Dit is RG niet!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
op RG dacht Federer na zes games volgens mij al dat hij het niet zou redden.
Hij stond vaker een break voor dit jaar, zelfs een dubbele, toen ging 'ie choken.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:35 schreef RayMania het volgende:
Huppa! Slopen die Nadal nu.
Nee, maar hij kreeg er wel een tik van denk ik.quote:
Dat was ik alweer vergeten, maar inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij stond vaker een break voor dit jaar, zelfs een dubbele, toen ging 'ie choken.
Dat dacht ik inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2008 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dikke, alleen deed BS het voorkomen alsof het een extratje was op de Beeb.
Tjeem.
Dus het liveverslagen-topic in VBL kan ook op slot?quote:Op zondag 6 juli 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je hier kan posten, dan kun je ook het scoreboard van Wimbledon aanslingeren imo.
Zijn service is op gras natuurlijk wel een stuk sterker dan op gravel. Maar goed, als hij verkrampt, redt ook zijn service hem niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij stond vaker een break voor dit jaar, zelfs een dubbele, toen ging 'ie choken.
Yup. Was even inkomen denk ik. Veel eerste services en service-winners de laatste games.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Federer serveert buiten die ene game waarin 'ie werd gebroken, erg sterk, bijna allemaal een minuut-anderhalve minuut.
Federer heeft sowieso een goede serve. Veel van zijn games zijn überhaupt zo kort. Het is een ontzettend sterk wapen van hem gecombineerd met z'n techniek. Federer lijkt dan misschien niet zo'n powerplayer, maar dat kan hij zeker wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Federer serveert buiten die ene game waarin 'ie werd gebroken, erg sterk, bijna allemaal een minuut-anderhalve minuut.
En de rebreak voor Nadal.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd naar Federer in deze game.
Ja, maar dat punt op 30-30 was wel een choke van Federer.quote:
2 breaks to 1 voor Nadal...quote:Op zondag 6 juli 2008 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
Het slechte nieuws voor Nadal lijkt me dat hij veel meer moeite heeft met Federers service dan Federer met die van Nadal.
Da's waar, maar ik bedoelde dat Federer zijn servicegames die hij wint makkelijker wint en dat zijn service sterker is en gevarieerder.quote:
Klopt, de meeste punten worden verspeeld in rallies... Federer speelt meer defensief tegen Nadal dan hij tegen andere spelers speelt...quote:Op zondag 6 juli 2008 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik bedoelde dat Federer zijn servicegames die hij wint makkelijker wint en dat zijn service sterker is en gevarieerder.
Probeer niet wijs te spelen als je geen recht van spreken hebt, Federer zit inderdaad te choken 4-1 voorstaan om vervolgens Nadal weer terug te laten komen dan zit je inderdaad te kutten.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Geen woorden gebruiken waar je de betekenis niet weet...
Kutten is geen chokenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Probeer niet wijs te spelen als je geen recht van spreken hebt, Federer zit inderdaad te choken 4-1 voorstaan om vervolgens Nadal weer terug te laten komen dan zit je inderdaad te kutten.
Dat mag ook gezegd wordenquote:
I rest my casequote:Op zondag 6 juli 2008 17:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kutten is geen chokenChoken is als je met 2 sets voorstaat om vervolgens de wedstrijd te verliezen met slecht tennis.
"Geen recht van spreken..."![]()
De gelatenheid bij Federer is inderdaad erg opvallend....quote:Op zondag 6 juli 2008 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik snap niet dat iemand die zo lang nummer 1 van de wereld is, toch zo mentaal zwak kan zijn in zo'n partij
Goed... gebruik jij maar gewoon de juiste woorden op de verkeerde momenten.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
I rest my case, we verschillen gewoon van interpretatie
Oké zolang jij je dan maar meer verdiept in sport ''termen'' want daar heb jij blijkbaar duidelijk geen kaas van gegeten.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Goed... gebruik jij maar gewoon de juiste woorden op de verkeerde momenten.
Hoe dan ook... Nadal overklast Federer op dit moment wel.
Ik had het meteen zonder twijfel geloofd.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
2-0 nu. Jongejonge, dat had ik een half uur geleden ook niet geloofd.
Belachelijk moment. Ik sluit me aan bij Jan Siemerinks mening daarover.quote:
Precies, Nadal onder druk is 1000x zo gevaarlijk...quote:Op zondag 6 juli 2008 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had het meteen zonder twijfel geloofd.
Hier nog een.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik snap niet dat iemand die zo lang nummer 1 van de wereld is, toch zo mentaal zwak kan zijn in zo'n partij
Ja, alleen is dat nogal een belangrijk deel van het spel.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:11 schreef DeeBee het volgende:
Break pt. conversion 1/6.
Serieus, Federer kan gewoon winnen, als hij eens kansen maakt zo...
Het moment was idd niet best.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Belachelijk moment. Ik sluit me aan bij Jan Siemerinks mening daarover.
Dan baal ik echt.quote:
Idd en Nadal is een harde jongen dus hopelijk komt het goed.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Geen blessurebehandeling nodig, hopelijk is dat een goed voorteken.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Geen blessurebehandeling nodig, hopelijk is dat een goed voorteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |