abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 11:57:02 #101
148059 Pritt
Atheïst
pi_59944547
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, en dan kan je beter Vd Heijden de kans geven, die zal het niet slechter doen
Gelukkig is dat geen verdediger.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59944566
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Denk het toch wel je maakt goede reclame voor je club in het buitenland. En sommige spelers kiezen toch vaak de weg van de geleidelijkheid. Kijk naar Zlatan, er zaten ook al meerdere europese topclubs achter hem aan maar toch koos hij voor Ajax.
Ajax is al bijna 10 jaar bezig in Zuid-Afrika.
Dan zou er toch al de vruchten een keer van af geplukt moeten worden.
pi_59944683
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Denk het toch wel je maakt goede reclame voor je club in het buitenland. En sommige spelers kiezen toch vaak de weg van de geleidelijkheid. Kijk naar Zlatan, er zaten ook al meerdere europese topclubs achter hem aan maar toch koos hij voor Ajax.
Achter Elmander en Lazovic(bij Feyenoord) zaten ook meerdere Europese topclubs aan

Maar je denkt dat Zlatan ook voor Ajax had gekozen als Milan, Real en MU een contract hadden klaar liggen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59944878
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
Maar je denkt dat Zlatan ook voor Ajax had gekozen als Milan, Real en MU een contract hadden klaar liggen?
Een transfer naar Arsenal mislukte voor Zlatan bij Ajax tekende.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59944943
Met de nadruk op mislukte
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59945094
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met de nadruk op mislukte
Arsenal mocht willen dat hem gecontracteerd hadden toen de tijd. Maar ja, elke Argentijn is natuurlijk beter.

Argentinië
pi_59945106
Veel Zuid-Amerikaanse verdedigers passeren de revue.. Ben benieuwd! Heb dr iig nog nooit van gehoord...
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_59945324
Wat posts verwijderd.

DAM en Triptamine, hou die discussie in PM of MSN
pi_59945338
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:
Wat posts verwijderd.

DAM en Triptamine, hou die discussie in PM of MSN
Sorry, maar ik word soms een beetje moe van betweterige nepargentino's
pi_59945358
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:29 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Sorry, maar ik word soms een beetje moe van betweterige nepargentino's
Gewoon negeren.
pi_59945454
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ajax is al bijna 10 jaar bezig in Zuid-Afrika.
Dan zou er toch al de vruchten een keer van af geplukt moeten worden.
Er is al jaren lang niet geluisterd naar de scouting en wie weet waren die talenten er wel.

Wel leuk al die kleine zuid-amerikaanse gasten maar ik heb toch liever een beuker als Goian van Roemenie.
  maandag 7 juli 2008 @ 12:35:04 #112
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59945472
quote:
Miralem Sulejmani is na Dario Cvitanich de tweede aankoop voor het volgende voetbaljaar. Voor hoeveel dan? Zestien punt twee miljoen. Ka-ching! Een gigantische zak gevuld met briefgeld gaat naar Friesland en wij krijgen de jonge talentvolle Serviër terug en die zal binnen de betonnen stellages van de Arena z'n kunstje vertonen. En dat terwijl hij een paar jaar geleden aan Ajax werd aangeboden, Ajax wilde ‘m niet en dus kon Heerenveen hem voor een paar tonnetjes binnenhalen. Dat kun je dus rustig een ‘foutje' noemen.

'He man alles lekker? Ey, ik heb hier een teepie van een jonge aanvaller. Aardig dribbelaartje, komt ergens uit de Balkan ofsow. Kijk jij effe of 't wat is.'
Ik weet niet of bij Ajax duidelijk is wie de band (of dvd, voor de vorm) in handen kreeg en de beelden bekeek van de speler met de, inmiddels, grootste Nederlandse transfer ooit. Maar het woord ‘foutje' is wel op z'n plaats dacht ik zo. Op zich fantastisch toch? De keuringsdienst van Ajax: ‘nee, hij ken wel aardig ballen, maar is te onstuimig, kijkt nauwelijks om zich heen. Is niks voor ons.' Binnen twee jaar betaal je de absolute hoofdprijs omdat de nieuwe hoofdcoach hem koste wat kost in z'n elftal wil hebben. Die coach is bepaald geen koekebakker, lijkt me.

Stel je hebt Sulejmani gezien op band en besloten om ‘m niet te halen, dan moet je de berichtgeving over z'n transfer naar Ajax toch anders beleven. Ik vind het fascinerend. Zie je dat transferbedrag en dat je dan op monotone, binnensmondse wijze toegeeft; ‘tja, foutje'. Wel eentje van zestien miljoen. Hallo!

Hoe leg je dat uit?

‘Toen wassie nog niet goed; hij hep zich geweldig ontwikkeld bij Heerenveen' of ‘het risico was te groot, we nemen immers nooit risico's als het gaat om spelerstransfers' of ‘ja, we hadden toen net die en die gecontracteerd en die zou nou juist op zijn positie gaan spelen'. Of (misschien/waarschijnlijk de meest eerlijke uitleg): ‘ehmm.., wat hebben we toen zitten slapen zeg'.

Toch ben ik blij met de aankoop van Sulejmani. Het is namelijk een goede, technische speler die continu voor gevaar zorgt. Amsterdams gezegd; een balvirtuoos. Daarvoor mag je best wat geld uitgeven, al is zestien miljoen misschien wat veel van het goede. Als je kijkt naar het afgelopen jaar dan werd er op transfergebied vooral gekozen voor meer spelers voor minder geld. Op dit moment weten we echter niet meer hoe we die gasten moeten dumpen. Terwijl ze wel bakken geld verdienen. Het illustere duo Rommedahl & Luque slurpt na een training meer geld dan water. Daar zijn we weinig mee opgeschoten. Het kapitaal moet op het veld staan: prima Miralem. Al is de aankoop in dit (vreemde) geval gelijktijdtig een vorm van extreme kapitaalvernietiging.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59945688
Het mogelijke uitshirt hieronder, pas op het plaatje is niet groot

http://www.ajax-zone.nl/nieuws/648
pi_59945699
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:34 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Er is al jaren lang niet geluisterd naar de scouting en wie weet waren die talenten er wel.

Wel leuk al die kleine zuid-amerikaanse gasten maar ik heb toch liever een beuker als Goian van Roemenie.
Alex is ook een Zuid Amerikaan die van wanten weet.
(die is alleen niet zo klein)
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59945721
Sulejmani zal het wel dubbel zo zwaar krijgen. Iedereen eist nu nog meer dan ooit prestaties van Mickey.
Nah ja dat zal wel goed komen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59945749
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef Wooldoor het volgende:
Het mogelijke uitshirt hieronder, pas op het plaatje is niet groot

http://www.ajax-zone.nl/nieuws/648
Ik denk niet dat dat hem zal zijn.
Ze laten Ajax echt niet in een oud template spelen.
pi_59945799
dat shirt zweeft al een tijdje rond op internet. snap niet dat mensen nu ineens denken dat dat het uit-shirt is.
pi_59945923
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
Hoe leg je dat uit?

‘Toen wassie nog niet goed; hij hep zich geweldig ontwikkeld bij Heerenveen' of ‘het risico was te groot, we nemen immers nooit risico's als het gaat om spelerstransfers' of ‘ja, we hadden toen net die en die gecontracteerd en die zou nou juist op zijn positie gaan spelen'. Of (misschien/waarschijnlijk de meest eerlijke uitleg): ‘ehmm.., wat hebben we toen zitten slapen zeg'.
Dat was het probleem met Van Geel: Er was geen plek voor oog voor talent. Kijk je naar wat een speler al kan of naar wat hij zou kunnen als je hem goed opleidt. Dat laatste is iets moeillijker dan kijken wie er bovenaan de topscorerslijst staat of welke bijna versleten spelers beschikbaar zijn, maar ook niet heel moeilijk.

Alleen Van Geel kon dat totaal niet, die kon hooguit een beetje zien wie er goed was, zelfs dat ging erg moeizaam, maar hij had geen flauw idee welke spelers het in zich hadden om heel goed te worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_59946174
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
dat shirt zweeft al een tijdje rond op internet. snap niet dat mensen nu ineens denken dat dat het uit-shirt is.
Nee dat shirt heeft geen strepen aan de onderkant en heeft een lichtere kleur blauw.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:20:04 #120
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59946446
quote:
'Huntelaar ruikt zijn kans aan spitsenfront'

Nu het EK-circus zijn tenten heeft afgebroken, verplaatst de aandacht van de internationale voetbalgemeenschap zich naar een ander spektakel; de opening van de transfermarkt.

Tijdens de zomers waarin een eindtoernooi plaatsheeft komt de handel doorgaans laat op gang. Op hun gemak kuieren clubs langs de etalage die EK of WK heet en pas als spelers zich op dat hoogste platform hebben bewezen, komen de grote zakken met geld op tafel.

De meest interessante strijd zal de komende tijd ontbranden rond de Russische sensatie Andrei Arsjavin. De 27-jarige spelmaker van Zenit Sint-Petersburg zette zijn naam tijdens de zegetocht in het toernooi om de UEFA Cup al op de kaart en voegde daar anderhalve week geleden tijdens het kwartfinaleduel met Nederland op het EK voor de zekerheid nog even de wedstrijd van zijn leven aan toe. Een dag na dat verpletterende optreden maakte Barcelona zijn belangstelling voor Arsjavin wereldkundig. Zó snel kan het gaan.

Ook bij het Nederlands elftal hoopten enkele internationals zichzelf tijdens het EK in de kijker van topclubs te spelen. Rafael van der Vaart heeft het bij Hamburger SV wel zo'n beetje gezien en aast op een vertrek naar het land waar zijn familiewortels liggen, Spanje. Orlando Engelaar beseft dat de oogsttijd in zijn carrière is aangebroken en hoopt dat FC Twente en Schalke 04 tot een akkoord over zijn transfersom komen. En voor Khalid Boulahrouz kwam zijn onverwachte basisplaats tijdens het voorbije EK ook al niet slecht uit; zijn loopbaan behoeft een nieuwe impuls sinds hij door Chelsea werd verhuurd aan Sevilla.

In de schaduw van deze basisklanten van Oranje hoopte ook Klaas-Jan Huntelaar (24, foto) in Zwitserland op een plaats in de internationale spotlichten. De aanvalsleider van Ajax bewees het afgelopen seizoen dat de Nederlandse competitie hem weinig uitdagingen meer te bieden heeft. Met 33 goals in 34 wedstrijden schroefde Huntelaar zijn doelpuntentotaal in de vaderlandse competitie op tot 129 stuks, in 173 duels. In het Nederlands elftal toonde de spits zich al net zo trefzeker: acht doelpunten in dertien interlands, daarmee kun je thuiskomen.

Vandaar dat Huntelaar tijdens het EK smachtte naar wat speeltijd, om de wereld te laten zien dat hij ook tegen grotere ploegen dan De Graafschap en Heracles Almelo zijn mannetje staat. Het was hem niet gegund, onder meer door het bizarre wisselbeleid van bondscoach Marco van Basten in de laatste wedstrijd tegen Rusland. Na een uur spelen was Oranje door alle wissels heen, terwijl kort daarop Ruud van Nistelrooy door krampaanvallen rijp was voor een tocht naar de kant, ten faveure van Huntelaar.

Zijn anonieme EK heeft de ambities van de topschutter niet aangetast. Vorig jaar al gaf Huntelaar aan dat hij steeds dichter tegen een overstap naar het buitenland kwam aan te zitten. Hij ging te rade bij mensen die hij hoog acht, onder wie Marco van Basten. Ook die adviseerde hem zijn ontwikkeling in een topcompetitie voort te zetten. Dat zei hij in zijn hoedanigheid als bondscoach, toen nog niet wetende dat hij Ajax zou gaan leiden en Huntelaar later dus binnenboord zou willen houden.

Het lijkt Van Basten niet te gaan lukken. De afgelopen maanden probeerde Ajax de topscorer manmoedig tot een contractverlenging te verleiden. Maar Huntelaar is een slimme jongen. Ook hij weet dat het transfergeweld op het punt staat los te barsten, vooral aan het spitsenfront. Didier Drogba wil weg bij Chelsea, Emmanuel Adebayor forceert een breuk met Arsenal, en Barcelona doet Samuel Eto'o in de uitverkoop. Zodra de eerste van hen van topclub is gewisseld, zal de carrousel gaan draaien. En Huntelaar zal wachten en loeren, om op het juiste moment in te springen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59946521
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:08 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Nee dat shirt heeft geen strepen aan de onderkant en heeft een lichtere kleur blauw.
AN 18 juni

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3253-22.php#post105304
pi_59946554
Als Huntelaar naar Man united zal gaan zal hij niet voor de basis gehaald worden ben ik bang voor hem. Arsenal is een ander verhaal alleen zie ik hem daar niet slagen.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:25:51 #123
52871 Blight
Supersized.
pi_59946575
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:54 schreef RikkieD. het volgende:
voetbalzone.nl bij transfergeruchten, die zeggen het weer van O Globo te hebben
Gevonden ja. Het hele 'stuk':
quote:
Ajax wacht niet meer op de mogelijke komst van Henrique op huurbasis. De club heeft een officieel bod uitgebracht op Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral (foto). De twintigjarige verdediger, veelvuldig jeugdinternational, is eigendom van Palmeiras en speelt op huurbasis bij Atlético Mineiro. De rappe Braziliaan kan zowel in het centrum als aan de rechterflank uit de voeten. (O Globo)
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59946632
quote:
Ok my bad, gelijk een stuk beter te zien. Ziet er wel ok uit maar je moet zo'n shirt aan zien en niet los.
pi_59946637
Een centrale verdediger van 1.67 lijkt me wel gaaf om te zien
pi_59946720
je kunt er vergif op innemen dat dat lelijke lichtblauwe shirt het uit-shirt is alleen dan met Adidas, Ajax-logo en Aegon op dezelfde manier als bij het thuis-shirt.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:35:35 #127
52871 Blight
Supersized.
pi_59946791
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een centrale verdediger van 1.67 lijkt me wel gaaf om te zien
Zal lekker worden ja. Maar goed, Voetbalzone staat dan ook niet bepaald bekend om haar betrouwbaarheid.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59946859
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
je kunt er vergif op innemen dat dat lelijke lichtblauwe shirt het uit-shirt is alleen dan met Adidas, Ajax-logo en Aegon op dezelfde manier als bij het thuis-shirt.
Dit bedoel je?

As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:39:32 #129
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59946890
Kap eens met die tyfus geruchten van Ajax en Liverpool akkoord
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59946938
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:38 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dit bedoel je?

[ afbeelding ]
juist.

al vraag ik me af waarom het zo lang duurt. misschien zijn ze niet tevreden en doen ze het helemaal overnieuw.
pi_59947098
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:35 schreef Blight het volgende:

[..]

Zal lekker worden ja. Maar goed, Voetbalzone staat dan ook niet bepaald bekend om haar betrouwbaarheid.
Globo dan weer wel
pi_59947231
Blind: "We zijn de mogelijkheden aan het aftasten (wat betreft huur Henrique). Maar we sluiten andere opties ook niet uit. Nog steeds prioriteit. Daarnaast houden we er rekening mee dat er misschien spelers uit de basis of de breedte vertrekken." Het verlies van Davids denkt Blind intern te kunnen opvangen. "Maar ook voor die linie bekijken we of we eventueel wat kunnen doen."
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59947445
Hier nog een andere variant van uitshirt en broek, die is nog lelijker vooral die broek:

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=5476
pi_59947509
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:59 schreef Wooldoor het volgende:
Hier nog een andere variant van uitshirt en broek, die is nog lelijker vooral die broek:

Dat lichtblauwe shirt is erg mooi, alleen die broek
  maandag 7 juli 2008 @ 14:04:54 #135
52871 Blight
Supersized.
pi_59947554
Al dat speculeren over een shirt.. Ik vind de jongens die het shirt op het veld moeten dragen belangrijker.
pi_59947592
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Globo dan weer wel
Is dat sarcastisch of niet? Is Globo wel of niet betrouwbaar?
  maandag 7 juli 2008 @ 14:09:03 #137
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59947648
Blauw is zo'n lelijke kleur.
Freed from desire, Mind and senses purified.
  maandag 7 juli 2008 @ 14:13:40 #138
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_59947751
Een grijze broek lijkt me niet erg logisch als het thuistenue al een witte heeft. Te weinig verschil denk ik.
pi_59947772
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:02 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat lichtblauwe shirt is erg mooi, alleen die broek
Inderdaad, dat past er toch niet bij..
pi_59947809
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:09 schreef D.zire het volgende:
Blauw is zo'n lelijke kleur.
Rood is een kleur, blauw is een toestand.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 7 juli 2008 @ 14:22:49 #141
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59947939
Ik vind blauw als uitshirt juist wel mooi.......
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 7 juli 2008 @ 14:39:20 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59948308
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Rood is een kleur, blauw is een toestand.
Rood kan natuurlijk ook een toestand zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 7 juli 2008 @ 14:50:23 #143
175985 Silaz
drie bier
pi_59948521
quote:
‘Oleguer wordt snel gepresenteerd’

6 July, 2008

Na de overgang van Sulejmani lijkt ook de transfer van Oleguer naar Ajax zo goed als rond. De verdediger van Barcelona staat op het punt om een contract te tekenen, zo melden bronnen rondom Danny Blind. Verdere details zijn helaas nog niet bekend.

Ook is Ajax nog steeds in gesprek met de Catalanen over het huren van Henrique, maar in welk stadium deze besprekingen zich bevinden is ook weinig bekend.
Aldus ajax update.nl
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_59948900
Als je Oleguer op N'Kufo zet kunnen ze elkaar de wedstrijd uit filosoferen
pi_59949119
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:59 schreef Wooldoor het volgende:

Vind dit shirt een beetje op dat Griekse shirt lijken waarmee ze kampioen werden. Had harry nu nog maar bij ons gespeeld, had hij ons sowieso kampioen gemaakt
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_59949451
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:07 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Die gasten zitten internationaal jo!
Ze waren vast net terug vanuit Barcelona om het te verifiëren.
altijd grappig die sites

"onze bronnen"
"onze redactie"

pi_59949557
Voor hoeveel jaar heeft Sulejmani eigenlijk getekend?
pi_59949672
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:41 schreef F1Bas het volgende:
Voor hoeveel jaar heeft Sulejmani eigenlijk getekend?

Denk dat het 4 of 5 jaar wordt... Dat was namelijk de hele grap, ze waren nog niet helemaal rond met de speler
pi_59950031
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Denk dat het 4 of 5 jaar wordt... Dat was namelijk de hele grap, ze waren nog niet helemaal rond met de speler
Als 5 jaar niet lukt de transfer terugdraaien maar... Anders is 16,3mil echt TE veel geld. Ook al is het bruto
pi_59950144
weet iemand nog sites waar ik veel nieuws en/of geruhten kan bijhouden?

denk ook 4/5 jaar maar heb het nergens kunnnen vinden
pi_59950227
zien we morgen wel
pi_59951081
Sulejmani gaat vlammen
Je keek!
  maandag 7 juli 2008 @ 16:49:36 #153
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59951133
Ik wil meer spelers. .
-
  maandag 7 juli 2008 @ 16:56:55 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59951299
Wow, dat ene shirt met die rare strepen is echt van een ongekend niveau lelijk.
De tering, zelden zo'n spuuglelijk shirt gezien.
-
  maandag 7 juli 2008 @ 16:57:45 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59951314
Ik wil vooral nog verdedigers...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59951499
waarschijnlijk komt oleguer deze week nog. dan heb je al een ervaren verdediger. en ajax wil amaral, een talent: opvolger silva?

silva-olguer-wiel-vermaelen-vertonghen

middenveld zit ook wel goe d

gabri-lindgren
suarez-cvitanich/de jong-sulejmani

en spits huntelaar. alls hij weggaat nog een vervnager halen. dan moet kunnen met min. 25mln
pi_59951513
Goede aankoop, het lijkt heel erg veel geld (mwah lijkt, het is een behoorlijke smak), maar met een Suarez en Sulejmani in de aanval is het bijna onmogelijk om minder dan 3 doelpunten per wedstrijd te scoren, heb je Huntelaar nog dan worden alle geblokkeerde schoten alsnog binnengetikt.

Hopen dat die knakker van Barcelona hier nog gestald kan worden, dan heb je gewoon een goede verdediging met Vermaelen, Vertonghen, Silva, Van de Wiel (is die al fit trouwens?)
pi_59951523
quote:
Ajax volgt Braziliaanse verdediger

In de zoektocht naar een opvolger voor John Heitinga komt Ajax wederom uit in de Braziliaanse competitie. De Amsterdammers hebben ditmaal belangstelling voor Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral.

Amaral komt in beeld, omdat Ajax de voorkeur zou geven aan het kopen van een verdediger in plaats van Henrique te huren van FC Barcelona. In dat kader is ook Oleguer Presas in beeld.

Volgens de Braziliaanse krant O Globo heeft Ajax een officieel bod uitgebracht op de twintigjarige Amaral. De rappe verdediger, die ook aan de rechterkant kan spelen, is eigendom van Palmeiras, maar speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Atlético Mineiro.
pi_59951542
weet niet of dat nu al is, maar begin van het seizoen is ie waarschijnlijk weer fit
pi_59951549
Dat was hier toch al gepost?
Een dwerg van 1meter 67
Je keek!
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 17:09:55 #161
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59951594
wandelend reclamebord
pi_59951629
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:07 schreef VoreG het volgende:
bijna onmogelijk om minder dan 3 doelpunten per wedstrijd te scoren
  maandag 7 juli 2008 @ 17:12:34 #163
82589 S-Two
barba macacu
pi_59951665
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, dat ene shirt met die rare strepen is echt van een ongekend niveau lelijk.
De tering, zelden zo'n spuuglelijk shirt gezien.
Inderdaad zeg. Lijkt me ook sterk dat het thuisshirt een beetje een retro-look heeft en dan het uitshirt deze futuristische look.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_59951977
lijkt inderdaad meer op een keepers shirt.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:26:02 #165
52871 Blight
Supersized.
pi_59951991
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:25 schreef Static-NL het volgende:
lijkt inderdaad meer op een keepers shirt.
Nah, eerder een wielrenner.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:26:51 #166
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59952008
Lijkt wel alsof ze uit een ontwerpwedstrijd onder verstandelijk gehandicapten een winnaar hebben gekozen.
-
pi_59952009
quote:
In Nederland is er geen defensie die Suarez en Sulejmani tegen kan houden'', sprak de geroemde analiticus.
Aldus Johan Derksen.
Je keek!
pi_59952520
En Isaksson is een mut aardappelen

Maar hij heeft wel gelijk.
pi_59953011
Volgens Blind komt er alleen nog 1 verdediger en dan is de selectie rond.
pi_59953053
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:10 schreef sjimz het volgende:
Volgens Blind komt er alleen nog 1 verdediger en dan is de selectie rond.
Waar zegt ie dat?
pi_59953066
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:12 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Waar zegt ie dat?
quote:
Blind: "Selectie compleet na contracteren verdediger"

Ajax wil nog een verdediger aan de selectie toevoegen. "Als dat is gebeurd, hebben we onze spelersgroep ingevuld zoals we dat primair voor ogen hadden", vertelt Danny Blind in de nieuwe editie van Sportweek. De eerste optie blijft Henrique, die vorige week door Barcelona is vastgelegd.

De Braziliaan zou gehuurd worden. "We zijn de mogelijkheden daartoe aan het aftasten. Maar we sluiten ook andere opties niet uit. Een verdediger heeft nog steeds de prioriteit. Daarnaast houden we er rekening mee dat er misschien spelers uit de basis of de breedte vertrekken."
  maandag 7 juli 2008 @ 18:30:47 #172
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59953447
Ik vind het nog wat magertjes achterin, aan de andere kant moet je ook niet alle jonge spelers blokkeren door een volledig vol gekochte verdediging. Een beetje ervaring achterin lijkt me echter wel een enorme pré.
  maandag 7 juli 2008 @ 18:31:49 #173
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59953473
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]
quote:
zoals we dat primair voor ogen hadden
Dat laat nog wel ruimte voor eventuele extra spelers naast een CV.
-
pi_59953495
Ik denk dat het voor Ajax nog even wachten is op het definitieve nee van Boulahrouz.
  maandag 7 juli 2008 @ 18:33:48 #175
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59953503
quote:

[..]

[..]
Een week geleden had Blind het nog over minimaal 1 verdediger erbij. Dus dat het er meer kunnen zijn. Ook aldus Sportweek.
  maandag 7 juli 2008 @ 18:34:25 #176
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_59953514
"Na de eerste training gaat er niemand meer weg"
quote:
Amsterdam, 07 jul 2008
Ajax 1 staat maandag 14 juli voor het eerst op het trainingsveld. De eerste oefensessie onder leiding van Marco van Basten begint om 11.00 uur en vindt plaats op de Toekomst.
De eerste training is natuurlijk vrij toegankelijk voor de Ajax-supporters. Degenen die niet in staat zijn naar de Toekomst te komen, kunnen de training live zien op Ajax TV. Overigens zijn niet alle Ajacieden erbij tijdens de eerste werkdag van Ajax 1. Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg beginnen vanwege hun deelname aan EURO 2008 een week later.
Weekje extra de tijd voor Ferguson und Freunden?
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_59953521
dan dus geen Oleguer óf Henrique
pi_59953523
quote:

[..]

[..]

Een verdediger lijkt me karig na het vetrek van Heitinga, Stam en .. Kuffour.
  maandag 7 juli 2008 @ 18:36:26 #179
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59953554
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[..]

Dat laat nog wel ruimte voor eventuele extra spelers naast een CV.
Dat zeker, maar als je primaire target een 21-jarige verdediger is, naast de 22-jarige Vermaelen, vraag je om problemen. Zeker met een niet-Nederlands sprekende...
  maandag 7 juli 2008 @ 18:38:11 #180
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59953585
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:34 schreef Ruiseart het volgende:
"Na de eerste training gaat er niemand meer weg"
[..]

Weekje extra de tijd voor Ferguson und Freunden?
Dat zei van Geel en die is nu weg. Ik zie Huntelaar echt nog wel weg gaan op 28 augustus ofzo.
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59953607
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

en een blessure gevoelige Vermaelen en Van der Wiel

de nachtmerrie komt uit. we gaan weer met een gatenkaas verdediging de competitie in.
pi_59953644
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Kuffour was in princiepe de vevanger van Stam dus je hoeft alleen vervangers voor Stam en Kuffour.
Tevens heb je nog VD Wiel en Vermaelen voor het centrum met Lindgren voor als je geen keus hebt. Dus 3 extra verdedigers is te veel.

Aan het einde van het seizoen had ajax problemen in de verdediging omdat VD en vermealen geblesseerd waren. Stam was weg en van Kuffour werd geen gebruik gemaakt.
pi_59953819
En Colin als laatste redmiddel voor centraal of op rechts, anders had van Basten hem echt niet gehouden. En de 2 wedstrijden ofzo die hij centraal speelde waren echt niet zo heel dramatisch.
  maandag 7 juli 2008 @ 18:51:15 #184
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59953832
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef D.zire het volgende:

[..]

Dat zei van Geel en die is nu weg. Ik zie Huntelaar echt nog wel weg gaan op 28 augustus ofzo.
Nogmaals:
quote:
[..]

'Op het moment dat het komende seizoen begint, mogen de key-players niet meer vertrekken', zegt technisch directeur Martin van Geel in Het Parool. 'Het is een beslissing van Ajax, dus ook de nieuwe trainer Marco van Basten heeft een stem gehad in dit besluit.'

[..]
Diezelfde Van Geel liet Sneijder en Babel vertrekken, dus denk je echt dat dit zijn idee was?
pi_59954419
als ajax nog maar 1 speler aantrekt het leifts oleguer of toch bouhlrouz, zeker oleguer is al wat ouder en ervaren. hij heeft jarenlang op spaans topniveau gevoetbald en lang van vaste waarde geweest bij barca maar nu iets mindwer. toch en welkome versterking vooe ajax.
liever niet alléén henrique of amaral. dan heb je een te onervaren centrum-verdeiging
pi_59954482
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:20 schreef so-long het volgende:
als ajax nog maar 1 speler aantrekt het leifts oleguer of toch bouhlrouz, zeker oleguer is al wat ouder en ervaren. hij heeft jarenlang op spaans topniveau gevoetbald en lang van vaste waarde geweest bij barca maar nu iets mindwer. toch en welkome versterking vooe ajax.
liever niet alléén henrique of amaral. dan heb je een te onervaren centrum-verdeiging
Heb je gezopen ofzo

Oleguer is trouwens niet veel ouder dan Boulahrouz.
pi_59954548
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Heb je gezopen ofzo

Oleguer is trouwens niet veel ouder dan Boulahrouz.
Op 1 maand na 2 jaar.
pi_59954591
Ja das toch niet veel?
pi_59954618
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja das toch niet veel?
Dat is inderdaad niet zo super veel.
pi_59954799
quote:

[..]

[..]

Stond al op de vorige pagina, daar staat ook nog bij dat het vertrek van Davids intern wordt opgevangen. Lindgren dus. In principe is die vervanger van de winter al gekocht.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59954968
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:37 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Stond al op de vorige pagina, daar staat ook nog bij dat het vertrek van Davids intern wordt opgevangen. Lindgren dus. In principe is die vervanger van de winter al gekocht.
Dat is waar natuurlijk. Hetzelfde geldt voor Silva.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:48:53 #192
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_59955046
Ik wil weer dat geel-oranje uitshirt. Dat was een geweldig shirt

Nee, dat shirt van vorig jaar. Dat zwart-rode, dat was wel vet...
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  maandag 7 juli 2008 @ 19:54:32 #193
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59955176
Geel-oranje? Moet je me toch echt even het geheugen opfrissen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  Forum Admin maandag 7 juli 2008 @ 19:55:21 #194
35723 crew  GGMM
pi_59955189
Ik vind het shirt op ajax1 echt vet. Die ga ik kopen als hij echt is.

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:57:03 #195
51286 w00h00
Digital man!
pi_59955223
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Geel-oranje? Moet je me toch echt even het geheugen opfrissen.
Waarschijnlijk bedoeld ie deze:

pi_59955233
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dat is waar natuurlijk. Hetzelfde geldt voor Silva.
Toch heb je voor Lindgren niet echt een goede vervanger bij een blessure oid.
pi_59955257
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:50 schreef Wooldoor het volgende:
En Colin als laatste redmiddel voor centraal of op rechts, anders had van Basten hem echt niet gehouden. En de 2 wedstrijden ofzo die hij centraal speelde waren echt niet zo heel dramatisch.
Oh ja die zit er ook nog bij...

Ik ben het wel met de meesten eens, er moeten 2 verdedigers bij komen in verband met eventuele blessures. Het liefst een goede CV en een linksback. Vertonghen, Van der Wiel, Vermaelen en Silva zijn uitstekende verdedigers, maar vorig seizoen was er een periode waarin geen van de vier kon spelen. Dat moet nu beter opgevangen worden (zeker omdat Heitinga er niet meer is).
  maandag 7 juli 2008 @ 19:58:22 #198
51286 w00h00
Digital man!
pi_59955261
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:55 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het shirt op ajax1 echt vet. Die ga ik kopen als hij echt is.

[ afbeelding ]
Het lijkt me sterk, want ik zou het raar vinden als bij het thuisshirt het logo op het hart zit en bij het uitshirt in het midden.
pi_59955273
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:57 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Toch heb je voor Lindgren niet echt een goede vervanger bij een blessure oid.
Vertonghen eventueel, denk ik.
pi_59955283
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:58 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk, want ik zou het raar vinden als bij het thuis shirt het logo op het hart zit en bij het uitshirt in het midden.
plus het feit dat het al een oud model is van adidas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')