abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59937035
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Aisatti mag komen
Niet echt aan de orde toch?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59937178
Aissati is een goede voetballer, maar tegelijkertijd ook een verliezer. Hij kon vorig jaar komen maar was te bang om eindhoven in te wisselen voor Amsterdam. Laat hem dus maar lekker naar Twente of zo gaan, daar heeft hij minder druk.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_59937223
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Niet echt aan de orde toch?
Smaakmakende geruchten
pi_59938053
Briljante tekening Toma...

Respect to the max!
  zondag 6 juli 2008 @ 23:16:43 #45
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59938079
Omdat ik vandaag op de toeristische toer ging met wat Nederlandse vrienden op bezoek, liep ik rond met m'n Ajax-shirt in de stad. Naderhand met een collegaatje een drankje wezen doen ergens. Zaten er een paar Slavia-fans in de kroeg die bij die knokpartij in de metro in Amsterdam betrokken waren. Zaten me te vertellen dat ze voornamelijk voor de wiet naar Amsterdam waren gekomen en dat ze in Tsjechie nagenoeg nooit in het stadion zitten omdat ze alle stadia in Tsjechie bagger vinden. Beetje rare fans.

Supermani, hehe, die Toma weet ze wel te verzinnen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 6 juli 2008 @ 23:26:30 #46
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59938288
mooie tekening toma
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_59938981
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Je weet toch, Van Basten zet linkspoten rechts en rechtspoten links!
Eigenlijk is het raar dat de meeste profs niet eens tweebenig zijn of in ieder geval een fatsoenlijke voorzet kan geven met zijn mindere been.
  maandag 7 juli 2008 @ 01:04:48 #48
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59939835
Leuke tekening Toma, alleen vond ik je simpelere tekeningen toch wat leuker.
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59940759
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:32 schreef w00h00 het volgende:
breaking news:
[..]

gaare zooi.
die gasten zijn op de 1e plaats sunderland supporters en hebben als 2e club feyenoord.
Omdat nu de rivaal van hun 2e club langs komt gaan ze opeens negatief doen over hun 1e club?
Wat is daar nu de logica in.
Het zou logisch zijn als ze gewoon naar de wedstrijd gaan en keihard hun club aanmoedigen.

Zou hetzelfde zijn als opeens Feyenoord supporters Feyenoord - Ajax boycotten want hun club speelt tegen hun rivaal.
pi_59940765
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:02 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Eigenlijk is het raar dat de meeste profs niet eens tweebenig zijn of in ieder geval een fatsoenlijke voorzet kan geven met zijn mindere been.
Blijkt wel hoe goed de opleiding is in Nederland al wordt daar bij PSV voldoende aandacht aanbesteed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59941131
quote:
"AJAX en Liverpool eens over transfer Suárez""

Amsterdam - Ajax en Liverpool zijn het eens geworden over de transfer van Luis Suárez, de onderhandelingen die afgelopen nacht zijn voltooit verliepen moeizaam. Liverpool melden zich al in februari van dit jaar voor je Ajacied maar Ajax weigerde mee te werken, nu de transfer van Sulejmani rond is heeft Ajax besloten om met een transfer in te stemmen.
De Uruguayaan international tekent een contract voor 4 jaar bij de club uit Liverpool. Bbc meld dat de transfersom rond de 22 miljoen dollar ligt.
Suárez die vorig jaar nog een transfer forceerde naar Ajax word maandag medisch gekeurd.
Vorig jaar kocht Liverpool Ryan Babel ook al van Ajax.
Het ziet er uit als onzin maar ik plaats het toch maar ff.
pi_59941154
Ook gewoon de BBC noemen, die dan een prijs in dollars (!!!) zou vermelden !!!
  maandag 7 juli 2008 @ 08:25:04 #53
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59941185
Dollars deugen niet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 7 juli 2008 @ 08:25:15 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59941186
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:18 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het ziet er uit als onzin maar ik plaats het toch maar ff.
Wat een spelfouten, zeg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59941225
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat een spelfouten, zeg.
Inderdaad, maar het zou wel des Ajax' zijn om dit te flikken

Ik hoop het echt niet.. Suarez moet gewoon nog 2 jaar blijven en dan naar Barcelona of Real Madrid ofzo
pi_59941265
.

Ga bij dat soort 'posts' altijd gewoon naar de bron die genoemd wordt (BBC) en daar staat er echt helemaal niks over. Überhaupt als iemand het als post onder een onzinbericht plaats moet je het niet serieus nemen .

Dit komt van AjaxShowtime af waar nog nooit iets betrouwbaars heeft gestaan - gisteravond stond er even op dat het AD had gemeld dat Ajax Zonneveld van PSV over zou nemen . Gewoon lekker laten gaan.
  maandag 7 juli 2008 @ 08:48:43 #57
52871 Blight
Supersized.
pi_59941377
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:32 schreef w00h00 het volgende:
breaking news:
[..]

Daar wilde ik misschien nog heen, maar als het stadion zo goed als leeg is hoeft het niet zo nodig. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 7 juli 2008 @ 08:51:57 #58
52871 Blight
Supersized.
pi_59941396
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat een spelfouten, zeg.
Voltooit, melden, je Ajacied, Uruguayaan international, Bbc meld, word maandag. ! ! !
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59941553
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Sulejmani vanaf rechts
Jij wou hem toch op 10 zetten ?

Naar ik heb begrepen kan onze Argentijn daar beter uit de voeten.
pi_59941833
Cafu is transfervrij. :p
pi_59942525
Hahaha.. Ajax die Europese transfers in dollars doet.......
pi_59942636
Liverpool heeft wel een speler zoals Suarez nodig maar voor 15 miljoen kun je wel betere spelers halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59942662
quote:
Juan Pablo Sorin moet op zoek naar een nieuwe werkgever. In goed overleg verlaat de verdediger Hamburger SV. Dit ondanks een nog doorlopend contract bij de nieuwe werkgever van Martin Jol.

De 32-jarige verdediger was niet aanwezig op de eerste trainingen van Hamburger SV ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. Dit aangezien het bestuur de Argentijn recent kenbaar maakte geen gebruik meer te willen maken van zijn diensten.

In 2006 arriveerde Sorin bij Hamburger SV. Mede door blessures kon de Argentijn niet voldoen aan de hooggespannen verwachtingen in Duitsland.
dit is een linksback toch?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_59942675
Of linkshalf
  maandag 7 juli 2008 @ 10:23:47 #65
52871 Blight
Supersized.
pi_59942696
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

dit is een linksback toch?
Onze medische staf helpt hem er wel bovenop denk je?
  maandag 7 juli 2008 @ 10:24:40 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59942711
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:23 schreef Blight het volgende:

[..]

Onze medische staf helpt hem er wel bovenop denk je?
Nou ja, we hebben nieuwe mensen daar, dus wie weet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59942774
Bij het woord "voltooit" stopte ik al met lezen
pi_59942912
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Liverpool heeft wel een speler zoals Suarez nodig maar voor 15 miljoen kun je wel betere spelers halen
Wie dan?
Koning.
pi_59942925
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, we hebben nieuwe mensen daar, dus wie weet .
Dat niet alleen Het is ook weer een naam met veel europese ervaring, international en linksback
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_59942968
Valeri, Alexis, Enano, Silva, Datolo, Guerron, Chelito
pi_59943017
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Valeri, Alexis, Enano, Silva, Datolo, Guerron
Datolo beter dan Suarez?

Waarom probeer ik ook steeds weer de discussie met DAM aan te gaan
Koning.
pi_59943054
Ga eens wat vaker Boca kijken
pi_59943138
Jwt tha_dark, Argentijnen zijn übermenschen!11!

Als je Argentijns voetbal hebt gezien, wil je nooit meer wat anders.
pi_59943209
Silva en Guerron zijn inderdaad Argentijnen
pi_59943266
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga eens wat vaker Boca kijken
Heb het afgelopen jaar 1 wedstrijd gemist...
Koning.
pi_59943308
Dan heb je liggen slapen
pi_59943431
Goed Sulejmani is binnen, who's next
pi_59943853
Chrstiano Ronaldo komt naar Amsterdam. Dat betekend dus dat hij....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 7 juli 2008 @ 11:24:31 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59943884
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:22 schreef Longmen het volgende:
Hij is er al, en die zou ik serieus niet bij Ajax willen zien spelen, hoe geweldig hij ook is.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 7 juli 2008 @ 11:25:47 #80
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_59943920
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:22 schreef Longmen het volgende:
Zou wel een keiharde kick in the face van Real Madrid zijn.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')