In het klein:quote:Op maandag 7 juli 2008 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Geel-oranje? Moet je me toch echt even het geheugen opfrissen.
Precies. Grotere kans dat het die blauwe met die grijze broek wordt.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk, want ik zou het raar vinden als bij het thuisshirt het logo op het hart zit en bij het uitshirt in het midden.
Oh ja, hoewel ik daar nooit aan de kleur oranje dacht. Was voor mij gewoon een geel uitshirt, maar nu ik er wat beter naar kijk...quote:Op maandag 7 juli 2008 19:57 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoeld ie deze:
[ afbeelding ]
Je maakt een fucking grap toch?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:55 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het shirt op ajax1 echt vet. Die ga ik kopen als hij echt is.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf wel eens wedstirjden van Jong Ajax gezien waar Vito Wormgoor me erg positief opviel.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn er naast Daley Blind eigenlijk nog meer echt getalenteerde CV's?
Ik zie het nog wel gebeuren dat ie met z'n 18 jaar straks in het eerste staat....
In het echt waren die banen toch meer remspoor-achtig.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:00 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
In het klein:
[ afbeelding ]
Edit: Wat gaat het hier toch snel, ik bedoelde inderdaad die w00h00 aangaf.
Die Belg, Alderweireld misschien?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel eens wedstirjden van Jong Ajax gezien waar Vito Wormgoor me erg positief opviel.
Volgens mij zijn er verder niet echt getalenteerde CV's in Jong Ajax of de A1.
Parma roze?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een fucking grap toch?
Dit is, hands down, het lelijkste uitshirt dat Ajax ooit heeft gehad. Of welke club dan ook.
Die roze shirtjes van Parma (?) waren nog mooier..
lelijker dan dit?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een fucking grap toch?
Dit is, hands down, het lelijkste uitshirt dat Ajax ooit heeft gehad. Of welke club dan ook.
Die roze shirtjes van Parma (?) waren nog mooier..
ik bedoelde niet veel ouder dan bouhlarouz maar dan vd wie, vermaelen en vertonghe. we hebben achterin geen leider; silva is wel 28, maar we hebben een oude(re) speler als olguer nodig. Hij is ook 28(?) en ik denk een goede cv (rechts).quote:Op maandag 7 juli 2008 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je gezopen ofzo
Oleguer is trouwens niet veel ouder dan Boulahrouz.
Wtfquote:
quote:for Ajax's sake I hope it's another Amaral
Jah duitse bundesliga club een jaar of 10 terugquote:Op maandag 7 juli 2008 21:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das een thuisshirt toch?.
Mijn hemel, is dit echt????
Dat klinkt alweer goed! Laten we hopen dat het een loos gerucht is!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef jna het volgende:
Ik vraag net wat informatie over die Amaral aan een supporter van Atletico Mineiro.
Het kwam hier op neer:
[..]
Plus dat die gast alleen als rechtsback speelt en heel soms als linksback. Ik kon me ook al niet voorstellen dat die gast centraal speelt met z'n 1.67mquote:Op maandag 7 juli 2008 21:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat klinkt alweer goed! Laten we hopen dat het een loos gerucht is!
Wat vonden de Argentijnen eigenlijk van de transfer van Cvitanich?
Hey, dat zei ik ook al ongeveerquote:Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef jna het volgende:
Ik vraag net wat informatie over die Amaral aan een supporter van Atletico Mineiro.
Het kwam hier op neer:
[..]
Die speelden in '98 met dat shirt in de Arena. In die wedstrijd toen we in 13 minuten een 0-2 ombogen in een 4-2.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jah duitse bundesliga club een jaar of 10 terug
Vfl Bochum geloof ik
Net zoals Sulejmani zeker.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet wat als je ploeg prutsers in de top heeft
Absoluut, je kan beter Rommedahl en Kennedy opstellen natuurlijk.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je Suljemani en Amaral koopt ga je er in elk geval op achteruit
Laat dat wijf toch lullen, d'r is nog nooit een zinnig woord uit haar bek gekomenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Absoluut, je kan beter Rommedahl en Kennedy opstellen natuurlijk..
Mitea ook al zo'n toppertje.
Klopt. Met Isaksson gaan jullie er natuurlijk wel op vooruit.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je Suljemani en Amaral koopt ga je er in elk geval op achteruit
Ja, mooi geweest idd.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:40 schreef Sethje het volgende:
Hulde @ the doc
Ben blij als het seizoen weer begint al dat wachten....
=normaal doen=quote:Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef jna het volgende:
Het kwam hier op neer:
[..]
Dat is gewoon een kul vergelijking.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je moet als vrouw ook niet naakt over straat gaan en dan raar opkijken als je aangerand wordt.
Als hij met die zwakzinnige posts blijft komen, blijf je houden dat mensen er zo op reageren.
Oorzaak - gevolg.
Vind jij het ook zo erg van Suarez dat ie misschien weggaat?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kul vergelijking.
Alle offtopic posts gaan vanaf hier weer verwijderd worden en ik verwijs je voor feedback naar het desbetreffende topic
Ik denk niet dat Suarez al weggaat.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo erg van Suarez dat ie misschien weggaat?
Welke bedoel je? die dwerg?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Toch een goede verdediger kopen ipv 1 huren? Zouden ze het echt gaan snappen dan
Geen idee wie, ze zoeken maar eens goedquote:
Tsja, als ie goed is wel, als hij tegenvalt zou je willen dat hij gehuurd was.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee wie, ze zoeken maar eens goed
Maar zie liever dat ze kopen dan huren
Kopen moet direct garantie tot succes zijn, bij huren kan men zich verder orienteren. Dat is niet ideaal, het liefst haal je een speler die er staat en waarop je verder kunt bouwen. Maar mogelijk is dat helaas niet altijd. Dan moet je slim zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Toch een goede verdediger kopen ipv 1 huren? Zouden ze het echt gaan snappen dan
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
tuurlijk normaal gesproken liever kopen als het een goede speler is. maar met de huidige slechte scouting, het weinige geld en het niet kunnen bieden van CL (waardoor Ajax niet interessant is voor veel spelers) kunnen we beter huren. dan na een landstitel en de scouting op orde kunnen we weer aan kopen gaan denken.
Beter lezen. Er staat nog 1 speler en ze hebben rond wat ze minstens willen hebben.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar dus nog 1 aankoop....sjeez![]()
Ik blijf het een groot risico vinden gezien de blessuregevoeligheid van Vermaelen en Van der Wiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |