Ja, zal best... maar bij een presentatie verwacht ik toch iets meer...quote:
En dat grauwe look van Fallout 3 wel?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:53 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is Fable II een lelijke game.
Vond Fallout ook wel sfeervol anders, met die muziek enzo.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat grauwe look van Fallout 3 wel?![]()
Dit ziet er verdomde sfeervol uit hoor.
Toen die KAK van die vogel op dat hoofd van dat kind viel zag er niet echt goed uitquote:Op maandag 14 juli 2008 19:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het spel is in zoverre af dat ze nu in de final stage zitten: oftewel finetunen van bugs, glitches etc.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:54 schreef Edwinuss het volgende:
Als die game af is zoals ze zeggen ga ik em niet kopen, wat een ontzettende pop ups!
Fable 2 ziet er wel mooi uit, maar volgens mij zit er weer veel te veel in wat "unique for this game" is en niet echt leuk. Echt typisch Molyneux weer.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoop het dan maarquote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het spel is in zoverre af dat ze nu in de final stage zitten: oftewel finetunen van bugs, glitches etc.
Bij mij ook. Ff pagina gerefreshed (Gears boeit me toch niet), en nu loopt ie nog maar 3 minuten achterquote:Op maandag 14 juli 2008 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Gears 2? Waar?
Dan loopt m'n stream behoorlijk achter.
Dronken worden in een barquote:Op maandag 14 juli 2008 19:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
... volgens mij zit er weer veel te veel in wat "unique for this game" is ...
Hopelijk kan mijn verbinding dat aanquote:Op maandag 14 juli 2008 20:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Game mode : Horde![]()
5 man co-op tegen Locust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |