Mijn laptop heeft dat niet. Is het iets nieuws ofzo? Mijn laptop is al 4 jaar oud. Dus misschien dat die poort toen niet bestond.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef Thrackan het volgende:
Zal even een plaatje van de poort googlen:
[ afbeelding ]
Oftewel een Gameport/MIDI-port aansluiting, zit op geluidskaarten en soms on-board.
Tegenwoordig zie je ze niet veel meer.
Maar ik heb een geluidskaart, want er komt geluid uit me laptop. Kan ik het dan aansluiten? Dan wil ik het wel kopen.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Thrackan het volgende:
Je zal ze op laptops niet vaak zien omdat het ruimte inneemt en een aansluiting is die niet per se nodig is.
Meestal zitten die aansluitingen op geluidskaarten (zie de geluidskaart in de OP) en soms nog op expansion brackets die bij je moederbord zitten.
Als iedereen zou kopen wat ie alleen maar nodig heeft dan zou er niet veel gekocht worden,, gewoon verpatsen aan die knaap, komt ie er snel genoeg achterquote:Op zondag 22 juni 2008 19:45 schreef Thrackan het volgende:
Als je niet bovenstaande poort hebt op je laptop, nee.
Zo wel, ja
Boh, krijg je weer van die mensen die zeiken dat ze wat is verkocht wat niet werkt en zo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:40 schreef DAMH het volgende:
[..]
Als iedereen zou kopen wat ie alleen maar nodig heeft dan zou er niet veel gekocht worden,, gewoon verpatsen aan die knaap, komt ie er snel genoeg achter
sja maar jij bent wel miljonair,, dit was trouwens een gratis kick,, ciao, suc6 met de verkoopquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:42 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Boh, krijg je weer van die mensen die zeiken dat ze wat is verkocht wat niet werkt en zo.
Neuh, hou ik liever mijn redelijke V&A imago staande
Thanks voor de kickquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:44 schreef DAMH het volgende:
[..]
sja maar jij bent wel miljonair,, dit was trouwens een gratis kick,, ciao, suc6 met de verkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |