Dat mag ook gezegd wordenquote:
I rest my casequote:Op zondag 6 juli 2008 17:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kutten is geen chokenChoken is als je met 2 sets voorstaat om vervolgens de wedstrijd te verliezen met slecht tennis.
"Geen recht van spreken..."![]()
De gelatenheid bij Federer is inderdaad erg opvallend....quote:Op zondag 6 juli 2008 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik snap niet dat iemand die zo lang nummer 1 van de wereld is, toch zo mentaal zwak kan zijn in zo'n partij
Goed... gebruik jij maar gewoon de juiste woorden op de verkeerde momenten.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
I rest my case, we verschillen gewoon van interpretatie
Oké zolang jij je dan maar meer verdiept in sport ''termen'' want daar heb jij blijkbaar duidelijk geen kaas van gegeten.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Goed... gebruik jij maar gewoon de juiste woorden op de verkeerde momenten.
Hoe dan ook... Nadal overklast Federer op dit moment wel.
Ik had het meteen zonder twijfel geloofd.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
2-0 nu. Jongejonge, dat had ik een half uur geleden ook niet geloofd.
Belachelijk moment. Ik sluit me aan bij Jan Siemerinks mening daarover.quote:
Precies, Nadal onder druk is 1000x zo gevaarlijk...quote:Op zondag 6 juli 2008 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had het meteen zonder twijfel geloofd.
Hier nog een.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik snap niet dat iemand die zo lang nummer 1 van de wereld is, toch zo mentaal zwak kan zijn in zo'n partij
Ja, alleen is dat nogal een belangrijk deel van het spel.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:11 schreef DeeBee het volgende:
Break pt. conversion 1/6.
Serieus, Federer kan gewoon winnen, als hij eens kansen maakt zo...
Het moment was idd niet best.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Belachelijk moment. Ik sluit me aan bij Jan Siemerinks mening daarover.
Dan baal ik echt.quote:
Idd en Nadal is een harde jongen dus hopelijk komt het goed.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Geen blessurebehandeling nodig, hopelijk is dat een goed voorteken.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Geen blessurebehandeling nodig, hopelijk is dat een goed voorteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |