Ghost Whisperer is de zieligste serie die Net 5 heeftquote:Op zondag 6 juli 2008 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik zat ook klaar voor Ghost Whisperer (vorige week ook al niet gezien), is er de hele tijd tennis, bah. Ik heb nu maar Missing opgezet (op RTL8), ook best wel leuk.
Je letters vallen bekant om!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ghost Whisperer is de zieligste serie die Net 5 heeftElke aflevering hetzelfde gekanker over een of andere geest die nog een boodschap heeft voor iemand. Aan het eind heeft die whisper hoer de boodschap overgebracht en kan de geest eindelijk rusten. BRIL FUCKING JANT!
En? Ik kijk alleen voor de outfits en make-up. Doei!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ghost Whisperer is de zieligste serie die Net 5 heeftElke aflevering hetzelfde gekanker over een of andere geest die nog een boodschap heeft voor iemand. Aan het eind heeft die whisper hoer de boodschap overgebracht en kan de geest eindelijk rusten. BRIL FUCKING JANT!
Die serie is dan ook bedoeld om naar te kijken op zondag avond als ik super duf/brak ben en geen zin heb om ergens over na te moeten denken..quote:Op zondag 6 juli 2008 20:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De kortste set duurde 3 kwartier. Ze zijn al 4 uur bezig.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:50 schreef Vivi het volgende:
Komt er straks ook geen Ghost Whisperer?Dat irritante geplok moet toch bijna afgelopen zijn?
quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef Susi het volgende:
Hopelijk wordt het programma halverwege afgebroken om het tennis af te maken
Pas op voor je karma.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef Susi het volgende:
Hopelijk wordt het programma halverwege afgebroken om het tennis af te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |