Dit jaar krijgen wij nog 20% van de transferprijs van vd Vaart, volgend jaar kan hij voor 1,5 miljoen weg.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:07 schreef kevin6188 het volgende:
Toevallig is eerder vandaag bekend geworden dat Atletico 15 miljoen euro voor hem over heeft. Al heeft Jol eerder deze week gezegd dat hij bij HSV blijft.
Als rechtpoot voetbal ik ook altijd links, en dat gaat altijd zeer goed.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je weet toch, Van Basten zet linkspoten rechts en rechtspoten links!
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Als rechtpoot voetbal ik ook altijd links, en dat gaat altijd zeer goed.
Er staat nergens in het artikel dat de wedstrijd misschien niet door zou gaan, titel slaat weer nergens op.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Als rechtpoot voetbal ik ook altijd links, en dat gaat altijd zeer goed.
Eigenlijk is het raar dat de meeste profs niet eens tweebenig zijn of in ieder geval een fatsoenlijke voorzet kan geven met zijn mindere been.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je weet toch, Van Basten zet linkspoten rechts en rechtspoten links!
gaare zooi.quote:
Blijkt wel hoe goed de opleiding is in Nederland al wordt daar bij PSV voldoende aandacht aanbesteedquote:Op maandag 7 juli 2008 00:02 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Eigenlijk is het raar dat de meeste profs niet eens tweebenig zijn of in ieder geval een fatsoenlijke voorzet kan geven met zijn mindere been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |