Die hele tie-break was prachtig, met die passeerslagen op het eindequote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
Die tie-break in de 4e set was het eerste moment ooit dat ik Nadal heb zien choken!
Hij koos de verkeerde hoekquote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef qonmann het volgende:
Als die Nadal nou gewoon een matchpoint benut had, had die regen niet uitgemaakt.
Dumbo..
Hoezo? Ik reageer op een vraag die vijf minuten voordat ik mijn antwoord postte werd gesteld .quote:
2001 Goran Ivanisevicquote:Op zondag 6 juli 2008 20:59 schreef Susi het volgende:
Zijn er wel eens finales gespeeld op zondag die maandag werden afgemaakt ?
Lijkt wel alsof je het over de laatste doodstraf in Pakistan hebt.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:02 schreef Arcee het volgende:
Ze denken 15 minuten regen en dan nog tijd genoeg om het af te maken.
Als die finale iedere week herhaald zou worden, zou ik iedere keer kijkenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Zie mijn sig voor de laatste game.
Hoewel deze finale weer redelijk daar overheen gaat qua kwaliteit.
Lijkt me heel sterk. Dat kon de vorige weken toen het onbewolkt was. Bovendien is het nu een paar dagen later, ik denk 22.15 NL-tijd max.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ze kunnen spelen tot 9.30 Greenwich.
Ik hoop in de middag, mocht het morgen worden. Morgen ochtend kan ik echt niet. Of de dokter in het ziekenhuis waar ik morgen ochtend naar toe moet, moet ook van tennis houden...quote:
Iddquote:Op zondag 6 juli 2008 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Formule 1 - GP Silverstone
Tour de France
Wimbledon
Het was een mooie sportdag.
Wie zegt dat ik 's ochtends opsta ?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop in de middag, mocht het morgen worden. Morgen ochtend kan ik echt niet. Of de dokter in het ziekenhuis waar ik morgen ochtend naar toe moet, moet ook van tennis houden...
Als je dan voor 15:00 uur thuis bent, kun je 't nog live uitkijken.quote:
F1 mag niet eens in de schaduw van deze 2 evenementen staan.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Formule 1 - GP Silverstone
Tour de France
Wimbledon
Het was een mooie sportdag.
Becker is wel een heldquote:Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef Arcee het volgende:
Becker z'n Engels klinkt wel erg Duits, hoor.
Dat zegt die knakker van Wimbledon net nogquote:Op zondag 6 juli 2008 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Dat kon de vorige weken toen het onbewolkt was. Bovendien is het nu een paar dagen later, ik denk 22.15 NL-tijd max.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:03 schreef Bruce117 het volgende:
2001 Goran Ivanisevic
Dan gaat mijn wekkerquote:Op zondag 6 juli 2008 21:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je dan voor 15:00 uur thuis bent, kun je 't nog live uitkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |