Goh, die krijgen gewoon dezelfde beeldenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was overigens ook op Net5 te zien...
Nee, ik kijk op de BBC, geen reclame, goed commentaar en geen logo in beeld.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:15 schreef Fukjoeman het volgende:
worden jullie ook zo gek van die reclames tussendoor?
Yesterday is history, today is wat matters
Vannacht heeft u, net als de spelers in de afgelopen set, veel vocht verloren
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hebben allemaal een televisie, stream of scoreboard lopen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Goh, die krijgen gewoon dezelfde beelden
Zap naar de BBC. Problem solved.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:15 schreef Fukjoeman het volgende:
worden jullie ook zo gek van die reclames tussendoor?
Yesterday is history, today is wat matters
Vannacht heeft u, net als de spelers in de afgelopen set, veel vocht verloren
Ik dacht dat het nuttig was.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hebben allemaal een televisie, stream of scoreboard lopen.
Ja dikke, alleen deed BS het voorkomen alsof het een extratje was op de Beeb.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Goh, die krijgen gewoon dezelfde beelden
of sport1quote:
quote:
Zeg dat wel ja.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze maken er wel een prachtige partij van zo.
Tuurlijk wel. Als je hier kan posten, dan kun je ook het scoreboard van Wimbledon aanslingeren imo.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is overigens niet helemaal waar Ray.
Sommige mensen vinden het leuker om mijn puntentelling via Fok! te volgen.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je hier kan posten, dan kun je ook het scoreboard van Wimbledon aanslingeren imo.
Maar dit is geen tennisles....quote:Op zondag 6 juli 2008 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik acht Federer ook niet kansloos, maar Nadal heeft hem al wel een aantal keer behoorlijk uitgespeeld.
En weerquote:Op zondag 6 juli 2008 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat slaat hij die inside-out forehand lekker zeg
Nee, dit niet. Maar ik zei ook niet dat het zo zou blijven, maar net vond ik het wel tennisles.quote:
En als ik uit eigen ervaring spreek gaan de Fok! Postings meestal sneller dan al het andere. Ik kan bij voetbal toch ook teletekst op futbol24 volgen, maar daar hebben we toch ook liveverslagen topics voor?quote:Op zondag 6 juli 2008 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het leuker om mijn puntentelling via Fok! te volgen.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als ik uit eigen ervaring spreek gaan de Fok! Postings meestal sneller dan al het andere. Ik kan bij voetbal toch ook teletekst op futbol24 volgen, maar daar hebben we toch ook liveverslagen topics voor?
In welke grandslamfinale was dat ook weer zijn probleem, RG 2007?quote:Op zondag 6 juli 2008 16:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nadal is op dit moment de betere speler, maar er liggen zeker kansen voor Federer. Moet hij ze alleen wel pakken
Verkeerde topic?quote:Op zondag 6 juli 2008 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Voeckler aan het vinketouw.
Bertogliati heeft problemen met de fiets..
Ja toen miste hij in de eerste set tegen Nadal volgens mij iets van 10 BP'squote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In welke grandslamfinale was dat ook weer zijn probleem, RG 2007?
Nee, jullie zitten of allemaal naar Wimbledon te kijken of hebben een live scoreboard. Nuttige post dusquote:
Ik denk ook dat het een historische dag gaat worden vandaag...quote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat Nadal worden denk ik
Je ziet Fed zich realiseren dat ie eraan gaat
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, jullie zitten of allemaal naar Wimbledon te kijken of hebben een live scoreboard. Nuttige post dus.
!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Dat vind ik niet. Net pepte hij zich nog op. Op 0-30 had hij een slechte stuit.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef TheVulture het volgende:
op RG dacht Federer na zes games volgens mij al dat hij het niet zou redden.quote:
Ik weet niet welke stront jij in je ogen hebt hoor, maar volgens mij zit Federer mentaal er bovenop en is het Nadal die angstige trekjes vertoont met z'n altijd naar de backhand serveren. Ik zie Nadal ook nauwelijks goede punten maken.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:32 schreef Bruce117 het volgende:
Krijg het gevoel dat Federer elke keer als er een kans is, of dreigt te komen al gaat verkrampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |