Net zoals Sulejmani zeker.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet wat als je ploeg prutsers in de top heeft
Absoluut, je kan beter Rommedahl en Kennedy opstellen natuurlijk.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je Suljemani en Amaral koopt ga je er in elk geval op achteruit
Laat dat wijf toch lullen, d'r is nog nooit een zinnig woord uit haar bek gekomenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Absoluut, je kan beter Rommedahl en Kennedy opstellen natuurlijk..
Mitea ook al zo'n toppertje.
Klopt. Met Isaksson gaan jullie er natuurlijk wel op vooruit.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je Suljemani en Amaral koopt ga je er in elk geval op achteruit
Ja, mooi geweest idd.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:40 schreef Sethje het volgende:
Hulde @ the doc
Ben blij als het seizoen weer begint al dat wachten....
=normaal doen=quote:Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef jna het volgende:
Ik vraag net wat informatie over die Amaral aan een supporter van Atletico Mineiro.
Het kwam hier op neer:
[..]
Dat is gewoon een kul vergelijking.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je moet als vrouw ook niet naakt over straat gaan en dan raar opkijken als je aangerand wordt.
Als hij met die zwakzinnige posts blijft komen, blijf je houden dat mensen er zo op reageren.
Oorzaak - gevolg.
Vind jij het ook zo erg van Suarez dat ie misschien weggaat?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kul vergelijking.
Alle offtopic posts gaan vanaf hier weer verwijderd worden en ik verwijs je voor feedback naar het desbetreffende topic
Ik denk niet dat Suarez al weggaat.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo erg van Suarez dat ie misschien weggaat?
Welke bedoel je? die dwerg?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Toch een goede verdediger kopen ipv 1 huren? Zouden ze het echt gaan snappen dan
Geen idee wie, ze zoeken maar eens goedquote:
Tsja, als ie goed is wel, als hij tegenvalt zou je willen dat hij gehuurd was.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee wie, ze zoeken maar eens goed
Maar zie liever dat ze kopen dan huren
Kopen moet direct garantie tot succes zijn, bij huren kan men zich verder orienteren. Dat is niet ideaal, het liefst haal je een speler die er staat en waarop je verder kunt bouwen. Maar mogelijk is dat helaas niet altijd. Dan moet je slim zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Toch een goede verdediger kopen ipv 1 huren? Zouden ze het echt gaan snappen dan
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
tuurlijk normaal gesproken liever kopen als het een goede speler is. maar met de huidige slechte scouting, het weinige geld en het niet kunnen bieden van CL (waardoor Ajax niet interessant is voor veel spelers) kunnen we beter huren. dan na een landstitel en de scouting op orde kunnen we weer aan kopen gaan denken.
Beter lezen. Er staat nog 1 speler en ze hebben rond wat ze minstens willen hebben.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar dus nog 1 aankoop....sjeez![]()
Ik blijf het een groot risico vinden gezien de blessuregevoeligheid van Vermaelen en Van der Wiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |