Dan ben je anderhalve euro verder, zo houdt-ie het wel uitquote:Op zondag 6 juli 2008 20:26 schreef Kanjer het volgende:
5 pakken macaroni en 1 fles ketchup?
Kan die mooi een pakje shag kopenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan ben je anderhalve euro verder, zo houdt-ie het wel uit
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:39 schreef Pritt het volgende:
Fles Wodka -> coma zuipen -> gratis eten in het ziekenhuis.
Waar heb jij leren tellen? Voor minder dan 1 cent koop je echt geen pak macaroni, en een pak pannenkoekenmeel kost ook meer dan 1 centquote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef Kanjer het volgende:
1 pak macaroni : 0.90 cent
1 pak spaghetti : 0.90 cent
1 heel brood bij AH voor 0.50 cent
1 pak pannenkoekenmeel : 0.90 cent
Spaghetti en macaronikruiden : 2 x 0.90 cent
aaah, wat liefquote:Op zondag 6 juli 2008 22:10 schreef Stali het volgende:
Jeezus, je kunt verdorie met 10 euro toch geen 9 dagen overbruggen, hoe komt dit toch?
Ik wil wel 20 euro aan je overmaken. Pm me dan even je rekeningnummer. Hoop dat je bij de Rabo zit maar anders maak ik gewoon een spoedovermaking.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:10 schreef Stali het volgende:
Jeezus, je kunt verdorie met 10 euro toch geen 9 dagen overbruggen, hoe komt dit toch?
Ik wil wel 20 euro aan je overmaken. Pm me dan even je rekeningnummer. Hoop dat je bij de Rabo zit maar anders maak ik gewoon een spoedovermaking.
Zeker wel lief. Zat Fokkers die zullen zeggen 'Eigen schuld dikke bult', of nog liever een tientje door een shredder halen dan aan liefdadigheid te doen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef Stali het volgende:
Ho, ik ben helemaal niet lief he.
Ik vind het wel cool eigenlijk dat hij het eerst zelf wil proberen op te lossen en niet gelijk zijn hand ophouden bij zijn vrienden.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef IQM het volgende:
Alsof het in de hedendaagse tijd onmogelijk is om even van iemand wat geld te lenen.
Ik vind even een tientje lenen nou niet echt hand ophouden te noemen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeker wel lief. Zat Fokkers die zullen zeggen 'Eigen schuld dikke bult', of nog liever een tientje door een shredder halen dan aan liefdadigheid te doen.
[..]
Ik vind het wel cool eigenlijk dat hij het eerst zelf wil proberen op te lossen en niet gelijk zijn hand ophouden bij zijn vrienden.
*Bup*
jij maakt pannenkoeken door het meel te koken ofzo?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef Kanjer het volgende:
1 pak macaroni : 0.90 cent
1 pak spaghetti : 0.90 cent
2 blikken soep a 0.90 cent is 1.80
1 heel brood bij AH voor 0.50 cent
1 pak pannenkoekenmeel : 0.90 cent
Stukje kaas : 3.00 euro
Spaghetti en macaronikruiden : 2 x 0.90 cent is 1.80
macaroni 2 dagen met kruiden en een beetje geraspte kaas
Spaghetti 2 dagen met kruiden en een beetje geraspte kaas
2 dagen soep.
1 of 2 dagen tosti's kaas
1 of 2 dagen pannenkoeken al dan niet met kaas.
Jij laat zomaar totale wildvreemden toe tot je huis?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:40 schreef Sjeen het volgende:
Als je in Maastricht woont, mag je wel een avond hier komen eten hoor...
Ja hoor... UIO_AMS is ook al eens komen eten hier... Ik ga geen geld storten, maar voor iemand extra is er altijd wel eten in huisquote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij laat zomaar totale wildvreemden toe tot je huis?
Wanneer kan ik langskomen?
Maastricht he... da's haast geen Nederland meer te noemenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef popolon het volgende:
Wat on-Nederlands Sjeen !
Lidl dat eten smaakt beterquote:Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef Roi het volgende:
Iig naar de Aldi gaan.
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:37 schreef borbit het volgende:
[..]
Maar ik heb een geluidskaart, want er komt geluid uit me laptop. Kan ik het dan aansluiten? Dan wil ik het wel kopen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
koop 4 blikken gepelde tomaten @ Lidl : 4 x 0.19 cent
ik zie het nu pas.:@quote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
![]()
En nog een... Mensen leer toch eens wat een CENT is!
Oeh, SHE's lekkere tomatensaus (zie fok kookboek bij dieetrecepten).quote:
Bedankt!!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:10 schreef Stali het volgende:
Lees je PM en verdere details hoeven niet in dit topic.quote:
Je bent een trut hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Lees je PM en verdere details hoeven niet in dit topic.
Dude, het laatste wat ik wil is aardig gevonden worden he..
Klinkt als ervaringsdeskundige,quote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
koop 2 kg uien @ Lidl/Aldi : 0,59
koop 500gr gehakt : 2,50
koop bruine bonen ( pot a 720ml ) @ Lidl 0,29
pasta ( 1 pak )@ Lidl 0,15
10 eieren @ 1,09 Lidl
brood wit (heel ) @ Lidl 0,37
van 2 blikken tomaten en 250gr gehakt en wat uien maak je pastasaus
van 2 blikken tomaten en 250 gr gehakt en uien en de bonen maak je chili
van de eieren maak je 1 keer een uitsmijter en 1 keer een omelet op het brood en 1 keer roerei
= 7 dagen eten @ 5,95
De week erop haal je:
macaroni Lidl @ 0,15
geraspte kaas Llidl @ 0,85
mix voor macaroni Lidl @ 0,15
Achterham in blik (500gr ) Lidl 1,15
Brood Lidl 0,37
Ketchup Lidl/Aldi 0,49
= 3, 16
Je maakt macaroni ( eet je 2 dagen ) bewaar wat geraspte kaas en ham natuurlijk = nl 500 gr!!
Je eet een dag gebakken ham op brood met ketchup
Je eet een dag tosti's gemaakt van de geraspte kaas en evt de restanten ham
Heb je nog 90 cent over en daarvan haal je:
rijst @ lidl 0,39
ragout @ Aldi 0,17
toetje koningszuivel Konmar ( anders Lidl ) 0,20
Heb je denk ik prima gegeten 2 weken
Ik heb eigenlijk niks wat een paar tientjes waard zou kunnen zijn. Mijn bezit bestaat voornamelijk uit wat bij elkaar geraapte meubels, wat boeken. Enige van waarde zou mijn laptop zijn, maar zonder laptop geen internet, en zonder internet geen monsterboard...quote:Op zondag 6 juli 2008 20:29 schreef Kanjer het volgende:
Iets via Marktplaats verkopen voor een paar tientjes?
Vraag me af of dat lukt voor 10 euroquote:Op zondag 6 juli 2008 20:39 schreef Pritt het volgende:
Fles Wodka -> coma zuipen -> gratis eten in het ziekenhuis.
Dat vind ik wel erg vies, daarnaast denk ik dat er niet zo veel weg gegooid word.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef rene90 het volgende:
Hier een goede tip:
Op de fiets naar de chinees, daar wachten tot iemand met een maandmenu naar buiten loopt, die mensen volgen tot hun huis. En aangezien chinees toch altijd zo fucking veel is gooien ze het wel weg waarschijnlijk (of ze vriezen het in) en dan vis je het uit de vuilnisbak
Creatief idee, kan nog best lekker zijn ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef deedeetee het volgende:
Je kunt ook macaroni in de soep gooien. Dat vult geweldig. Heb je toch een stevige maaltijd.
Ik hou mijn armoe liever even voor mequote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef IQM het volgende:
Alsof het in de hedendaagse tijd onmogelijk is om even van iemand wat geld te lenen. Al was het maar een tientje. Heb je toch mooi je budget verdubbeld. TS heeft geen vrienden, familie, kennissen of buren waarbij hij eventjes een tientje kan lenen?
Was even bezig wat dingen te regelen om de meer structurele aard van dit probleem op te lossen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind even een tientje lenen nou niet echt hand ophouden te noemen.Maar goed, ik ben gewoon benieuwd naar het hoe en wat. TS was online tot 22:21 maar heeft zich na de OP niet meer laten zien in dit topic dat boordevol goede tips staat.
Wyc.
Blijven denken dat problemen wel verdwijnen als je ze negeert. Werkt nietquote:Op maandag 7 juli 2008 11:17 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat je nog maar 10 euro over hebt? Rook je ofzo?
Ai oke.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:24 schreef borbit het volgende:
[..]
Blijven denken dat problemen wel verdwijnen als je ze negeert. Werkt niet![]()
Vanavond pannenkoeken. Troostvoerquote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
Panenkoek is inderdaad ook een goede. Heb je het gevoel toch iets speciaals te eten (vond ik als kind altijd een traktatie) en niet alleen bulkvoer. Lekker met bruine basterdsuiker.
2 weken geleden zag alles er een stuk positiever uitquote:Op zondag 6 juli 2008 22:57 schreef Werewolf het volgende:
Koop krasloten.
Mocht je niets winnen kan je ze altijd nog opeten![]()
Aardig dat mensen willen helpen, maar kijk eerst eens iemand zijn postgeschiedenis.
Is het volgende topic van de TS niet veelzeggend?
snel (betrekkelijk) veel geld verdienen?
En daarna nog kan hij twee weken terug ook nog geld uitgeven aan luxe goederen:
Uit: [TK] Computerspul
[..]
Ik vind dit trouwens wel ongelovelijk knap.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
10 eieren @ 1,09 Lidl
van de eieren maak je 1 keer een uitsmijter en 1 keer een omelet op het brood en 1 keer roerei
= 7 dagen eten @ 5,95
De week erop haal je:
macaroni Lidl @ 0,15
Brood Lidl 0,37
Ketchup Lidl/Aldi 0,49
= 3, 16
Je maakt macaroni ( eet je 2 dagen ) bewaar wat geraspte kaas en ham natuurlijk = nl 500 gr!!
rijst @ lidl 0,39
ragout @ Aldi 0,17
Een potje pesto kopen als je echt geen geld hebt?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
kuipje boter, brood van de aldi en hagelslag![]()
blikken soep (tomaat, kip, erwten)
kaas
pasta
potje pesto
gewoon ook even geen vlees willen, want da's duur..
genoeg manieren om het redelijk te redden dacht ik zo.. heb je een vriezer?
Hé, dat was niet mijn BHquote:Op maandag 7 juli 2008 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
stop jij die verse pesto eens even lekker in je BH ofzo CF![]()
![]()
![]()
hij was wel lekker![]()
En met rijst en uien best te pruimen.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iemand al witte bonen in tomatensaus genoemd? Goedkoop, voedzaam, en lekker![]()
Dit is inderdaad wel heel erg chill, lekkere dingen ook allemaalquote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
10 eieren @ 1,09 Lidl
= 7 dagen eten @ 5,95
De week erop haal je:
macaroni Lidl @ 0,15
Brood Lidl 0,37
Ketchup Lidl/Aldi 0,49
= 3, 16
rijst @ lidl 0,39
ragout @ Aldi 0,17
Hier idemdito.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
Dit topic inspireert, want ik vind dat ik afgelopen weekend belachelijk decadent heb lopen doen en deze week moet ik van mezelf 'budget-shoppen'. Ook al is het niet echt nodig, het is belachelijk hoeveel geld er soms doorheen gaat aan eten (en hoeveel er dan weggegooid wordt).
Dus ik ben zowaar braaf een boodschappenlijst aan het maken en aan het kijken wat ik een beetje handig kan combineren enzo. Het wordt niet zó budget als bovenstaande lijst, maar het zal best veel schelen met wat er normaal doorheen gaat
Het She-weekmenuquote:Op maandag 7 juli 2008 16:53 schreef yvonne het volgende:
Zeg SHE, kun je zo'n lijstje niet voor ons allemaal maken, wekelijks ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |