonds laat afmaakte
Dat wel jaquote:Op zondag 6 juli 2008 22:18 schreef Ladidadida het volgende:
Ja man, wauw
Wel mooie mannen allebei trouwens![]()
En what about je usericon?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef Rekkie het volgende:
Jammer trouwens dat nadal winnaar is geworden
Spaanse vlag = voetbalquote:Op zondag 6 juli 2008 22:51 schreef Loofus het volgende:
[..]
En what about je usericon?
Ik was ook voor Federer trouwens. Wat een wedstrijd zeg!
Niet zeuren, mooiste tournooi dat er is. Heb trouwens een tijd in London gewoond (400m v/d courts, met uitzicht op court1quote:Op zondag 6 juli 2008 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wat pas kut is? Dat ze een openluchttoernooi in een land houden waar het 90% van de tijd regent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |