quote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Susi het volgende:
* Susi deed instinctief haar handen omhoog toen Federer de set pakte
En twijfelt nu of ze eten moet gaan halen of niet
mwoa binnen half uur ben je toch terug of niet? moet te halen zijnquote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Susi het volgende:
Etwen??!?! fuck eten ,je kunt dit niet missenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Susi het volgende:
Is lang geleden dat ik zo fanatiek meekeek topsport eigenlijk in hoofdlettersquote:
Ja, Nadal slaat een briljante passing en Federer slaat er direct net zo een.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Maar wat een heerlijke punten aan het einde van die Tie-Break
Echt briljant tennis.
Daarom zit ik er nog. Het is dat ik wel een beetje trek krijg en niet van deze spanning houquote:Op zondag 6 juli 2008 20:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Etwen??!?! fuck eten ,je kunt dit niet missen
Bevriend met de Fedies...quote:Op zondag 6 juli 2008 20:34 schreef Pupp3t het volgende:
Hmm..wat doet Gwen Stefani daar op de tribune ?
Ik moet ook nog eten regelen, mijn zenuwen zijn momenteel echt opquote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Susi het volgende:
haha dat had ik ff gemistquote:
Ja? Cool.quote:
Ligt eraan hoe federer er zelf mee omgaat! ik schat nadal mentaal wel hoog in!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:34 schreef Susi het volgende:
Psychologisch voordeel nu voor Federer inderdaad, erg fijn
Pizzaatje bestellenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Susi het volgende:
De lucht ziet er okay uit. Alleen t licht is een probleem..quote:Op zondag 6 juli 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop maar dat ze het vanavond af kunnen maken. Morgen doorgaan zou wel een anti-climax zijn.
Als je hoogzwanger bent is het geloof ik niet zo slim om net als d'r man iedere minuut als een dolle te schreeuwen en te staan.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
Bevriend met de Fedies...
maar ze verveelt zich behoorlijk volgens mij... Moet d'r toch ff gaan entertainen
Ze zetten er maar een paar bouwlampen opquote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De lucht ziet er okay uit. Alleen t licht is een probleem..
Dat lukt wel hoor zolang er geen regen komt en ze geen marathon set hoeven te spelen.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop maar dat ze het vanavond af kunnen maken. Morgen doorgaan zou wel een anti-climax zijn.
schuetler clement stopte rond half 10 meen ik ? nu was dat wel onnodig.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tja, maar ik ben juist bang dat het straks echt 10-8 wordt ofzoquote:Op zondag 6 juli 2008 20:38 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat lukt wel hoor zolang er geen regen komt en ze geen marathon set hoeven te spelen.
Fedje
Reflectortjes aan het balletje plakken, lekker verder tennissen, iedereen blij, probleem opgelost.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen nog zeker 1,5 uur door als het deze luchten blijven.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:38 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
schuetler clement stopte rond half 10 meen ik ? nu was dat wel onnodig.
oh dat verandert de zaak.. wist niet dat ze zwanger isquote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je hoogzwanger bent is het geloof ik niet zo slim om net als d'r man iedere minuut als een dolle te schreeuwen en te staan.Maar, volgens mij is zo'n wedstrijd als deze eigenlijk helemaal niet zo relaxed om te zien.
Drie keer verkeerd ja. Als je gewoon gelijk hebt gaat er geen challenge af. Bij 6-6 krijgt iedere speler er nog 1 challenge bij.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef maril het volgende:
Mag men maar 3 keer die electronisch oog aanvragen?
ja en bij tie break 1 extra keerquote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef maril het volgende:
Klopt, maar als er een tie-break komt krijgen de tennissers nog een extra challengequote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef maril het volgende:
Als de challenge correct is houd je em, maar als je em fout hebt verlies je 1. je krijgt 3 per set en 1 extra voor tie-break.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef maril het volgende:
Voor de hele wedstrijd maar 3?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Drie keer verkeerd ja. Als je gewoon gelijk hebt gaat er geen challenge af. Bij 6-6 krijgt iedere speler er nog 1 challenge bij.
als je nou eens niet geluisterd had, had je misschien ook daar gestaanquote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij tennisles kreeg ik altijd te horen dat je zo'n bal eerst moet laten stuiteren
Ik had die bal gewoon gemaakt met stuit hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
als je nou eens niet geluisterd had, had je misschien ook daar gestaan
Maar jij staat er nou ook nietquote:Op zondag 6 juli 2008 20:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had die bal gewoon gemaakt met stuit hoor.
Je mag per set 3 onjuiste challenges maken. Als je het goed hebt, behoud je je challange. Anders verlies je er 1. In de tiebreak komt er 1 bij.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef maril het volgende:
Uit angst?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
Ik ziet hier maar met een half oog te kijken.
Spuit 11?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je mag per set 3 onjuiste challenges maken. Als je het goed hebt, behoud je je challange. Anders verlies je er 1. In de tiebreak komt er 1 bij.
Ze hebben dan ook een ruime pauze gehad.quote:
Omdat hij Koning is.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:50 schreef maril het volgende:
Ik ben voor Federer weet niet waarom
Vielen ook al wat druppels.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
Op BBC2 hebben ze het erover dat het misschien wel weer gaat regenen.
Ik weet het niet, Nadal is wel een vechter en vind de service van Federer wisselvallig!!! Pieken en Dalen!quote:
Ach, in 2001 gingen ze ook op maandag verder, en daar werd het niet minder op.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef Aguirre het volgende:
Over grootse decepties gesproken!
Als mijn oom een kutje had, was het mijn tante.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef qonmann het volgende:
Als die Nadal nou gewoon een matchpoint benut had, had die regen niet uitgemaakt.
Dumbo..
Ja, lijkt aardig gelijk, maar voor Nadal is het nu zeker niet gunstig dat Federer deze set is begonnen met serveren.quote:
Hoe was dat ook weer?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Ach, in 2001 gingen ze ook op maandag verder, en daar werd het niet minder op.
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als mijn oom een kutje had, was het mijn tante.
Zie mijn sig voor de laatste game.quote:
Ik ook, want ik weet niet of ik op tijd thuis ben morgen...quote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef tennisboy het volgende:
Wat een schitterende Finale! Ik hoop wel dat hij vandaag nog afgespeeld wordt
Die hele tie-break was prachtig, met die passeerslagen op het eindequote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
Die tie-break in de 4e set was het eerste moment ooit dat ik Nadal heb zien choken!
Hij koos de verkeerde hoekquote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef qonmann het volgende:
Als die Nadal nou gewoon een matchpoint benut had, had die regen niet uitgemaakt.
Dumbo..
Hoezo? Ik reageer op een vraag die vijf minuten voordat ik mijn antwoord postte werd gesteld .quote:
2001 Goran Ivanisevicquote:Op zondag 6 juli 2008 20:59 schreef Susi het volgende:
Zijn er wel eens finales gespeeld op zondag die maandag werden afgemaakt ?
Lijkt wel alsof je het over de laatste doodstraf in Pakistan hebt.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:02 schreef Arcee het volgende:
Ze denken 15 minuten regen en dan nog tijd genoeg om het af te maken.
Als die finale iedere week herhaald zou worden, zou ik iedere keer kijkenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Zie mijn sig voor de laatste game.
Hoewel deze finale weer redelijk daar overheen gaat qua kwaliteit.
Lijkt me heel sterk. Dat kon de vorige weken toen het onbewolkt was. Bovendien is het nu een paar dagen later, ik denk 22.15 NL-tijd max.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ze kunnen spelen tot 9.30 Greenwich.
Ik hoop in de middag, mocht het morgen worden. Morgen ochtend kan ik echt niet. Of de dokter in het ziekenhuis waar ik morgen ochtend naar toe moet, moet ook van tennis houden...quote:
Iddquote:Op zondag 6 juli 2008 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Formule 1 - GP Silverstone
Tour de France
Wimbledon
Het was een mooie sportdag.
Wie zegt dat ik 's ochtends opsta ?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop in de middag, mocht het morgen worden. Morgen ochtend kan ik echt niet. Of de dokter in het ziekenhuis waar ik morgen ochtend naar toe moet, moet ook van tennis houden...
Als je dan voor 15:00 uur thuis bent, kun je 't nog live uitkijken.quote:
F1 mag niet eens in de schaduw van deze 2 evenementen staan.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Tour de France
Wimbledon
Becker is wel een heldquote:Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef Arcee het volgende:
Becker z'n Engels klinkt wel erg Duits, hoor.
Dat zegt die knakker van Wimbledon net nogquote:Op zondag 6 juli 2008 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Dat kon de vorige weken toen het onbewolkt was. Bovendien is het nu een paar dagen later, ik denk 22.15 NL-tijd max.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:03 schreef Bruce117 het volgende:
2001 Goran Ivanisevic
Dan gaat mijn wekkerquote:Op zondag 6 juli 2008 21:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je dan voor 15:00 uur thuis bent, kun je 't nog live uitkijken.
Wel de mooiste race in jaren.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
F1 mag niet eens in de schaduw van deze 2 evenementen staan.
Dat wou ik er idd nog aan toevoegen: Becker.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Tour de France
Wimbledon
Ja, de spanning voor de overwinning was tot 't allerlaatst om te snijden.:')quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef pfaf het volgende:
Wel de mooiste race in jaren.
Zegt meer over de laatste jaren dan over deze race ben ik bang.quote:
Ik heb direct na de 2-0 voorsprong in sets van Nadal ingezet op Federer @ 4.10quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef S-Two het volgende:
Geweldige finale. Had Federer weinig kans meer gegeven, maar het ligt nu helemaal open. Hopelijk dat het nog wel afgemaakt kan worden.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb direct na de 2-0 voorsprong in sets van Nadal ingezet op Federer @ 4.10
Ik hoop dat je bankroet gaatquote:Op zondag 6 juli 2008 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan krijg je 4.10 maal je inzet?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
Nee nog 1.15. Tot 9.30 Engelse tijd. Dus 22.30 hier.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:15 schreef WeebI het volgende:
Maar Damz, zei hij dat ze nog 2,5 uur kunnen spelen?
Jup.quote:
Deed ik het beter. Verkocht mijn finale kaartje EK 2000 voor 5000 gulden.quote:
9.30 GMT is 11.30 Nederlandse tijd anders.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee nog 1.15. Tot 9.30 Engelse tijd. Dus 22.30 hier.
Ligt ook aan de bewolking zeiden ze erbij.
Das blufpokerquote:Op zondag 6 juli 2008 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed ik het beter. Verkocht mijn finale kaartje EK 2000 voor 5000 gulden.
Deed ik voor dat Nederland verloor in de halve finale
Euh?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
9.30 GMT is 11.30 Nederlandse tijd anders.
Ik vind het heel jammer voor Nadal dat hij twee MP niet benut heeft maar ik hoop echt dat Federer dit af kan maken, en ik had echt zo veel liever gezien dat Federer nu 3-2 voorstond in de vijfde.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat ze de wedstrijd vanavond af krijgen en dat Federer wint. Denk dat hij dan wel wat tranen zal laten. Ik baal alleen dat Federer zijn servicegame net niet binnenhaalde voor de regenonderbreking.
22.30, 24-uurs klokken gebruiken is wat makkelijker.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
9.30 GMT is 11.30 Nederlandse tijd anders.
Zomertijd idd. In Engeland gebruiken ze nu BST, en in de winter GMT. GMT blijft altijd hetzelfde.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Euh?
Zomertijd verschil ofzo?
Ik meende inderdaad dat hij half past nine zei.
Ik wou zeggen, is toch gewoon 1 uurtje verschil?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
22.30, 24-uurs klokken gebruiken is wat makkelijker.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef anon57 het volgende:
[..]
Ik vind het heel jammer voor Nadal dat hij twee MP niet benut heeft maar ik hoop echt dat Federer dit af kan maken, en ik had echt zo veel liever gezien dat Federer nu 3-2 voorstond in de vijfde.
9.30 lokale tijd en nu niet meer mauwen, ik heb teveel bier gehadquote:Op zondag 6 juli 2008 21:20 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zomertijd idd. In Engeland gebruiken ze nu BST, en in de winter GMT. GMT blijft altijd hetzelfde.
Nadal gaat tegen alle wetten in.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:20 schreef qonmann het volgende:
Nadal heeft z'n kansen verprutst..en een oude voetbalwet luidt dat de tegenstander dan scoort.
Geef Federer goede kansen nu.
quote:
Smakelijkquote:Op zondag 6 juli 2008 21:22 schreef Susi het volgende:
* Susi heeft eten gehaald en ziet dat de wedstrijd weer gaat beginnen
Rare lui daar in Greenwich, altijd al gedacht.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:21 schreef WeebI het volgende:
Greenwich Mean Time (GMT)
Sunday, 6 July 2008
19:21:10 / 7:21:10 p.m.
Dat is dus 20.21 Engelse tijd en 21.21 Nederlandse tijd.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Rare lui daar in Greenwich, altijd al gedacht.
Sowieso achterlijk dat zo'n stadje maar even de standaard zet.
Je zult maar @ 14 hebben ingezet. Ik heb hem @ 1,90.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef qonmann het volgende:
en na 2 opslagen weer rust voor de heren ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |